Дәл қазір – клиенттерге өзіңіз туралы еске салу және жаңа аудиторияға өз тауарларыңызды жарнамалау уақыты, өйткені жаңа жыл алдындағы акциялар, жеңілдіктер, бонустық бағдарламалар және бағаның күрт төмендеуі ең қызған кезеңде.
Егер сіз интернетте контекстік жарнаманы қолданып, кеңсеңіздің қасбетіне мерекелік баннерлер іліп, суық қоңыраулар шалған болсаңыз, керемет идея бар - Mobizon арқылы жаппай SMS-жаңалық жасап, бір рет басу арқылы клиенттерді жаңа жыл алдындағы іс-шараларыңыз туралы хабардар етіңіз.
Дефицит қабылдау тұтынушылардың санасына тиімді әсер етеді және өнімді сатып алуға ниет тудырады. Бұл тармаққа қоса, шұғылдықты пайдаланыңыз. Қоймада тауар аз ғана емес, сонымен қатар олар өте жылдам таусылып жатыр дегенге назар аударыңыз.
Көптеген адамдар үшін сыйлық таңдау - азапты мәселе, оны шешуге көмектесіңіз, өз тауарларыңызды немесе қызметтеріңізді ұсыныңыз.
Сіздің тауарларыңыз бен қызметтеріңіз арқылы.
Толығымен тегін сыйлықтар клиенттерді тарту және оларды ақылы өнім сатып алуға ынталандыру ретінде.
Әрине, оны жинаңыз! Жаңа жылдық жеңілдіктер – клиенттік базаны толықтыру үшін тамаша себеп. Сізге көмектеседі – тегін Mobizon Формалары, оларды өз сайтыңызға енгізіп, клиенттерге қосымша бонустар (жеңілдіктер, сыйлықтар) үшін телефондар мен email-адрестерді жинаңыз.
Барлық нөмірлер кодтық растаудан өтеді, демек сіздің байланыс базасы 100% өзекті және жарамды болады.
Mobizon қызметіне тіркеліңіз және жаңа жыл алдындағы сатылымдарды қазірден бастап арттыра бастаңыз. Жарнамалық кампанияларды кейінге қалдырмаңыз, Санта жаңа жылдық сыйлықтарын таратуға ұшып барады, ал сіздің бәсекелестеріңіз SMS-кампанияларды іске қосуда.
Бонустар SMS таратуға қалай әсер етеді?
SMS-тапсырмалардың конверсиясын тапшылық және шұғылдық принциптерін қолдану арқылы арттырудың 6 тәсілі
Наурыз Қазақстанда: SMS-маркетинг арқылы сатуды қалай арттыруға болады?
Сататын интернет-дүкен: пайдаланушылар арасында қалай танымал болу керек