Тіркеу

Сұрақтар мен жауаптар

1Сізде API бар ма?

Иә. Толығырақ ақпаратты API-ге қосылу бетінде біле аласыз.

2Мен сіздің қызметтеріңізді қалай төлей аламын?

Шотты толтырудың қолжетімді әдістерін баға бетінде көре аласыз.

3Сізде бонус және жеңілдіктер жүйесі бар ма?

Иә, жинақтау жүйесі қолданылады. Барлық толықтырулар қосылады және есептік жазбаның тарихында сақталады. Есептік жазбаны жалпы толықтыру сомасы 500 000 теңгеден асқанда, SMS жіберу құны төмендейді. Толықтыру сомасы неғұрлым көп болса, әрбір жіберілген SMS соғұрлым арзан болады.

4Мен төленген қызметтерді қашан пайдалана аламын?

Сіздің шотыңыздағы ақша шексіз мерзімге қалады. Сіздің теңгеріміңізді тек сіз басқара аласыз.

5Мен құпиясөзімді ұмыттым, не істеу керек?

Сайттың жоғарғы мәзірінде «Кіру» батырмасын басыңыз, логин мен құпиясөзді енгізудің орнына «Құпиясөзді ұмыттыңыз ба» батырмасын басыңыз. Құпиясөзді қалпына келтіру терезесі ашылады. Қалпына келтіру үшін сайтта тіркелген ұялы телефоныңызға немесе электрондық поштаңызға кіру қажет. Толығырақ➝

6Мен логинді, құпиясөзді ұмыттым және телефонымды жоғалттым. Тіркелгіге қолжетімділікті қалай қалпына келтіруге болады?

Егер біздің компаниямен келісімшарт жасасқан болсаңыз, қол қою құқығы бар тұлғадан ресми хат немесе келісімшарттың көшірмесін жіберіңіз. Егер келісімшарт жоқ болса, бізге есептік жазбада көрсетілген электрондық пошта мекенжайынан хат жазыңыз және есептік жазбаның максималды деректерін (аты-жөні, төлемдер, таратулар, шоттағы қаражат мөлшері, тіркелген қолтаңбалар) көрсетіңіз. Біздің Қолдау қызметіміз сізге көмектесуге тырысады.

7Менің тіркелгімді бұғаттады. Неліктен?

Модераторлар тіркелгіні екі себеп бойынша бұғаттай алады: егер көп реттік тіркеу анықталған болса (бір пайдаланушы қысқа мерзімде көптеген тіркелгілер жасайды) және пайдаланушы SMS-тартулар ережелерін бұзып, спам-хабарламаларды таратқан болса.

8Тіркелгіні қалай жоюға болады?

Ол үшін сайтқа кіріңіз және кері байланыс формасы арқылы тіркелгіні жою туралы өтініш жазыңыз. Тіркелгіні жойғаннан кейін бірдей электрондық пошта мекенжайы немесе телефон нөмірімен жаңа тіркелгі жасау мүмкін болмайтынын ескеріңіз.

9Қызметті пайдаланғаны үшін абоненттік төлем бар ма?

Қызметті пайдаланғаны үшін абоненттік төлем жоқ, сіз тек нақты жіберілген SMS-хабарламалар үшін төлейсіз.

1SMS таратуды қалай жасауға болады?

SMS таратуды жасау үшін сізге қажет:

  • Біздің сайтта тіркеліңіз.
  • Басқару панелінде баланс толтырыңыз (тіркелгеннен кейін сізге сервисті тексеру үшін 100 теңге беріледі).
  • «Байланыс кітабы» бөлімінде клиенттеріңіздің байланыстарын (телефон нөмірлерін) қосыңыз.
  • «SMS жіберу» бөлімінде тарату жасаңыз (SMS мәтінін құрастырыңыз, алушылардың байланыстарын және жіберу уақытын таңдаңыз).

2SMS мәтінінде қанша символ бар?

Тарату кезінде бір стандартты SMS-хабарламаның мәтінінде 160 латын әрпін және 70 кириллица әрпін қолдануға болады. SMS көлемі кестесімен осы бетте таныса аласыз. Сіз енгізетін барлық таңбалар, соның ішінде бос орындар, жаңа жол және басқалары есепке алынады.
Маңызды: SMS мәтінінде бірде-бір латын емес таңба болса, барлық хабарлама кириллица ретінде тарификацияланады.

3SMS жеткізілгенін қалай білемін? Сізде жеткізу есебі бар ма?

Бізде жеткізу есебі бар. Тарату аяқталғаннан кейін «SMS тарихы» бөлімінде сіздің барлық таратуларыңыздың мәліметтері бар.

4Белгілі бір нөмірге «қате» немесе «бас тартылған» жеткізу мәртебесі нені білдіреді?

