Тіркеу

SMS-хабарламалардың тиімділігін қалай бағалауға болады?

Жарияланды: 30 маусым 2019 ж.

SMS-хабарламалардың тиімділігін неге бақылау керек?

SMS-хабарламалардың тиімділігі

Егер сіз массалық хабарламалар арқылы қанша клиент тартқаныңызды білгіңіз келсе, онда SMS-хабарламалардың нәтижелерін үнемі бақылап отыруыңыз қажет. Себебі бизнес үшін маңыздысы – тауарлар мен қызметтерге жай ғана қызығушылық танытқан емес, келген, қоңырау шалған немесе сайтқа тіркелген нақты клиенттер.

SMS-хабарлама – бұл әлеуетті клиенттерді ынталандыру құралы, және оның тиімділігінің негізгі көрсеткіші – сан. Жаңа клиенттер саны, сатылған тауарлар, тапсырыс берілген қызметтер. Яғни, хабарламаға белгілі бір эмоционалды реакция нәтижесінде адам әкелген пайда.

Адамды ұсынысыңызға қалай барынша қызықтыруға болады?

Тартылған клиенттердің саны сіз жіберетін хабарламаның сапасына байланысты. Адам эмоционалды жаратылыс болғандықтан, алдымен SMS мәтіні оның санасына әсер етуі керек. Хабарлама қалаған нәтижелерді беру үшін маңызды:

  • тек мақсатты аудиторияға бағытталу;
  • клиентке құнды ұсыныс жасау, адам SMS оқыған сәтте-ақ сіздің тауар немесе қызметіңізді қаласа;
  • әрекетке шақыру;
  • SMS мәтінінде сайтқа сілтеме, байланыс телефондары мен мекенжайды орналастыру.

SMS-хабарламалардың тиімділігін бақылау әдістері

Хабарламалар арқылы қанша клиент тартқаныңызды түсіну өте оңай. Алынған SMS-ті оқығаннан кейін сізге жүгінген барлық адамдарды үнемі тіркеп отыру қажет. Мұны сіздің клиенттермен жұмыс істеу менеджерлеріңіз жасай алады. Егер сіз бизнесті оңтайландыруды және оны барынша ыңғайлы және икемді етуді қаласаңыз, онда хабарламаларға белгілі бір фишкаларды енгізу керек, олар да хабарламаларды бағалауға көмектеседі.

Тартылған клиенттер санын бақылауды келесі тәсілдермен реттеуге болады:

  1. Хабарламада клиент тауарды немесе қызметті жеңілдікпен алатынын көрсету. SMS-ті көрсеткеннен кейін жаңа клиенттердің санын анықтай аласыз.
  2. Хабарламада сайтқа тіркелу кезінде, кері хабарлама жіберу немесе тауар сатып алу немесе тапсырыс беру үшін көрсету керек болатын арнайы кодтарды пайдалану.
    Кеңес! Хабарламалардағы жеке кодтарды пайдалана отырып, ең белсенді клиенттердің базасын жасай аласыз және оларға арнайы ұсыныстарды жиі жасай аласыз. Бұл сіздің ұсынысыңызға жауап бермеген адамдардың нөмірлерін хабарламадан жоюға да көмектеседі.
    Егер сіз хабарламаны тиімді етіп жасағыңыз келсе және жылдам мерзімде максималды клиент санын тартқыңыз келсе, онда келесі тәсілдер сізге арналған!
  3. Хабарламаға байланыс деректеріңізді қосу кезінде, тек жарнамалық хабарлама жіберілген клиенттерден қоңырау қабылдайтын жеке телефон нөмірін орналастырыңыз.
  4. Хабарламада сайтқа емес, мобильді телефондардан көруге арналған жеке landing page-ке сілтеме қосыңыз. Мұндай бет арқылы сіз өз тауарларыңызды немесе қызметтеріңізді қайта сата аласыз, сонымен қатар сілтемеге өту санын есептей аласыз. Жоғары конверсия қамтамасыз етілген!
    Кеңес! Сілтемелерді Mobizon қысқа сілтемелер қызметі арқылы қысқартып, әрбір SMS алушы бойынша өту статистикасын бақылаңыз.

Пайданы есептеудің қарапайым формуласы!

Қоңыраулардың, сайтқа өтулердің санын үнемі бақылап отырыңыз, жеңілдіктер мен сыйлықтарды есептеңіз, сонда SMS-хабарламаның тиімділігін нақты бағалай аласыз. Ал хабарлама жібергеннен кейін алған пайдаңыздың нақты санын білу үшін, жаңа клиенттерден түскен табысты есептеп, одан SMS-хабарламаға жұмсалған соманы алып тастау керек.

Сіздің саныңыз жағымды болды деп үміттенеміз! SMS-хабарлама бизнесіңізді тиімдірек етуге көмектесті!