Кезең-кезеңімен компания басшылары бір жағымсыз жағдайға тап болады. Жұмыс көп сияқты, алайда, фирмамен анық «бір нәрсе дұрыс емес» болып жатыр.
Кейде кадрлардың ауысуы күрт өседі, кейде бөлімдердің жұмысы іркіледі, кейде кімге және қандай өкілеттіктерді беру керек екені түсініксіз болады, және, әсіресе, ауыр тиетіні, қойылған мақсаттарға қол жеткізілмейді, бұл дегеніміз бизнестің қаржылық жағы едәуір зардап шегеді.
Сонда артқа көз тастап, көптеген басшылар компанияның дамуының неге тоқтағанын немесе шығындардың неге кірістерден асып кеткенін түсінбей, таңғалып иықтарын көтереді.
Біз ең айқын 4 белгісін іріктеп алдық, біздің ойымызша, компанияда бизнес «бос айналымға» түсетін теріс процестер жүріп жатыр.
Бұл қаншалықты анық немесе қарапайым болып көрінбесе де, сіздің компанияңыздың даму стратегиясы болуы керек. Бұл эфемерлі ұзақ мерзімді «миллиардтар бірнеше жылдан кейін» немесе күмәнді қысқа мерзімді «бір айда бәрін жыртып аламыз» стратегиясы емес, нақты даму стратегиясы болуы керек. Қысқа мерзімді де, ұзақ мерзімді де.
Қалыптасқан стратегияның болуы сіздің қызметкерлеріңізге, соның ішінде сізге, мысалы, ағымдағы айда қандай тапсырмалар қойылғанын және компания жылдың соңына дейін қандай көрсеткіштерге қол жеткізуі керектігін түсінуге мүмкіндік береді.
Егер сіздің компанияңызда жұмыс жоспары немесе даму стратегиясы болмаса – бұл өте нашар. Егер мұндай жоспарлар бар болса, бірақ оларды тек жоғары басшылық қана білсе, ал басқа қызметкерлер білмесе – бұл одан да нашар.
Мұндай жағдай сіздің компанияңыз «ағыс бойымен жүзіп жүр», дауылды бизнес теңізінің желдеріне бейімделуге тырысып жатқанын және сіздің қызметкерлеріңіз, іс жүзінде, өз жұмыс орнында өзіне өзі берілгенін білдіреді. Олар орындайтын тапсырмалардың нақты мақсаттарын түсінбейді, компаниямен бір айдан кейін не болатынын болжамайды, бұл фирмадағы болашағына сенімді емес.
Сондықтан мұндай жағдайда қызметкерлер саналы түрде өздерін басқа компанияда жұмысын жалғастырудың жақсы нұсқаларын іздеуге итермелейді. Бұл жерде жоғары ағымдылық және жоғарғы деңгейден төменгі деңгейге өкілеттіктерді беру мәселелері туындайды.
Екінші жартысы – сіздің компанияңыздың стратегиялық нұсқаулықтарсыз «кездейсоқ жүзуі» жиі сынған корыта жағасында аяқталады, дегенмен бәрі, әдетте, жақсы басталған еді.
Осындай жағымсыз жағдайға тап болмас үшін өз индустрияңызды, нарықты және ондағы өз орныңызды зерттеңіз.
Белгілі бір сәтте өзіңізге «менің компаниямда кім не істеп жатыр» және «неге біздің фирманың өнімдеріне/қызметтеріне сұраныс төмендеп жатыр» деген сұрақтарды қоймау үшін сіз міндетті түрде ішкі және сыртқы статистиканы талдап, реттеп, жинауыңыз керек.
Қарапайым мысал келтірейік: бірдей қиындықтағы тапсырманы А бөлімі мен Б бөліміне берді.
А бөлімі тапсырманы тезірек орындады, алайда Б бөлімі тапсырмаға тереңірек қарап, қосымша маңызды деректерді ұсынды.
Бір аптадан кейін бұл процесті қайтадан қайталадық – бөлімдер қайтадан бірдей қиындықтағы тапсырманы алды.
Нәтижелер тағы да бірдей болды: А бөлімі тапсырманы тезірек орындады, бірақ Б бөлімі, тапсырманы екінші болып аяқтаса да, тереңірек талдау ұсынды.
Қорытынды – осындай статистиканы қолыңызда ұстай отырып, сіз тапсырмаларды бөлімдердің көрсеткіштеріне қарай бөле аласыз. Жедел түрде орындалуы қажет тапсырмаларды А бөліміне, ал тереңірек зерттеуді қажет ететін тапсырмаларды Б бөліміне жіберетін боласыз.
Нәтижесінде, екі бөлімнің мамандары өздері жақсы орындайтын тапсырманы алады, бұл өз кезегінде, компания жұмысының тиімділігіне оң әсер етеді.
Егер сіз өз акцияңызды немесе жарнамалық науқаныңызды сәтті еткен нәрсені түсінбесеңіз, онда сіз оны қайталап, жақсарта алмайсыз, өз мақсатты аудиторияңызды таба алмайсыз және т.б.
Бұл дегеніміз, сіздің бизнесіңіз бұл бағытта қайта-қайта «бос айналымдар» береді, бұл қаржыға тікелей әсер етеді. Статистика жинамай акцияларды жүргізу – бұл торғайларға зеңбіректен ату сияқты.
