29 қарашада үлкен оқиға - Қара жұма 2024 («Black Friday») өтеді. «Қара» акция жыл сайын ТМД елдерінде танымал болуда! Киім бутиктері, аяқ киім дүкендері, әртүрлі тауарлардың интернет-дүкендері, супермаркеттер және саудамен байланысты басқа да компаниялар өз клиенттеріне жеңілдіктер, акциялар және арнайы ұсыныстар жасайды.
Сатылымдарды белсендіру, тіркелулер санын және сайтқа ауысуларды көбейту жолын іздеудесіз бе? Іс-шара алдында ең үлкен аудиторияны қамту үшін брендтер арнайы маркетингтік науқандар жасап, әртүрлі жарнамалық құралдарды пайдаланады.
Қара жұмаға дайындық және өткізу кезеңінде тұрақты клиенттерді тартудың және жаңа тұтынушыларды қызықтырудың керемет тәсілі – бұл бірегей ұсыныстарды тарату, яғни ақпараттық және жарнамалық SMS-хабарламаларды жіберу.
Иә, дәл SMS-маркетинг Қара жұма кезінде сіздің жұлдызды жеңілдіктеріңізге максималды клиенттер санын тартуға көмектеседі. Неге? Себебі статистика бойынша SMS алушылар хабарламалардың 95%-ын ашады, сонымен қатар, сіздің әлеуетті клиенттеріңіздің әрқайсысы өзінің ұялы телефонын қолында ұстайды. Бұл дегеніміз, сізде тұтынушыға «жетуге» және сол арқылы сатылымдарыңызға әсер етуге тамаша мүмкіндік бар деген сөз.
Клиенттерге Қара жұма алдындағы жеңілдіктер туралы SMS жіберіңіз. Көптеген адамдар бұл мереке туралы білмейтіндіктен, сізге оны қысқаша түсіндіруді ұсынамыз (ең болмағанда, жеңілдік себебін түсіндіру керек).
Қара жұмадан екі күн бұрын клиенттердің қызығушылығын арттыратын еске салу хабарламасын жіберіңіз. Бұл хабарламада сіз өз тауарыңызға немесе қызметіңізге шағын жеңілдік бере аласыз, осылайша клиенттермен тиімді сенімді байланыс орнатуға болады.
Қара жұма алдындағы бірнеше сағат бұрын барлық клиенттер базасына бірегей супер тиімді ұсыныс жіберіңіз. Бұл ұсыныста Қара жұма кезінде сіздің маркетингтік науқаныңыздың ерекшелігі көрсетілуі керек. Бұл SMS – сіздің маркетингтік SMS-науқаныңыздың шарықтау шегі, ол клиенттің сіздің өніміңізді дереу сатып алуға немесе қызметке тапсырыс беруге деген ынтасын тудыруы керек.
Қара жұма күні қосымша конкурс ұйымдастырып, бұл туралы клиенттеріңізді іс-шарадан бірнеше апта бұрын хабардар етіңіз. Конкурс аудиторияның назарын аудару және олармен байланыс орнату үшін қажет.
Флеш-сатылымдар туралы мақсатты клиенттерді хабардар етіңіз. Яғни, арнайы ұсыныстарыңызға жеңілдіктің әрекет ету уақыты, қолжетімді тауар саны, жеңілдіктер саны сияқты шектеулерді қосыңыз. Клиенттерге тауарды сатып ала алмай қалса, реніш сезімін алдын ала сезінуге мүмкіндік беріңіз. Дефицит тәсілі адамның санасына әсер етеді!
Бұл 5 кеңесті маркетингтік науқаныңызға енгізгеннен кейін клиенттер толқынына дайын болыңыз.
Іс-шарадан бірнеше апта бұрын және жеңілдіктер күнінде қаншалықты тиімді жұмыс істесеңіз, пайда көрсеткіштері соғұрлым жоғары болады.
Қара жұма аяқталғаннан кейін бизнес-компаниялар үлкен дерекқорға ие болады, ол клиенттерге сатып алулар жасады. Бұл дегеніміз, келесі жылы олардың ұялы телефондарын басқа жарнамалық ақпаратпен хабарламалар жіберу үшін пайдаланып, басқа сатып алулар жасауға ынталандыруға болады.
Клиенттеріңізге бірегей ұсыныстар жіберіңіз, оларға жеңілдіктер жіберіңіз және дүкеніңізге немесе мекемеңізге келуге шақырыңыз - сатылымдарыңызды арттыру және клиенттер базасын толықтыру мүмкіндігін жіберіп алмаңыз!
Қара жұма — бұл үлкен жеңілдіктер кезеңі, оны «шопоголиктер» және сатып алуларға үнемдегісі келетіндердің бәрі күтіп отыр. Интернет-дүкендер, киім бутиктері, супермаркеттер және саудамен байланысты басқа компаниялар Қара жұма күні өз тауарларына 90%-ға дейін жеңілдіктер жасайды.
2024 жылы Қазақстанда және бүкіл әлемде Қара жұма 29 қарашада өтеді. Мыңдаған дүкендер өз сатып алушыларына үлкен жеңілдіктер жасайды.
Клиенттеріңізге жеңілдіктер мен сатылымдар туралы еске салғыштар жіберіңіз және оларды дүкеніңізге немесе мекемеңізге келуге шақырыңыз - Қара жұма күні сатылымдарды арттыру мүмкіндігін жіберіп алмаңыз. SMS жіберіңіз Mobizon қызметі арқылы!