Бонустар – бұл сіздің sms таратуыңыздың құндылығын арттыратын арнайы ұсыныстар, олар тұтынушылардың адалдығын арттыратын sms-маркетингтік науқанның негізгі элементі болып табылады. Бонустар – бұл клиентті өнім сатып алуға, қызметке тапсырыс беруге, қайта қоңырау шалуға, сілтемені қазір өтуге ынталандыратын мотивациялық құрал. SMS-маркетингтік науқан контекстінде бонус – бұл сіздің сауда ұсынысыңызды басқа ұқсас ұсыныстардан ерекшелендіретін ерекшелік, бұл қосымша тегін немесе шартты тегін қызмет.
Бонустардың сіздің таратуларыңыздың тиімділігін барынша арттыру үшін оларды дұрыс пайдалану керек. Тек сапалы бонустар sms таратудың конверсиясын арттырып, сатылымдардың өсуіне әкеледі. Егер сіз бонустарды дұрыс пайдаланбасаңыз, олар тек клиенттердің адалдығын жоғалтуға және sms-науқанның сәтсіздігіне әкеледі.
Қандай бонустарды қолдануға болады?
Төленген тауардың немесе қызметтің құнын ішінара қайтару.
Тауарды немесе қызметті тегін ұсыну.
Тауарға немесе қызметке уақытша жеңілдік беру.
Тауарды сатып алғаны немесе қызметке тапсырыс бергені үшін сыйлық беру.
Тегін жеткізу.
SMS таратуларда бонустарды қолдануға арналған 7 ұсыныс:
Бонус ұсынысты толықтырады. Егер сіздің sms таратудың мақсаты клиенттерді тарту, аудиторияның адалдығын арттыру болса, онда сізге ұсыныспен қатар бонус қолдану керек. Тек бірегей сауда ұсынысы клиенттерді сіздің тауарды немесе қызметті сатып алуға ынталандырады.
Коммерциялық ұсыныстың екі бөлігін бірнеше бөлікке бөліп, біреуін бонус ретінде ұсыныңыз. Мысалы, егер сіз интернет-дүкеннің иесі болсаңыз, бонус ретінде тегін жеткізуді ұсына аласыз. Бұл сіздің бәсекелестеріңіздің алдында негізгі артықшылығыңыз болады.
Бонусты негізгі өнімге қосымша ретінде пайдаланыңыз. Маңызды: бонустың құндылығы сіз ұсынатын негізгі өнімнің құндылығынан төмен болуы керек екенін ескеріңіз. Бонус – бұл клиент үшін қосымша жағымды жағдай, ол сіздің компанияңыздың міндеттемесі емес. Сондықтан, егер сіз сәнді шаш қию қызметін ұсынсаңыз, бонус ретінде тегін маникюр ұсыныңыз. Бонус клиенттердің эмоционалдық жағдайына әсер етеді, сондықтан оны аудиторияға мүмкіндігінше жағымды және қалаулы етіңіз.
Қырағылықты сақтаңыз. Бонустың құны өнімнің немесе қызметтің құнынан аспауы керек. Негізгі коммерциялық ұсыныс құнсызданбауы керек.
Бонустарға түсініктеме беріңіз. Клиенттердің бонус алу нәтижесінде қандай артықшылықтарға ие болатынын көрсету керек. Қазіргі кезде әртүрлі тегін ұсыныстар негізінен негізгі қызметті немесе өнімді сатып алуға мәжбүрлеу мүмкіндігі болып табылады, сондықтан аудитория мұндай ұсыныстарға күмәнмен қарайды. Басқалардан ерекшеленіңіз! Тегін бонусты не үшін ұсынатыныңызды клиенттерге жай ғана түсіндіріңіз.
Бонусты ақшалай баламасына теңестіріңіз. Клиентке қосымша құндылық жасау үшін, сіз ұсынатын тегін тауардың немесе қызметтің қанша тұратынын көрсетіңіз. Мысалы, сіз негізгі ұсыныспен смартфон сатып алуға бонус ретінде 250 грн тұратын телефон қапшығын қоса аласыз. Клиентіңізге «ВАУ» әсерін жасаңыз!
Бонустың шынайылығын атап көрсетіңіз. Бірдеңе керемет ойлап табудың қажеті жоқ, тек клиенттерге қажетті, олардың белгілі бір мәселесін шешетін бонусты қосыңыз.
Шектеулер арқылы бонустарды күшейту
SMS таратуларда бонусты шектеулер арқылы күшейтіңіз:
Уақыт бойынша (бонус тек белгілі бір уақытқа дейін әрекет етеді).
Тез өтіп кететін ұсыныс (клиент тауарды немесе қызметті неғұрлым ертерек тапсырыс берсе, соғұрлым көп «плюшки» алады).
Саны бойынша (бонус саны шектеулі, олар тек 5/10/100/1000 дана).
SMS таратуларыңыз үшін бонустарды қолданудың бірнеше мысалы:
Ура! Арнайы бонус осы айдың соңына дейін. Интернет-дүкен «Dress»-тен кез келген көйлекке тапсырыс беріңіз және сыйлыққа блузка алыңыз www.dress.com
Сату тренингі келесі сәрсенбіде өтеді. Сіздің бизнесіңіздің пайдасын қалай арттыруға болатынын біліңіз. Тренингке дәл қазір тіркеліңіз және бонус ретінде 15% жеңілдік алыңыз www.sales.com
Сұлулық салоны «Sher»-дегі сыйлықтар қаптап кетеді. Біздің салонымызға шаш үлгісін жасауға келіңіз және бонус ретінде гель-лакпен маникюр алыңыз! Мұндай ұсыныстар тек 15 дана! Бірінші болыңыз! www.sher.com
Қысқаша түйіндеме
SMS таратуларыңыз үшін күшейткіш ретінде бонустарды пайдаланыңыз. Дәл осы қосымша бонустар, тегін ұсыныстар және жағымды жағдайлар клиенттерді sms алғаннан кейін бірден сатып алуға ынталандырады. Сізге SMS таратудың конверсиясын бірнеше есе арттыратын бірегей бонустарды ойлап табуды тілейміз!
Біз Cookies-ті сайтыңызбен өзара әрекеттесуді жақсарту үшін пайдаланамыз. Сайт беттерін қарауды жалғастыра отырып, сіз Cookies пайдалануға келісесіз. Толығырақ