Тіркеу

Клиент аватарының маңызы SMS-тарату үшін

Жарияланды: 1 желтоқсан 2019 ж.
Клиент аватарының маңызы SMS-тарату үшін

Сіздің SMS-таратуларыңыз аудиторияның нысанына дәл түсуі үшін, әлеуетті клиенттің портретін, сондай-ақ «клиент аватары» деп аталатын портретті дұрыс құрастыру өте маңызды. Клиент аватары сізге клиенттер үшін қызықты SMS-таратуларды дайындауға және оларды дұрыс бағыттауға көмектеседі.

Әдетте бизнес клиенттердің мақсатты аудиториясының портретін құрастыру кезінде келесі сұрақтарға жауап берумен шектеледі:

  • Жынысы
  • Жасы
  • Елі, қаласы

Бірақ бұл жеткіліксіз! Егер сіз өз бизнесіңізді, аналитиканы және соның ішінде SMS-маркетингтік кампанияларды жетілдіруге қызығушылық танытсаңыз, клиент аватарын жан-жақты құрастыруыңыз керек. Көп мәлімет алудың тамаша тәсілі – клиенттеріңізге сұрақтар қою. Мұны, мысалы, әлеуметтік желілерде QR-код орналастыру арқылы сауалнамаға сілтеме жасау немесе сату кезінде жасауға болады.

Мақсатты клиенттің портретін құрастыру кезінде жауап беруге тұрарлық 6 сұрақ:

Мақсатты клиенттің портретін құрастыру кезінде жауап беруге тұрарлық 6 сұрақ
  1. Аудиторияңызды бір сөйлеммен қалай сипаттар едіңіз?

    Бұл сұраққа жауап клиенттердің қажеттіліктерін, сұраныстарын және сипаттамаларын анықтауға көмектеседі. Осылайша сіз клиенттерден адал жауаптар алып, олардың қажеттіліктеріне барынша жауап беретін SMS-тарату ұсынысын жасай аласыз.

  2. Клиенттер сіздің компанияңызды алғаш рет қалай білді?

    Сіз клиенттер туралы аналитика жинап, олардан сіздің өнім немесе қызмет туралы алғаш қайдан және қалай білгенін сұрайды деп үміттенеміз. Бұл сұраққа жауап алғаннан кейін сіз ең жоғары нәтижелерді беретін жарнама арналарын білесіз. Сонымен қатар, қандай арналарға артық қаражат пен уақыт жұмсап жатқаныңызды да білесіз.

  3. Клиенттер сіздің брендіңізді достарына қалай сипаттайды?

    Бұл клиенттеріңіздің қандай тілде сөйлейтінін түсіну және SMS-таратуда олар үшін түсінікті коммерциялық ұсыныс жасау үшін қажет.

  4. Клиенттердің ең үлкен мәселесі қандай?

    Сізге клиенттердің күнделікті қандай мәселелері бар екенін білу керек, оларды өз өнімдеріңіз немесе қызметтеріңіз арқылы шешуге көмектесу үшін. Бұл сіз бен сіздің аудиторияңыз арасындағы өзара түсіністікті жақсартуға және конверсияны арттыруға көмектеседі. Клиенттің мәселесі оны хабарламада сипаттау үшін қажет.

  5. Клиенттер не туралы армандайды?

    Сіздің әлеуетті клиенттеріңіздің ең үлкен арманы қандай екенін білу үшін сұраңыз, аудиторияның негізгі құндылықтарын түсіну және шешім қабылдауға әсер ету үшін оларды SMS-таратуларда еске алу мүмкіндігі.

  6. Клиенттерге сіздің бизнесіңізде ең ұнайтын және ұнамайтын нәрсе не?

    Сондай-ақ клиенттерге сіздің бизнесіңізде, өніміңізде немесе қызметіңізде ең ұнайтын нәрсені сұрауды ұсынамыз. Сіз негізгі артықшылықтарыңыздың тізімін біле аласыз, оларды күшейтіп, SMS-тарату үшін коммерциялық ұсыныс немесе әрекетке шақыру жасай аласыз. Аудиторияға ұнамайтын нәрсе туралы: сіз негізгі мәселелеріңіздің толық тізімін аласыз, енді брендті қалай жақсартуға болатынын білесіз! Ең бастысы – пікірлерді алу үшін әлеуметтік желілерде көзіңізді, құлағыңызды және пікірлеріңізді ашыңыз.

Қорытынды

Клиент Аватарын қалай құрастыруға болады?

Осы 6 сұраққа жауап бере отырып, мақсатты аудиторияңыздың портретін дұрыс құрастырыңыз және бизнесіңізді қалай дамыту және SMS-таратуды жақсарту туралы жаңа түсінік алыңыз. Қосымша сіз клиенттеріңіздің қайда жұмыс істейтінін, немен айналысатынын, хоббиі мен қызығушылықтары қандай екенін біле аласыз.