Жеткізу мәртебесінің мүмкін себептері «қате», «бас тартылған», «жеткізуге қабылданды» (2 күннен астам уақыт):

  • абонент телефоны бұғатталған;
  • абонент нөмірі дұрыс емес;
  • хабарлама мерзімі өтіп кеткен (абонент қосылмаған);
  • SIM картасы толып кеткен немесе SIM картасында қате;
  • абонент жоқ;
  • абонент операторы маршрутын бұғаттаған немесе маршрут қолдау көрсетілмейді;
  • ұялы байланыс GSM стандарты емес;
  • SMS орталығынан хабарламаның күйі жаңартылмаған;
  • хабарламаның күйі сұралмаған;
  • абонент роумингте.

Толығырақ «SMS жеткізу мәртебесі» бетінде танысуға болады.

5Мен сіздің сайтыңыздан қысқа нөмірге SMS жібере аламын ба?

Жоқ, біздің қызметімізді пайдаланып қысқа нөмірге SMS жібере алмайсыз.

6Мен басқа елдерге SMS жібере аламын ба?

Иә, бұл мүмкін. ТМД және алыс шетелдерге SMS жіберу тарифтерін баға бетінде біле аласыз «Баратын ел» бөлімінде.

7Хабарламаларда не жазуға тыйым салынады?

Хабарлама мәтінінде қатаң тыйым салынады:

  • зорлық-зомбылыққа шақыру немесе қауіп-қатер;
  • саяси үгіт-насихат;
  • жаппай жиналыстарға шақыру;
  • бейәдеп сөздер;
  • алаяқтық ретінде қарастырылатын мәтін;
  • «ересектерге арналған контент» бар сайтқа сілтемелер;
  • «ересектерге арналған» қызметтердің жарнамасы;
  • қысқа нөмірге SMS жіберу ұсыныстары;
  • қабылдаушы елдің заңнамасын бұзатын хабарламалар.

Толығырақ SMS хабарламалардың мазмұнына қойылатын талаптар бөлімінен оқыңыз.

8Хабарламаларда қандай ақпарат болуы керек?

Ұтыс ойындары мен акциялар туралы жарнамалық хабарламалар алушы хабарламаның ұйымдастырушыларымен байланыса алатын телефон нөмірін қамтуы керек. Басқа жарнамалық және ақпараттық хабарламаларға міндетті ақпараттың болуы туралы талаптар жоқ.

9Таратудың қанша тұратынын қалай білуге болады?

«SMS жіберу» бөлімінде тарату жасағаннан кейін «Таратуды қарау» батырмасын басыңыз. Жүйе алушылар тізімін өңдейді, дұрыс емес форматтағы нөмірлер мен көшірмелерді алып тастайды, SMS сегменттерінің санын ескереді және келесі экранда сіз таратудың нақты құнын көресіз.

10SMS жіберу кезінде жүйе қайталанатын нөмірлерді анықтайды ма?

Бірнеше топты таңдау кезінде, онда бірдей нөмір болса, хабарлама бір рет жіберіледі - жүйе нөмірлердің қайталануын автоматты түрде анықтайды.

11Мен жіберушінің жеке қолтаңбасын қолдана аламын ба?

Иә, бұл мүмкін. Толығырақ осы бетте оқыңыз.

12Таратуларды жасауға рұқсат етілген уақыт?

Жарнамалық таратуларды жұмыс күндері сағат 9:00-ден 21:00-ге дейін жасауға рұқсат етіледі. Демалыс және мереке күндері сағат 21:00-ден 9:00-ге дейін тарату үшін абоненттен сол уақытта таратуға келісім алу қажет. Мұны Mobizon формалары арқылы жасауға болады. Бір реттік ақпараттық (транзакциялық) хабарламаларды тәулік бойы жіберуге болады.

13Хабарламалар тым ұзақ уақыт жіберіледі, не істеу керек?

Барлық жіберілетін SMS-хабарламалар сервистің ереже талаптарына сәйкестігі бойынша модератордың тексеруінен өтеді. Тексеру 1-ден 10 минутқа дейін созылуы мүмкін. Бір реттік SMS хабарламаларды бірден жіберу үшін шарт жасасу және Қолдау қызметіне жүйеде сіздің ID нөміріңізді, тақырыпты және API арқылы жіберілетін SMS мысалдарын хабарлау қажет, содан кейін хабарламаларыңыз алушыға бірнеше секунд ішінде жеткізіледі.

1Клиенттердің контактілерін жылдам қосу үшін не істеу керек?

2Мен Байланыс кітабына 1000 нөмір жүктеп жатырмын, бірақ тек 989 жүктеледі. Неге?

Екі жағдайда контакт мәліметтері жүктелмеуі мүмкін: файлдағы контактілер қайталанады - жүйе нөмірлердің қайталануын анықтап, көшірмелерді алып тастайды немесе белгілі бір контактілер дұрыс емес түрде ресімделген, мысалы, телефон нөмірі халықаралық форматта жазылмаған.

3Біз сіздің клиенттік базаңыздың қауіпсіздігін қамтамасыз етеміз бе?

