Тіркеу

Өзгеше бол: SMS мәтінін қалай креативті етуге болады?

Жарияланды: 2 мамыр 2024 ж.
SMS мәтінін қалай креативті етуге болады?

Бүгінде акциялар мен ұтыс ойындары туралы сұр және беймәлім SMS-хабарламалар ешкімді таңғалдырмайды. Кәдімгі және типтік таралымдар пайдаланушылар тарапынан спам ретінде қабылданып, клиенттер тарапынан еленбейді. Біз сіздерге SMS-тарату кезінде «жұмыс істеуі» мүмкін бірнеше креативті идеяларды ұсынамыз.

Жақында ғана әлеуметтік желілердің бірінде пайдаланушылардан алған ең жақсы жарнамалық SMS-терін бөлісуін сұраған байқау өткізілді. Пайдаланушылардың пікірлері мен қалауларын ескере отырып, біз өзіміздің ерекше идеяларымыздың тізімін жасап, онымен бөлісуге дайынбыз!

Өлеңмен жазылған жарнама

Адамдар өлеңмен жазылған ұрандар мен жарнамаларды жақсы көреді. Егер сіз компания атауына рифма ойлап тапсаңыз, сіздің брендіңіз танымал болады. Ең жақсы SMS-таратулардың бірі келесідей болды:

«Такси «Қоза» - бағалары көзді қуантады! Сапар бағасы 650 теңгеден бастап».

Хабарламаның күтпеген бастамасы

Баналды емес бастама клиенттердің назарын «САТЫЛЫМ!» немесе «АКЦИЯ» деген әдеттегі бастамалардан гөрі көбірек тартады. Төмендегі мысалдардағы бастапқы сөйлемдер жұмыс істейді:

«Тек ешкімге айтпаңыз! «Траттория» мейрамханасында пицца 15% жеңілдікпен тек сізге арналған!» немесе «Бұл құпия ақпарат! Тсссс… 15 мамырда біз «MоdaShop» дүкенінде сатылым ұйымдастырамыз».

Бренд атауымен ойын

Атауды ойнап көріңіз. Егер сіздің компания атауында адамдардың есімдері немесе жануарлар атаулары болса, такси «Бұғы» идеясына назар аударыңыз, оның қызметкерлері осындай SMS-таратуды жасады:

«Неге қоңырау шалмайсың? Сені сағындым, сенің «Бұғың». Телефон: 2365987»

Сатып алу немесе қатысу үшін алғыс білдіру

Клиенттерді алғыс білдірумен таң қалдырыңыз! Украинаның бір футбол клубы өз жанкүйерлеріне келесі мәтінмен SMS-тарату жасаған қызықты жарнамалық қадам жасады:

«Иван, қолдауыңыз бен стадиондағы керемет атмосфераңыз үшін рахмет. Кеше біз біртұтас болдық! Сіздер әлемдегі ең үздік жанкүйерлерсіздер!».

Көптеген адамдар, мұндай SMS алғандар, команда ойынына қайта оралады.

Клиентке қамқорлық көрсету

Клиенттер өздеріне қамқорлық көрсетілгенді жақсы көреді. Бір такси қызметі осындай таратуды қолданған:

«Сіздің тапсырысыңыз қабылданды, Олег. Сыртта -23, жылы киініңіз».

Метонимия

Әдеби әдісті қолданыңыз – жалпы шақыруды немесе өтінішті нақтырақ ауыстырыңыз. Санитарлық техника сататын компания келесі SMS-таратуды жасады:

«Tures қақпағын сатып алыңыз, сіздің артқыңыз сізге рахмет айтады». Аз шокирлейтін мысал ретінде аяқ киім дүкенінің жарнамасын келтіруге болады: «Сіздің аяқтарыңыз жаңа көктемгі топтамадан туфлилерді қалайды. «Maro»-да күтеміз!».

Жақсы көрінетін мәтіндермен абай болыңыз, әдептіліктің шегінде тұрған. Шокирлейтін жарнама әдісі назар аударудың тиімді құралы болуы мүмкін, бірақ сіз брендке деген сенімділік пен компанияңызға деген оң эмоциялар ала алмайсыз.

Пайдаланушыларға ұнаған мысалдардың көпшілігінде клиентке атымен жүгінетін адресаттық SMS-тарату қолданылғанын байқауға болады. Мұндай хабарламалар шын мәнінде тиімді және Mobizon қызметінде олар атымен жүгінбеген хабарламалармен бірдей бағаланады. Mobizon қызметі арқылы SMS-таратулар жасаңыз, креативті мәтіндер мен аудиториямен налаған байланыс – сіздің бизнесіңіздің табысының кілті.