Әр адамға не қажет? Біз неге белгілі бір сатып алулар жасаймыз? Өмірімізді ыңғайлы етуге деген ұмтылысымыздан басқа, сатып алу қажеттіліктеріміздің артында не тұр?
Маңыздылық қажеттілігі, эксклюзивті бонус, өнім, қызмет немесе жеңілдік берілетін бірегей сатып алушы болуға деген ұмтылыс. Әрқайсымыз өзіміздің жеке маңыздылығымыз бен бренд үшін маңыздылығымызды атап өтуге мұқтажбыз. Бұл көбінесе белгілі бір тауарды сатып алу немесе қызмет көрсету кезінде негізгі триггер болып табылады.
Мысалы, біз стильді киімдерді сатып аламыз, сонда айналамыздағы адамдар бізді байқап, комплимент жасайды; біз туристік компаниялардың қызметтерін пайдаланамыз, саяхатқа шығып, Instagram-ға керемет фотосуреттер салу үшін; біз тренажер залына абонемент сатып аламыз, сонда басқалар біз өз денемізге қамқорлық жасайтынымызды және салауатты өмір салтын ұстанатынымызды көреді және т.б. Егер ойланып қарасақ, біздің әрбір қалауымыз бен әрекетіміздің артында осы ұмтылысты тудыратын кішкентай «Старт» түймесі тұр. Бұл түйме көбінесе сыртқы фактордың, атап айтқанда, біздің достарымызға, таныстарымызға және туыстарымызға, басқа адамдардың пікірімен тәуелділігімізге байланысты жұмыс істейді.
Егер сіз осы адам психикасының ерекшелігін өзіңіздің SMS таратуларыңызда пайдалануды үйренсеңіз, сіз өзіңіздің әлеуетті және тұрақты клиенттеріңізді өз тауарларыңызды сатып алуға және қызметтеріңізді пайдалануға ынталандыра аласыз.
Клиенттердің маңыздылығын және бірегейлігін атап көрсететін SMS таратуларды жасау үшін сіз ЭКСКЛЮЗИВТІЛІК эмоционалдық тәсілін қолдана аласыз.
Сіздің SMS маркетингтік кампанияларыңызда ЭКСКЛЮЗИВТІЛІК тәсілін енгізу бойынша ұсыныстар:
American Express атты белгілі америкалық қаржылық компанияның хатындағы эксклюзивтілікті қолдану мысалы:
«Карта иесі бүкіл әлем бойынша ең кең эксклюзивті артықшылықтар жиынтығына ие. Сіз біздің клубымызда болуы керек адам емессіз. Бірақ, егер сіз сол адам болсаңыз және клубтың бір бөлігі болу үшін жылдық жарнаны төлеуге дайын болсаңыз, біз сізге мүмкіндік береміз».
SMS таратуларыңызда осы тәсілді қолданыңыз, клиент тек тауарды сатып алғаннан кейін ғана алатын артықшылықтарды сипаттаңыз.
Туристік агенттік үшін SMS кампаниясында эксклюзивтілікті қолдану мысалы:
«Италияға стилиспен эксклюзивті 10 күндік шопинг туры. Эмоциялар, саяхат және жеке гардероб таңдау. «Tour» компаниясымен сіздің бірегейлігіңізді көрсетіңіз. Толығырақ www.tour.kz
Бұл көбінесе сіздің тұрақты клиенттеріңіз. Тренинг компаниясы үшін SMS кампаниясында эксклюзивтілікті қолдану мысалы:
«Құрметті Александр, тренинг орталығының кәсіпкерлер клубының мүшесі болыңыз. Барлық іс-шараларға жеңілдікпен қатысып, сондай-ақ www.training.kz сайтындағы білім базасына жеке қол жеткізе аласыз»
Сатылымды жандандыру үшін қосымша жеңілдіктер жасаңыз. Әйелдер киімінің интернет-дүкені үшін SMS кампаниясында эксклюзивтілікті қолдану мысалы:
«Күз-қыс коллекциясының ең сәнді киімдерін тапсырыс беруге асығыңыз. Тек бүгін 24 сағат ішінде барлық тауарларға тегін жеткізу! Біз сіздің стильді болғаныңызды қалаймыз www.shopping.kz»
Ең жақсысы жақсы жеңілдіктерді пайдалану немесе сыйлық ретінде белгілі бір соманы беру. Жанармай құю станциясы үшін SMS кампаниясында эксклюзивтілікті қолдану мысалы:
«Oil» жанармай құю станцияларында сапалы бензин. Бұл хабарды менеджерге көрсетіңіз және көлігіңізді жанармай құю кезінде 500 теңге жеңілдік алыңыз. Біздің клиенттерге деген қамқорлықпен! www.oil.kz»
Сізге серіктестеріңіздің дүкендерінде қосымша жеңілдік беретін түрлі жинақтау және жеңілдік карталары жарайды. SMS тарату арқылы клиенттеріңізді бонустардың жинақталуы, картаны беру, мерекелік акциялар мен бонустық қаражат туралы хабардар ете аласыз. Кафе үшін SMS кампаниясында эксклюзивтілікті қолдану мысалы:
«Coffee» кафесіне кофе ішуге күтеміз. Латте тапсырыңыз және біздің кофеханадан жинақтау бонус картасын алыңыз. Әрбір 5-ші сусын СЫЙЛЫҚҚА! Бізде қаладағы ең жақсы кофе! Кофейная көшесі 18
Эмоционалдық эксклюзивтілік тәсілін шамадан тыс қолданудың қажеті жоқ. Клиенттерге жеңілдіктер, адалдық бағдарламалары және жеке ұсыныстарды пайдалану арқылы тұрақты тегін нәрселер сезімін тудырмаңыз.
Эксклюзивтілік тәсілі – бұл өнімді дұрыс орналастыру және клиенттермен дұрыс коммуникация арқылы оған құндылық қосу мүмкіндігі. Эмоционалдық таратуларды стандартты ұсыныстармен, ақпараттық SMS және хабарламалармен ауыстырыңыз.
Клиенттеріңізге жеке маңыздылығы мен маңыздылығын сезіндіріп, SMS таратуларыңыздың көмегімен сатылымдарыңызды бірнеше есе арттырыңыз!