Сапалы смс тарату мәтінін жасау, клиенттің санасын қозғап, қоңырау шалуға, тапсырыс беруге, келіп сатып алуға деген күшті ықылас тудыратын мәтін жасау - оңай емес. Егер сіз осы мақаланы оқып отырсаңыз, демек сіз смс мәтіндерін жазуға байыпты қарайсыз. Бұл өте мақтауға лайық!
Маркетинг құралына осындай мұқият қарағаныңыз үшін рақмет, оны тиімсіз деп айтпай, керісінше, оны тиімді деп растап, тарату үшін тамаша мәтіндер жасайсыз.
Бұл рас. Смс тарату тек керемет сатылым мәтіндері болған кезде ғана жұмыс істейді! Оларды жасау үшін, тіпті қысқа 140 таңбалы «шығармаларды» жазу дағдыларын үнемі жетілдіру қажет.
Смс мәтіндерін жазуды жеңілдету үшін біз сіздерге клиентке қызықты әрі әсерлі хабарлама жасауға мүмкіндік беретін 4 әмбебап копирайтинг формулаларын дайындадық.
Сонымен, смс хабарламаларыңызды оқыған алғашқы секундтарда тұтынушының назарын аудартуға кепілдік беретін 4 копирайтинг формуласы:
Бұл барлық копирайтерлер қолданатын алғашқы және дәстүрлі копирайтинг формулаларының бірі, бірақ ол өзінің тиімділігін жоғалтпайды. Хабарламада клиентіңізде бар (немесе сіз ойлайсыз) нақты мәселені атаңыз. Кейін смс алушыны осы мәселенің бар екеніне шынайы сендіріңіз. Оған қандай да бір ауырсынуды еске салыңыз, эмоцияларға назар аударыңыз. Соңында сіздің тауарыңыз немесе өніміңіз арқылы мәселені шешуді ұсыныңыз. Барлығы - клиент сіздікі! Мысал:
Көптен бері демалмадыңыз ба? Тоқтаңыз да ойланыңыз: сіз өмір сүресіз бе әлде барсыз ба. «Sauna» саунада демалудан кейін көңіл күйіңізді көтеріп, сергектікке ие болыңыз. Бірінші сағат тегін www.sauna.kz
Иә, сіз дұрыс түсіндіңіз, бұл ең танымал копирайтинг формуласы - AIDA. Оқырманның назарын батыл мәлімдеме арқылы тартыңыз. Тауарыңыздың немесе қызметіңіздің артықшылықтарын сипаттау арқылы қызығушылықты оятыңыз. Клиенттің тауарды сатып алған немесе қызметті тапсырыс берген кезде алатын пайдасын көрсетіп, қалау тудырыңыз. Әрекетке шақыруды қосыңыз! Мысал:
8 қалыңдықтан 10-ы тойға өздері дайындалады және олардың мерекелері мінсіз емес. Сіз ертегідей үйлену тойын қалайсыз ба? «WeddingDream» кешенді мереке ұйымдастыру. Біз дайындаламыз, сіз ләззат аласыз! Бірінші консультация тегін www.wedding.kz
Американдық маркетолог және копирайтер Боб Стоун қызықты және тиімді копирайтинг формуласын әзірледі. Хабарламада бірден күшті артықшылықты ұсыныңыз, оны сипаттаңыз, клиентті әрекетке шақырыңыз. Маңызды: содан кейін адам сіздің тауарларыңызды немесе қызметтеріңізді пайдаланбаса, не жоғалтатынын міндетті түрде жазыңыз. Тағы да басты артықшылықты көрсетіңіз! Мысал:
«Kvitka» жаңа топтамасынан бірегей кешкі көйлектің иесі болғыңыз келе ме? Модная 8 мекен-жайы бойынша келіп көріңіз. Оны кимесеңіз, қанша еркектердің назарынан айрылатыныңызды елестетіңіз! Әзірге көйлек туралы тек сіз ғана білесіз!
Бұл формула - оффлайн сатушылардың басты құралы. Ол жұмсақ сатуды жүзеге асыру және алғашқы әсер арқылы тұтынушыларды қызықтыру үшін қолданылады. Сізге қажет:
Мысал:
Сымбатты болу көрінгендей оңай емес. Мақсаттарға жету үшін дұрыс тренажер залы мен жаттықтырушыны таңдау маңызды. Бірақ уайымдамаңыз. «Sport» сіздің пішініңізді ойлайды. Бұл смс-ті менеджерге көрсетіңіз – және 40% жеңілдікпен бір айлық жаттығулар алыңыз.
Енді жай ғана барып, смс тарату үшін сапалы мәтіндер жазыңыз, осы төрт копирайтинг формулаларын пайдаланыңыз. Ұсыныңыз, сендіру, қарсылықтарды өңдеу және сіздің өнімдеріңіз бен қызметтеріңізсіз ықтимал жоғалтулар туралы кеңес беріңіз! Бизнесіңізге жоғары конверсиялар әкелетін смс таратуларды тілейміз!
СМС-маркетингтегі клиентке бағдарлану немесе бизнесіңіздің дамуы үшін 7 тренд
Клиенттермен тиімді өзара әрекеттестікті кешенді пиар-стратегиясының көмегімен қалай құруға болады?
Әлеуметтік дәлелдер клиенттерді сендіру әдісі ретінде
Сатуды арттыру үшін пайдалануға болатын 6 эмоция