Тіркеу

СМС тарату базасы. Оны қайдан алуға немесе қалай өз бетіңізше жинауға болады?

Жарияланды: 24 желтоқсан 2014 ж.
СМС тарату базасы. Оны қайдан алуға немесе қалай өз бетіңізше жинауға болады?

СМС тарату – клиенттермен өзара әрекеттесуді жақсартатын, олардың адалдығын арттыратын және сатылымды ұлғайтуға көмектесетін тиімді маркетинг құралы.

Сізді СМС маркетинг қызықтырды және сіз хабарламаларды таратуды ұйымдастырғыңыз келеді, бірақ сізде СМС тарату базасы жоқ па?

Келіңіздер, СМС тарату базасын өз бетімізше қалай жинауға болатынын бірге қарастырайық.

Нөмірлер базасын құруда 2 маңызды ерекшелік бар:

  • Сіздің клиенттеріңіз жарнамалық немесе ақпараттық хабарламаларды алуға рұқсат беруі керек. Егер сіз СМС таратуға рұқсат бермеген клиентке хабарлама жіберсеңіз, мұндай тарату спам деп саналады.
  • СМС таратуға арналған жазылушылар базасында көптеген нөмірлер болуы керек деген жаңсақ ойға бой алдырмаңыз. Бұл міндетті емес! Ең бастысы, базада сіздің бизнесіңізге қызығушылық танытқан клиенттердің нөмірлері болуы керек.

Заңды түрде жиналған СМС тарату нөмірлерінің базасы сатып алынған базадан әлдеқайда тиімдірек болады. Және сіз оны ұйымдастыруға көбірек уақыт жұмсайсыз, бірақ бұл шығын емес, бұл бизнесіңіздің болашағына салынған инвестиция! Мұндай базаны Mobizon жазылу формалары арқылы жинауға болады.

Сіздің компанияңыздан ақпарат алуға келісім берген адамдар - бұл сіздің әлеуетті клиенттеріңіз.

СМС хабарламалар таратудың жазылушылар базасын жинауға көмектесетін 7 әдіс:

  1. Жеңілдік карталары

    Клиенттерге жеңілдік карталарын бере отырып, олардан телефон нөмірін, инициалдарын және, мысалы, туған күнін көрсетуі қажет шағын тексеру парағын толтыруды сұрауға болады. Сондай-ақ хабарлама таратуға келісім беру бөліміне белгі қою керек.

  2. Кіріс қоңыраулар

    Бұл әдіс колл-орталығы бар компаниялар үшін қолайлы. Абонентпен сөйлесудің соңында оған пайдалы ақпарат, акциялар және жеңілдіктер туралы хабарламаларды таратуды ұсыныңыз. Тарату жиілігін және СМС жіберу уақытын көрсетіңіз. Егер клиент бұл ұсынысқа қызығушылық танытса және СМС таратуға келісім берсе, онда сіз оның нөмірін жазылушылар базасына қоса аласыз.

  3. Әлеуметтік желілер

    Сіз өзіңіздің мақсатты аудиторияңыз бар пабликтер бойынша іздеу жұмысын жүргізе аласыз.

    Беттері ашық және байланыс деректері көрсетілген адамдардың профильдерін таңдап, оларға сіздің компанияңыздың жаңалықтары мен жеңілдіктері туралы пайдалы ақпаратты СМС арқылы жіберуді ұсыныңыз. Ең бастысы - адамның хабарламаларды жіберуге рұқсат алу!

    Сондай-ақ, егер сізде әлеуметтік желілерде компанияңыздың өз профильдері бар болса және оларда жазылушылар болса, сіз осы адамдардың байланыс телефондарын шағын жеңілдікке немесе СМС купонға айырбастауға сұрай аласыз.

  4. Сайттағы жазылу формасы

    Сіздің сайтыңызға клиенттің жеке деректерін және телефон нөмірін көрсету арқылы СМС хабарламаларға жазыла алатын жазылу формасын орналастырыңыз. Осылайша, сіз клиенттің СМС таратуға ресми келісімін алып, оған компания жаңалықтары, акциялар туралы ақпарат және тиімді ұсыныстармен СМС жібере аласыз.

  5. Акциялар кезінде мобильді нөмірлерді жинау

    Мысалы, бизнесіңіз туралы ақпараттық парақшаларды тарату немесе акция ұйымдастыру. Промоутерлердің көмегімен сіз адамдарды байланыс деректерін көрсететін шағын сауалнаманы толтыруға ынталандыра аласыз.

  6. Электрондық пошта

    Егер сізде клиенттеріңіздің электрондық пошта базасы болса, олардан мобильді контактілерді көрсетуін сұраңыз.

  7. Журналдар және газеттер

    Баспасөзде хабарлама таратуға жазылу үшін қысқа нөмірі бар ақпаратты жариялаңыз. Оқырмандар сізге хабарлама жібергеннен кейін, сіздің тауарыңыз немесе қызметіңіз үшін жеңілдік СМС купонын жібереміз деп уәде беріңіз.

СМС тарату ұйымдастыру үшін өзіңіздің жеке базаңызды жинау үшін осы әдістерді қолданыңыз және онда «СМС таратуға арналған нөмірлер базасын қайдан алуға болады» деген сұрақ сізді мазаламайды. Клиенттерге қызметтеріңіз туралы айтып, оларға пайдалы, олар күтіп отырған нәрсені ұсыныңыз!

Тақырып бойынша мақала! СМС таратуды қалай тиімді өткізуге арналған 5 кеңес

Сізге адал жазылушылар базасын тез жинап, алғашқы хабарлама таратуыңызды ұйымдастыруға тілектеспіз!