Наурыз мейрамы – көктемнің жаңаруын, достықты, махаббатты және құнарлылықты бейнелейтін мереке!
Улус Күні (Наурыздың тағы бір атауы) – шығыс күнтізбесіне сәйкес шынайы Жаңа жыл.
Наурыз көктемгі күн мен түннің теңелу күнінде (21-23 наурыз аралығында) тойланады. Бұл күндері республикада ресми демалыс күндері. Жаппай серуендер, мерекелік бағдарламалар ұйымдастырылады, 7 ингредиенттен тұратын ұлттық тағам наурыз-көже дайындалады.
Клиенттеріңізді Наурыз мейрамымен құттықтаңыз, жеңілдіктер жіберіңіз, өзіңіз туралы еске салыңыз және сатылымыңызды арттырыңыз!
Наурыз – бұл тек көңіл көтеру мен демалыс уақыты ғана емес, сонымен қатар бизнес иелері үшін қажырлы еңбекке себеп. Мерекелік күндері тұтынушылар аудиториясының белсенділігі артып келе жатқандықтан, мереке қарсаңында және мереке кезінде сапалы маркетинг сатылым мен конверсияның өсуін ынталандыруға көмектеседі.
Туризм, ойын-сауық, тамақтану, сән және сұлулық, сауда желілері, интернет-дүкендер, такси қызметтері, жеткізу қызметтері, мерекелер мен экскурсиялар ұйымдастырушылар Наурыз кезінде клиенттік базаларын бірнеше есе арттырып, жарқын жарнамалық науқан жасай алады.
Қызметтеріңіз бен тауарларыңызды тез және сапалы «сату» үшін тек «жұмыс істейтін» жарнамалық құралдарды пайдаланып, тиімді маркетингтік науқан құру керек.
SMS-хабарлама көмегімен сіз мерекеге дейін бірнеше күн бұрын клиенттермен тұрақты сенімді қарым-қатынас орнатып, Наурыз бойы өзара әрекеттестікті қолдай отырып, клиенттің адалдық деңгейін максимумға дейін жеткізе аласыз.
Мерекеге бір апта қалғанда клиенттеріңізге жылдың басты мерекесі жақындап келе жатқанын еске салатын SMS жіберіңіз. Бұл хабарламада сатпаңыз, тек компанияның атын көрсетіңіз.
3-4 күн қалғанда клиенттеріңізге қызықты ұсынысы бар SMS жіберіңіз. Бұл сыйлық нұсқалары, Наурызды мерекелеу идеялары, мейрамханаға шақыру немесе керемет қызметтер болуы мүмкін.
1-2 күн қалғанда күніне ғана жарамды «керемет» жеңілдік немесе акция ұсынысы бар SMS жіберіңіз.
Мереке күні құттықтау хабарламасын жіберіңіз, клиенттеріңізге жақсылық пен сәттілік тілеңіз.
Мерекеден 2-3 күн өткен соң сіздің тауарларыңыз бен қызметтеріңізді пайдаланған клиенттерге алғыс айтыңыз, мүмкін, сатуды жүзеге асыру керек шығар. Ең аз дегенде, өзіңіздің сайтыңыздың сілтемесін қойыңыз!
Клиенттік базаңызды талдаңыз және SMS-ті кімге жіберетініңізді түсініңіз. Мақсатты клиенттеріңіздің қажеттіліктері мен сұрауларына сәйкес сатылым хабарламаларын жасаңыз.
Наурызда туыстарға, достарға, сүйіктілерге, әріптестерге және таныстарға сыйлықтар беру дәстүрі бар. Сондықтан мақсатты аудиторияңыздың ерекшеліктерін анықтау өте маңызды. Мысалы, егер сіз ерлерге арналған тауарларды сатсаңыз - тұтынушылардың назарын сыйлықтардың өзіне емес, оларды пайдалану арқылы қандай мәселені шешетініне аударыңыз. Егер әйелдерге арналған болса - эмоциялар мен сезімдерді сатыңыз. Клиенттеріңіз туралы барлығын біліп алыңыз, осылайша сатылым олар үшін барынша ыңғайлы болады.
Клиенттеріңізге Наурызды тойлау ерекшеліктері, беймәлім дәстүрлер, дәмді дәстүрлі тағамдар мен ойын-сауықтар туралы айтыңыз. Өнімдеріңізді оқиға арқылы сатыңыз!
Бұл SMS-хабарламаның ең жақсы нұсқасы! Бұл жеңілдікті клиенттерге түсіндірудің қажеті жоқ, ол өте түсінікті. Мұндай акциялық науқан сатылымды бірнеше есе арттыруға көмектеседі!
Мереке күні міндетті түрде таңертең немесе түстен кейін барлық клиенттік базаңызға құттықтау хабарламасын жіберіңіз. Осылайша сіз аудиториямен қосымша қарым-қатынас себебін жасап, сенімді қарым-қатынас орнатасыз.
Сыйлық идеяларын тауар сататын бизнеске жіберу керек. Наурызды тойлау бойынша кеңестер – қызмет көрсету саласында жұмыс істейтін бизнеске. Мысалы, егер сіз мейрамхана бизнесімен айналыссаңыз, клиенттерге Наурызды сіздің мекемеңізде неге жақсырақ атап өту керектігін түсіндіріңіз. Егер сізде сыйлықтарға арналған интернет-дүкен болса, онда Наурызға арналған 51 үздік сыйлық нұсқасын дайындаңыз. Сеніңіз, адал сатылым - бұл ең жақсы сатылым. Осылайша сіз аудиторияны дәл сізден сатып алуға ынталандырасыз.
SMS-те тауарлар немесе қызметтерді емес, клиенттер олар арқылы қандай мәселелерді шеше алатынын ұсыныңыз.
Клиенттерді ақылы тауарды сатып алуға тарту үшін «тегін ұсыныстарды» пайдаланыңыз.
Жеке SMS емес, бір-бірімен байланысты хаттар сериясын жасаңыз. Осылайша аудиторияда нақты диалог сезімі пайда болады.
Әртүрлі акциялар, жеңілдіктер және конкурстар ойлап табыңыз.
Клиенттеріңізді Наурыз мейрамымен құттықтай отырып, сіз олардың сіздің брендке деген сенімін арттырасыз. Жоғары адалдық деңгейі – тұрақты сатылымдар мен бизнесіңіздің жоғары конверсиясы үшін мықты негіз.
SMS арқылы тауарлар мен қызметтерді жарнамалау арқылы сіз клиенттерді дәл сіздің ұсыныстарыңызды пайдалануға ынталандырасыз. Mobizon-мен сенімді қызметі бар тек нәтижелі SMS-хабарламалар жасаңыз.
Сататын интернет-дүкен: пайдаланушылар арасында қалай танымал болу керек
Қалғандарынан қымбатырақ сату: өніміңіздің құнын арттыру
Сіздің бизнесіңізге арналған 11 түрдегі SMS-тауарлар
Бизнесіңіздің «холостые обороты» беріп жатқанын көрсететін 4 симптом