Тіркеу

СМС-маркетингтік науқандарды ұйымдастыру кезінде А/Б тестілеудің пайдасы

Жарияланды: 8 қазан 2015 ж.
СМС-маркетингтік науқандарды ұйымдастыру кезінде А/Б тестілеудің пайдасы

СМС-маркетингтік науқандарды ұйымдастырудың ең маңызды кезеңдерінің бірі – бұл СМС таратылымдардың тиімділігін тестілеу. Сіздің СМС таратылымыңыздың нәтижелілік көрсеткіштерінен клиенттердің саны, сатылымдар мен бизнестің конверсиясы тәуелді болады.

Әрбір СМС таратылымның тиімділігін талдай отырып, сіз СМС-маркетингтік науқандарға салған инвестицияларыңызды және жүргізілген СМС-науқанның нәтижесінде алынған пайданы салыстыра аласыз.

Қажетті көрсеткіштерді қадағалауға көмектеседі СМС таратылымының А/Б тестілеуі, ол сондай-ақ бета-тестілеу деп аталады.

Бета-тестілеу – бұл екі СМС-науқанды салыстыру және талдау әдісі, ол әрбір СМС таратылымның сандық көрсеткіштерін анықтауға көмектеседі. А/Б тестілеу бір СМС таратылымның, мысалы, 150 клиентті, ал екіншісінің тек 30 клиентті неге тартатынын, сондай-ақ бір СМС-науқанды ұйымдастырғаннан кейін сайттың конверсиясы 83%-ға, ал екіншісінен кейін 28%-ға неге артатынын анықтайды.

Бұл әдіс сіздің хабарламаларыңыздың клиенттерді қызметті сатып алуға, тауарды тапсырыс беруге немесе қоңырау шалуға және әлеуетті клиенттерді дайын ыстық лидтерге айналдыруға ынталандыратын шынайы триггерлерін анықтауға көмектеседі.

Бета-тестілеуді пайдалану технологиясы:

  1. СМС-науқан үшін екі түрлі мәтін құрастыру қажет.
    Ерекшелік: бір коммерциялық ұсынысты әзірлеңіз, бірақ оны әртүрлі сөздермен сипаттаңыз.
  2. Клиенттік базаны екіге бөлу қажет.
  3. Клиенттердің бірінші жартысына бірінші хабарламаны, екінші жартысына – екінші хабарламаны жіберу қажет.
  4. Белгілі бір уақыт өткеннен кейін бірінші және екінші СМС таратылымның нәтижесінде алынған тапсырыстар, қоңыраулар, тіркелулер мен сатып алулар санын салыстырыңыз.

СМС таратылымдардың нәтижелерін әртүрлі уақытта жіберу, әртүрлі байланыс нөмірлерін қосу, сайтқа екі түрлі қысқа сілтемелерді орналастыру (сілтемелер бойынша ауысуларды есептеу үшін Google Analytics пайдаланыңыз), сондай-ақ тұтынушылар жүгінетін екі түрлі промокодтарды қосу арқылы бақылауға болады.

Екі СМС-науқан бойынша қажетті деректерді алғаннан кейін, келесі сұрақтарға жауап беріңіз:

  1. Бұл екі хабарламаның айырмашылығы неде?
  2. Неліктен бір хабарлама екіншісіне қарағанда жоғары жауап алды?
  3. Қай хабарлама мәтіні көбірек тапсырыс пен сатылымды туғызды?
  4. «Жеңімпаз мәтінде» ерекше не бар еді?
  5. СМС жіберудің сыртқы факторлары қандай болды (жіберу уақыты, күн, маусым)?

Бета-тестілеу үшін СМС таратылымдарды жасағанда назар аудару керек 4 пункт:

  • СМС жіберу уақыты. Әртүрлі уақытта хабарламаларды жіберу науқанның нәтижелілік көрсеткіштеріне тікелей әсер етеді. Клиенттер СМС хабарламаларды қай уақытта көбірек ашатынын анықтаңыз.
  • Мәтіннің персонализациясы және лоялдылығы. Тұтынушыларға әртүрлі үндеулер клиенттердің конверсиясына да әсер етеді. Қай хабарлама көбірек жауап алады, «Сәлеметсіз бе!» деген немесе «Қайырлы күн, құрметті Ольга!» деген сөздермен?
  • Әрекетке шақырудың болуы. Тек ұсыныс туралы баяндап беру немесе клиентке бұйрық райында не істеу керектігін нақты айту қайсысы тиімдірек?
  • Негізгі артықшылық. Клиенттер сіздің өніміңізді сатып алуға көбірек ынталандырады, тегіндік, жеңілдік, бонус немесе «2 бір бағаға» акциясы ма, әлде досын әкеліп, адалдық бағдарламасына қатысу ұсынысы ма?

Әрбір СМС-науқан бойынша осы 4 пунктті талдай отырып, сіз өз қызметтеріңізді немесе тауарларыңызды сататын мәтіннің ерекшеліктерінің тізімін аласыз!

А/Б тестілеу арқылы талдауға болатын СМС мәтінінің 15 элементі:

  1. Хабарламаны жіберу уақыты мен күні.
  2. Мереке күнінде хабарлама жіберу немесе алдын ала дайындалған СМС-науқан.
  3. Әдеттегі қаріп өлшемін пайдалану немесе Caps Lock арқылы ерекшелеу.
  4. Сандарды әртүрлі тәсілдермен жазу: 6 немесе алты.
  5. Орыс немесе ағылшын сөздерін пайдалану. «Жеңілдік» немесе «sale», «жаңа» немесе «new» сөздерін жазу.
  6. Әрекетке шақыруларды міндетті түрде тестілеңіз. Әртүрлі call to actions пайдаланыңыз: сатып алыңыз, тапсырыс беріңіз, дәл қазір, назар аударыңыз, жедел.
  7. Фактілерді, әлеуметтік дәлелдерді, статистикалық деректер мен сараптамалық пікірлерді қолдануды тестілеңіз.
  8. Бағаны теңгемен жазу немесе жеңілдікті пайызбен көрсету.
  9. Промокодтың немесе купонның бар/жоқ болуы.
  10. Өнімнің ескі және жаңа бағасын салыстыру.
  11. Әртүрлі байланыс деректерін қосу: телефон, сайт, мекенжай.
  12. Ел, қала, қаланың ауданы, көше бойынша әлеуетті аудиторияны нысанаға алу.
  13. Сол бір мәтінді ерлерге және әйелдерге жіберу немесе екі СМС дайындау.
  14. Мәтіннің эмоционалдылығының деңгейі.
  15. Сленгтің бар/жоқ болуы.

СМС науқандарыңызды бета-тестілеу әдісімен талдаңыз және жоғары конверсияны қамтамасыз ететін, сатылымдарды арттыратын тиімді СМС таратылымдарын жасаңыз!