Сәтті жарнамалық немесе маркетингтік науқан жүргізу жеткіліксіз – қазіргі әлемде табысты науқанның немесе пиар-акцияның барлық көрсеткіштерін жинап, өңдеп, талдау қажет.
Клиенттер базасын жинау, олардың қызығушылықтарын зерттеу, неге дәл осы акция сәтті болғанын түсіну және болашақта осы жетістікті қалай дамыту керектігін түсіну қажет.
Егер сізде компаниядағы қаржылық қозғалыстардың 100% толық түсінігі болмаса – бұл үлкен проблема.
Егер сіз нақты түсінбесеңіз: айдың соңында сіздің компанияңызда оң немесе теріс баланс болатынын – бұл үлкен проблема.
Егер қызметкерлерге жалақы төлеу уақыты келсе, ал сіздің шотыңызда ақша жетпесе, өйткені сатып алу бөлімі тауардың келесі партиясына барлық ақшаны жұмсаған болса – бұл үлкен проблема.
Мұндай мысалдарды көп келтіруге болады, бірақ олардың кез келгені сіздің компанияңыздың «шестеренкаларында» «бос айналымның» көрсеткіші болып табылады, бұл тіпті фирманың барлық «жұмыс механизмін» тоқтатуға әкелуі мүмкін.
Сондықтан, қаржылық мәселелерде мұндай «сәйкессіздіктерге» жол бермеу, барлық қаржылық операцияларды толық бақылап, дұрыс бөліп және талдау қажет.
Бәрін және барлық нәрсені бақылау әдеті, әрине, мақтауға тұрарлық және жиі қажет, бірақ мұнда медальдің тағы бір жағымсыз жағы бар.
Көптеген басшылар басынан бастап тек жаһандық басқару мәселелерін шешуді өзіне тарта отырып, біртіндеп компания иерархиясының сатысымен «төмендей» бастайды.
Яғни, олар алдымен орынбасарларының, содан кейін төменгі деңгейдегі менеджерлердің, содан кейін қатардағы қызметкерлердің жұмысын түзетіп, араласуды бастайды.
Сеніңіз, егер сіз кенеттен өзіңізді қызметкерге тапсырған есепті түзетіп жатқаныңызды байқасаңыз, ал құжатты авторға қайта жұмыс істеуге жібермесеңіз – сіздің басқару тік құрылымыңыздың тиімділігі туралы байыпты ойланатын уақыт келді.
Мүмкін, сіздің бағыныштыларыңыз қазірдің өзінде «сіз олардың бәрін ойлап табасыз және түзетесіз» деп үйреніп қалған шығар, сондықтан олар тіпті құжаттардың дұрыстығы туралы ойланбайды ма?
Мүмкін, олар жаңа идеялар ұсынғысы немесе қабілетсіз шығар, өйткені сіз «қол жетпейтінді қамтуға» тырысып, олардың идеяларын және қателерінен дұрыс қорытынды жасау мүмкіндігін іс жүзінде жоясыз ба?
Сонда қандай тиімді бизнес-процестер туралы айтуға болады, егер сіз бағыныштыларыңыздың кәсібилігіне сенбесеңіз және өз компанияңыздың ішінде дұрыс басқару құрылымын құра алмасаңыз?
Өйткені сіз, басшы ретінде, қарапайым «клерк» деңгейіне түспеуіңіз керек және оның жұмысын орындауыңыз керек, өйткені ол «сізден не қалайтыныңызды түсінбейді».
Сондықтан, сіз құжаттарды және есептерді «өзіңізге» қайта жасап жатқанда, сіздің бизнесіңіз жай ғана құлдырауы мүмкін, өйткені сізде әлдеқайда маңызды мәселелерді шешуге уақыт жеткіліксіз болды.
Өзіңіздің уақытыңызды үнемдеу және бизнесіңіздің тиімділігі үшін сіздің бағыныштыларыңыз сіздің тапсырмаларыңызды жарты сөзбен түсінетіндей етіп бизнес-процестерді орнату сіздің мүддеңізде.
Өйткені компанияның одан әрі даму стратегиясын әзірлеу, тәуекелдерді талдау және бизнесті дамытудағы басқа да жаһандық мәселелермен айналысу әлдеқайда өнімді, екі бөлімнің персоналының жұмысын жеке бақылауға тырысудан гөрі, солай емес пе?
Бұл мақала көптеген компаниялардың ең көп таралған 4 мәселесін көрсету мақсатында жасалған.
Бұл ретте, компания басшылары осы мәселелердің кем дегенде біріне тап болады, оның салдарын толық түсінбейді.
Нәтижесінде, бұл жиі компаниялардың басшылары мен фирманың өзі үшін жағымсыз тосынсый болатын өте маңызды қателіктерге әкеледі.
Біз мақаламыз сізге тиімді бизнес құруға және компанияңыздың «қозғалтқышындағы» «бос айналымдарды» азайтуға көмектеседі деп үміттенеміз.
SMS хабарламасының мәтінін неғұрлым тиімді етуге арналған 7 тәсіл
11 әдістері конверсияны арттыру үшін дұрыс СТА қолдану арқылы
Сіздің SMS таратуларыңыз үшін тиімді эмоционалдық тәсіл ретінде эксклюзивтілік
Клиент аватарының маңызы SMS-тарату үшін