Егер сіз массалық хабарламалар арқылы қанша клиент тартқаныңызды білгіңіз келсе, онда SMS-хабарламалардың нәтижелерін үнемі бақылап отыруыңыз қажет. Себебі бизнес үшін маңыздысы – тауарлар мен қызметтерге жай ғана қызығушылық танытқан емес, келген, қоңырау шалған немесе сайтқа тіркелген нақты клиенттер.
SMS-хабарлама – бұл әлеуетті клиенттерді ынталандыру құралы, және оның тиімділігінің негізгі көрсеткіші – сан. Жаңа клиенттер саны, сатылған тауарлар, тапсырыс берілген қызметтер. Яғни, хабарламаға белгілі бір эмоционалды реакция нәтижесінде адам әкелген пайда.
Тартылған клиенттердің саны сіз жіберетін хабарламаның сапасына байланысты. Адам эмоционалды жаратылыс болғандықтан, алдымен SMS мәтіні оның санасына әсер етуі керек. Хабарлама қалаған нәтижелерді беру үшін маңызды:
Хабарламалар арқылы қанша клиент тартқаныңызды түсіну өте оңай. Алынған SMS-ті оқығаннан кейін сізге жүгінген барлық адамдарды үнемі тіркеп отыру қажет. Мұны сіздің клиенттермен жұмыс істеу менеджерлеріңіз жасай алады. Егер сіз бизнесті оңтайландыруды және оны барынша ыңғайлы және икемді етуді қаласаңыз, онда хабарламаларға белгілі бір фишкаларды енгізу керек, олар да хабарламаларды бағалауға көмектеседі.
Қоңыраулардың, сайтқа өтулердің санын үнемі бақылап отырыңыз, жеңілдіктер мен сыйлықтарды есептеңіз, сонда SMS-хабарламаның тиімділігін нақты бағалай аласыз. Ал хабарлама жібергеннен кейін алған пайдаңыздың нақты санын білу үшін, жаңа клиенттерден түскен табысты есептеп, одан SMS-хабарламаға жұмсалған соманы алып тастау керек.
Сіздің саныңыз жағымды болды деп үміттенеміз! SMS-хабарлама бизнесіңізді тиімдірек етуге көмектесті!
Өлім, ж*ныстық қатынас, қорқыныш: шокирлейтін жарнама қалай жұмыс істейді
Наурыз айында SMS-хабарламалар жіберуге арналған 10 себеп
8 себеп СМС-хабарламалар үшін ақпанда
Миды дамыту: ақылды және жадыны жаттықтыруға арналған үздік қызметтер