Сіздің деректеріңіз толықтай құпия болып табылады. Ақпаратқа тек техникалық мәселелерді шешу үшін шектеулі адамдар тобы қол жеткізе алады. Компанияның қалған қызметкерлері телефон нөмірлерін көреді, оның соңғы екі цифры жасырылған. Деректердің құпиялығы келісімшартта көрсетілген.

4Клиенттік базаны сегменттеу құралдары бар ма?

Әрине, сіз контактілерді топтарға бөліп, оларды сүзгілер арқылы сегменттей аласыз. Толығырақ оқыңыз:

1Жаңа форманы қалай жасауға болады?

Жеке кабинетте «Формалар» бөлімінде «Форма жасау» батырмасын басыңыз. Ашылған форма конструкторында қажетті өрістерді, дизайнды және параметрлерді таңдаңыз. Сақтағаннан кейін сізге формаңызды веб-сайтыңызға қосу коды және формаға сілтеме беріледі.

2Формалар не үшін қажет?

Клиенттеріңіз туралы ақпаратты заңды түрде жинау үшін. Формалар арқылы телефон нөмірлерін және электрондық пошта мекенжайларын жинауға, сондай-ақ сауалнамалар мен рейтингтерді пайдалана отырып, аудиториямен белсенді байланыс орнатуға болады.

3Сізде форма үлгілері бар ма?

Иә, сіз үлгіні пайдаланып, оны өз мақсаттарыңыз бен міндеттеріңізге бейімдей аласыз.

4Уақыт өте келе жасалған форманы өңдей аламын ба?

Иә, бұл мүмкін. Кез келген жасалған форманы өңдеуге, белсендіруге (өшіруге және қосуға) және жоюға болады. «Формалар» бөлімінде әрбір жасалған форманың жанында қажетті форманы өзгерту үшін басуға болатын иконкалар бар.

5Форманы өз сайтыңызға қалай кірістіруге болады?

Форма жасағаннан кейін HTML кодын көшіріп, оны веб-сайтыңыздың қажетті блогына қойыңыз. Форма блогтың өлшеміне бейімделеді.

1Қысқа сілтемені қалай жасауға болады?

«Қысқа сілтемелер» бөлімінде «Сілтемені қысқарту» батырмасын басыңыз, сервис қажетті сілтемені лезде өңдейді.

2Қысқа сілтеме бойынша ауысуларды қалай көруге болады?

Ауысуларды талдау жеке кабинетіңіздегі «Қысқа сілтемелер» бөлімінде әрбір «Түпнұсқа сілтеменің» сол жағында қолжетімді.

3Қысқа сілтемелердің артықшылығы неде?

Қысқа сілтемелерді SMS-хабарламаларға кірістіру әлдеқайда ыңғайлы, өйткені олар ықшам және SMS-тегі таңбалардың аз мөлшерін алады. Сонымен қатар, біздің сервисімізді пайдаланып сілтемені қысқартып, сіз аналитикаға қол жеткізе аласыз және жеке кабинетіңізде оған ауысуларды бақылай аласыз.

4Қысқа сілтеменің белсенділік мерзімі қандай?

Әдепкіде сілтеменің әрекет ету мерзімі шексіз, алайда қажет болған жағдайда оны шектеуге болады. Ол үшін сілтемені жасаған кезде «Қосымша параметрлер» терезесінде «Мерзімнің аяқталу күні» жолына қажетті күнді енгізіңіз.

1QR-код деген не?

QR-код — шаршы сурет, онда ақпарат кодталған – мәтін, интернет мекенжайы, телефон, белгілі бір жердің координаттары немесе визит карточкасы.

2QR-кодты қалай жасау және жүктеу?

  • Ашып QR-код генераторы, кодтағыңыз келетін ақпарат түрін таңдаңыз: сайтқа сілтеме, визитка, телефон нөмірі, email, мекенжай немесе мәтін.
  • Формаға ақпаратты енгізіңіз және «QR-кодты жүктеу» батырмасын басыңыз.
  • QR-кодтың өлшемі мен түсін орнатыңыз, жүктелетін файлдың форматын таңдаңыз: .png, .jpg, .gif немесе .svg.

3QR-кодтарды қалай пайдалануға болады?

QR-кодтарды көлемді ақпаратты шифрлау ыңғайлылығы үшін, сондай-ақ клиенттерді маркетингтік науқандарға тарту үшін пайдаланыңыз. QR-кодтар интригасы бар вирусқа қарсы науқандар үшін өте қолайлы, өйткені статистика бойынша пайдаланушылардың көпшілігі QR-кодтарды қызығушылықпен сканерлейді.

4Кодты оқу қиын. Не істеу керек?

Кодты қайта жасауға тырысыңыз. «Қателерді түзету деңгейі» мәнін «M (орташа)» деңгейіне орнатыңыз немесе кодтың өлшемін өзгертіңіз. Бұл суреттің оқылуын жақсартады.

Сұрағыңызға жауап таба алмайсыз ба?

Егер сізде Mobizon платформасын пайдалану бойынша ұсыныстарыңыз немесе сұрақтарыңыз болса — бізге хабарлама жіберіңіз, біз сізге міндетті түрде жауап береміз!