Кез келген бизнес өз тауарларын немесе қызметтерін жарнамалау және сатылымдарды арттыру үшін жарнаманы қажет етеді. Әр компания үшін дәл осы бизнес-нишеге сәйкес келетін тиімді жарнама түрін таңдауға болады. Мысалы, баннерлік немесе контексттік жарнама. Бірақ маркетингтік науқан максималды нәтижелер беруі үшін бірнеше жарнама түрін біріктіріп қолданған жөн. Маркетингтің тамаша қосымша құралы - sms тарату. Бұл жарнама түрі кез келген бизнеске клиентпен тиімді байланыс орнатуға және тауарды немесе қызметті қысқа мерзімде максималды аудиторияны қамти отырып жарнамалауға көмектеседі.
Сіз тауарлар немесе қызметтер туралы жылдам және үнемді түрде хабарлауды, клиенттер санын көбейтуді және кіріс деңгейін арттыруды қалайсыз ба? Дәл осы sms тарату сізге бүкіл мақсатты аудиторияны бірнеше минут ішінде қамтуға, тұтынушылармен сенімді қарым-қатынас орнатуға және бизнесті оңтайландыруға көмектеседі.
Практикалық түрде әр адамның мобильді телефоны бар. Және табысты компаниялар мұны пайдаланады! Қарапайым қысқа хабарлама клиентке қызметтер туралы хабарлауға ғана емес, оны әрекетке ынталандыруға да мүмкіндік береді! Тікелей маркетинг арнасын қалыптастыру сіздің бизнесіңізге клиентке үнемі өзіңіз туралы еске салып отыруға көмектеседі. Компания жаңалықтары, жеңілдіктер, арнайы ұсыныстар, тапсырыстарды растау – мұның бәрін клиентке хабарлау үшін sms маркетинг пайдалана аласыз.
Сонымен қатар, жеке хабарламаларды тарату арқылы сіз өз брендіңізге деген адалдықты арттырасыз. Әрбір клиентке жеке көзқарас және онымен сенімді байланыс – сіздің бизнесіңіздің 50% табысы.
Осы кеңестерді қолданыңыз және сәтті sms-маркетингтік науқан өткізіңіз:
Тек аудиторияны мұқият талдап, мүмкін болатын мақсатты сатып алушыларды таңдаған кезде хабарламаларды тарату сәтті болады. Қызметтеріңіз бен тауарларыңызды тек соларға қажет болуы мүмкін тұтынушыларға ұсыныңыз.
Хабарламаларды тек клиенттерге ыңғайлы уақытта жіберу керек, түн ортасында және ерте таңертең емес. SMS оқылымының ең жоғары уақыты – түскі үзілістер мен жұмыс күнінің аяқталуынан кейін.
Белгілі бір күнге немесе айға дейін арнайы акциялар мен жеңілдіктерді ұсыныңыз. Қысқа мерзімдер адамдарды жай ғана тауар туралы ақпаратқа қарағанда көбірек ынталандырады.
Тек сапалы хабарламаларды жіберіңіз. Олар қысқа, бірақ мазмұнды және конструктивті болуы керек. Суды қоспаңыз, нақты ұсыныс жасаңыз және соңында міндетті түрде әрекетке шақыруды орналастырыңыз! Сапалы ақпарат әлеуетті клиенттерді тұрақты клиенттерге тез айналдыруға көмектеседі.
Егер сізге компания туралы теріс пікірлер қажет болса, онда спам-тарату жүргізу керек. Бірақ біз сізді тек брендтің оң имиджі қызықтырады деп ойлаймыз, сондықтан ешқашан пайдаланушыларға спам жібермеңіз, әйтпесе сіздің беделіңіз күмән тудырады.
Есіңізде болсын: сіздің мобильді пайдаланушыларға хабарламалар жіберуіңіз – бұл жай ғана артықшылық, құқық емес. Сондықтан клиенттерді құрметтеңіз, жоғарыда келтірілген барлық кеңестерді қолданыңыз және тиімді хабарламаларды таратыңыз! Мақсатты аудиторияны жаулап алуда сізге сәттілік!