Тіркеу

Неліктен мобильді маркетинг кез келген компания үшін қажет?

Жарияланды: 23 қазан 2014 ж.
Неліктен мобильді маркетинг кез келген компания үшін қажет?

Мобильді маркетинг не үшін қажет?

Әр компания өз бизнесін дамыту үшін тиімді жарнаманы қажет етеді. Қазір жарнама барлық жерде болғандықтан, адамдар оған қажетті деңгейде жауап беруді тоқтатады. Сіздің брендке әлеуетті клиенттердің назарын аудару қажет болғанда не істеу керек? Қандай жарнама құралын пайдалану керек?

Идеал шешім - бұл мобильді маркетинг. Хабарламалар, купондар және QR-кодтарды тарату тиімді маркетинг құралына айналды. Қазір әр екінші адамда бірнеше смартфон бар және олар тек Вконтакте мен Facebook пайдаланып қана қоймай, тауарлар сатып алады, қызметтерге тапсырыс береді, сайттарға тіркеледі, қосымшаларды жүктейді және қажетті ақпаратты біледі. Және мобильді телефондарға жарнамалық тарату тиімді, өйткені сіздің хабарламаңыздың оқылу мүмкіндігі өте жоғары. Өйткені қазір мобильді телефондар әрқашан пайдаланушылардың қолында.

Сіздің бизнесіңізде мобильді маркетинг технологияларын қолдану - оны оңтайландыру, клиенттік базаны кеңейту және кірісті арттыру мүмкіндігі.

Мобильді маркетинг кез келген бизнес үшін тиімді шешім болады. Әуе компаниясы, банк, такси қызметі, турфирма, мейрамхана, азық-түлік дүкені, кинотеатр немесе тіпті стоматологиялық клиника болсын. Клиентпен жылдам байланыс, өзекті жаңалықтарды хабарлау және қызметтер туралы айту мүмкіндігі – мұның бәрі компанияны жаңа деңгейге шығарады.

Мобильді маркетингтің ең көп қолданылатын 4 технологиясы

# 1 - Хабарламаларды жарнамалық тарату

SMS хабарламаларын жарнамалық тарату – сіздің бизнес туралы әлеуетті клиенттерді ақпараттандыру және тұрақты клиенттермен байланысты үнемі қолдау мүмкіндігі. Акциялар, жеңілдіктер, арнайы ұсыныстар, жеке хабарламалар, мерекелік құттықтаулар тұтынушылардың сіздің бизнеске деген сенімін арттырады.

# 2 - Мобильді купондар

Мобильді купондар – сіздің бизнесіңіз жаңа ашылған және сізге жаңа клиенттер қажет пе, немесе жаңа қызмет пайда болды және оны жарнамалау қажет пе? Онда жеңілдік купондарын пайдалану сіз үшін сиқырлы таяқша болады. Өйткені клиенттерге ең күшті әсер ететін сөз – «жеңілдік». Аудиторияны кеңінен қамту, тиімді ұсыныстар – сатылымды арттырудың тамаша тәсілі.

# 3 - QR-кодтар

QR-кодтар – сайттың конверсиясын арттыру мүмкіндігі. Бұл адамдарды қызықтыруға мүмкіндік беретін технологиялар әлеміндегі жаңа үрдіс. Қалаған ақпаратты алу үшін мобильді пайдаланушының сканерлеуі қажет кодты жіберу арқылы сіз әрекетке шақырасыз және ықтимал диалогты қалыптастырасыз.

# 4 - NFC технологиясы

NFC технологиясы – мобильді құрылғылар мен смарт-карталар арасындағы деректермен алмасудың ыңғайлы құралы. Бір қосымшаның көмегімен қажетті ақпаратты білу мүмкіндігі – бұл клиенттердің ыңғайлылығын арттыратын бизнес шешімі, өйткені қазір мобильді қосымшалар ерекше танымал және өз дамуы бойынша ең перспективалы болып табылады.

Мобильді маркетингті пайдалану арқылы қандай нәтижелерге қол жеткізуге болады?

Ең алдымен, кез келген түрдегі ақпаратты мобильді телефондарға жіберу – клиенттермен байланысты қолдау. Тек тұтынушылармен үнемі қарым-қатынас жасау, оларға қызметтеріңіз туралы айту, жеңілдіктер ұсыну арқылы олардың сіздің бизнесіңізге деген сенімді қарым-қатынасын қалыптастыра аласыз.

Сонымен қатар, бұл кері байланыс пен аудиторияның сіздің ұсынысыңызға жылдам жауап беру мүмкіндігі. Мобильді маркетинг – бұл сіздің мақсатты аудиторияңызды қамтуға және оларды қызметтеріңізге қызықтыруға көмектесетін құрал. Мүмкін клиенттермен байланыс сіздің жарнамалық компанияңыздың тиімділігін арттырады, тұрақты клиенттік базаны қалыптастырады, нәтижесінде сатылымдар, кірістер мен конверсия артады. Тұрақты клиенттерге ие болғаннан кейін, сіз өз бизнес салаңыздағы бәсекелестіктің өсуі туралы алаңдамайсыз.

Қазір мобильді маркетингті маркетинг құралы ретінде пайдалану – бұл жай ғана артықшылық емес, бұл қажеттілік. Егер сіз бизнесті дамытқыңыз келсе және жоғары табыс алғыңыз келсе, мобильді маркетинг құралдарын пайдалануыңыз керек.

Заманауи мобильді телефондардың мүмкіндіктері мобильді маркетингті дамыту үшін үлкен кеңістік ашады. Сондықтан бұл технология орнында тұрмайды!