Тіркеу

SMS хабарламасының мәтінін неғұрлым тиімді етуге арналған 7 тәсіл

Жарияланды: 24 маусым 2020 ж.
SMS хабарламасының мәтінін неғұрлым тиімді етуге арналған 7 тәсіл

SMS-тарату – бұл бизнес иелеріне тұтынушылармен қарым-қатынас орнатуға, жаңа клиенттерді тартуға және қызметтерін жарнамалауға мүмкіндік беретін тиімді мобильді маркетинг құралы. Әрине, мұндай жарнамалық хабарламаның мақсаты – клиентті қажетті әрекетті жасауға ынталандыру: тауарды сатып алу немесе қызметті тапсырыс беру.

Сізде SMS-таратудан кейін бірде-бір қоңырау, тапсырыс немесе сатып алу болмаған жағдайлар болды ма? Мұндай жағдайдан кейін сіз SMS-маркетингтің тиімділігіне күмәндандыңыз. Ендеше тағы бір сұраққа жауап беріңіз. Сіз хабарламаның мәтіні мүмкіндігінше дұрыс құрастырылғанына сенімдісіз бе, осылайша оны оқығаннан кейін пайдаланушы сіздің қызметтеріңізге немесе тауарларыңызға бірден қызығушылық танытты ма? Егер сіз «жоқ» деп жауап берсеңіз, онда бұл мақала сіз үшін.

Біз сізге жаңа клиенттер мен тапсырыстар әкелетін SMS-таратуды жасауды қалаймыз. Ол үшін SMS-таратудағы ең маңызды нәрсенің бірі – мәтінмен жұмыс істеу қажет.

SMS-тарату мәтінін оңтайландырудың 7 тәсілі:

  1. Қысқалық – SMS-маркетингтің қарындасы

    Хабарлама мәтіні қысқа болуы керек. Сіз барлық қажетті ақпаратты нақты жеткізетін SMS құрастыруыңыз керек. Сонымен қатар, минималды таңбалар санын қолдану маңызды.

  2. Жаргонға, сленгке және аббревиатураларға «ЖОҚ» дейміз

    Хабарлама қарапайым, түсінікті тілде жазылуы керек, бірақ жоғарыда аталған әдісті қолдануға болмайды. Біріншіден, мұндай SMS пайдаланушы тарапынан спам ретінде қабылдануы мүмкін. Екіншіден, фамильярлық қарым-қатынас сіздің компанияңыздың имиджін бұзады.

  3. Ұсыныстың құндылығы бүгін және қазір

    Сіздің брендіңіз туралы жалпы ақпарат ешкімге қажет емес. Клиенттерді тартқыңыз келсе, тиімді ұсыныстар жасаңыз, оларды уақыт пен саны бойынша шектеңіз. Жаңа өнімді, қызметті, акцияны және т.б. сату туралы айтыңыз.

  4. Таратудың түрлері

    Ақпараттық таратуды тек сіздің компанияңызға 100% қызығушылық танытқан тұрақты пайдаланушылар үшін жасау керек. Жарнамалық хабарламалар әлеуетті клиенттерге көбірек сәйкес келеді. Әртүрлі мақсатты аудиторияға бағытталған екі мәтін құрастырыңыз.

  5. Өзіңізді таныстырыңыз

    Жіберушінің қолтаңбасында компанияның атауын міндетті түрде көрсетіңіз. Бұл пайдаланушыны SMS-ті оқуға ынталандырады, оны бірден жоймайды.

  6. Әрекетке шақыру

    Есіңізде болсын, сіз жай ғана SMS жібермейсіз, клиентті әрекет жасауға ынталандырасыз. Сондықтан не істеу керектігін нақты сипаттаңыз.

  7. Хабарламаны дербестендіріңіз

    Егер сіздің таратуыңыз тұрақты клиенттерге арналса, SMS алатын адамның аты мен әкесінің атын міндетті түрде көрсетіңіз. Бұл оның адалдығын арттырады және бірден сенім туғызады.

Дұрыс құрастырылған хабарлама мәтіні таңғажайып нәтижелер бере алады. Сондықтан оны құрастыруға жеткілікті уақыт бөліңіз. Бар болғаны бірнеше сөйлем сияқты көрінеді. Бірақ олар клиентті тарта да, қорқыта да алады.

Біздің кеңестерімізді пайдаланыңыз, тарату үшін бірнеше мәтін құрастырыңыз және ең жақсысын таңдаңыз. Біздің web-интерфейс арқылы SMS-таратуды жасауды ұсынамыз.