Бизнесіңіздің жарнамалық құралдарды, соның ішінде смс маркетингті қолдану арқылы гүлденуі үшін жаңа маркетингтік тенденцияларды дұрыс пайдалану өте маңызды. Олар ең алдымен клиенттерге сайттар, әлеуметтік желілер, email және смс-рассылкалар арқылы жеткізілетін контент пен ақпараттың сапасына және өніміңізбен берілетін шынайы құндылықтарға қатысты.
Қазір клиентке бағдарланған бизнес пен тұтынушылармен тиімді сенімді коммуникация құру қажет. Сондықтан сізге өнім немесе қызметіңізге аудиторияның адалдығын арттыратын бизнесіңіздің дамуы үшін 7 трендті ескеруді ұсынамыз.
Қазір бизнес иелері мен өкілдерінің өзіне оң көзқараста болуы және өміріне, денсаулығына, отбасына қанағаттануы өте маңызды. Клиенттер бренд жетекшілерінің өмір сапасына бейсаналы түрде назар аудара бастады. Аудитория табысты, бақытты адамдардан сатып алуды қалайды, олардың өмірінің барлық салалары параллель дамиды. Бұл тұтынушыларға бренд жаңалықтары туралы смс тарату арқылы, сайтта тұрақты блог жүргізу немесе әлеуметтік желілерде қызықты оқиғаларды жариялау арқылы көрсетуге болады. Клиенттеріңізбен танысыңыз, оларға жақынырақ болыңыз, өз бақыттарыңызбен бөлісіңіз. Мысалы, жетекшінің пайдалы кеңестері, компания өкілдерінен тауар немесе қызмет туралы лайфхактармен смс тарату жасауды ұсынамыз.
21 ғасырда бизнесті дамытудың негізгі тренді - оның экологиялық таза болуы. Смс тарату және басқа жарнамалық құралдарды клиенттерге тауарды сату тәсілі ретінде қабылдамаңыз. Пайдалы нәрсені жасаңыз және сатыңыз. Клиенттерге сапалы және ең бастысы пайдалы өнім ұсыну арқылы сіз міндетті түрде табыс түрінде лайықты сыйақы аласыз. Смс тарату кезінде тауардың өзін емес, оның оңай шешуге көмектесетін мәселесін сатыңыз.
Мақсатты аудиторияңыздың қажеттіліктерін болжаңыз, нарықты өзіңіз қалыптастырыңыз. Клиенттердің адалдығын қамтамасыз ету үшін сіз оларды күнделікті өмірде сүйемелдеуге тиіссіз, мысалы, смс тарату арқылы. Ақпараттық хабарламалар жасаңыз, қызметтеріңіз туралы еске салңыз, қабылдауға немесе кеңес алуға жазылуды ұсыныңыз.
Клиенттерге олар күткеннен 10 есе көп ұсыныңыз. Бұл тұрақты акциялар мен жеңілдіктер туралы хабарламалар, өнімдеріңіз немесе қызметтеріңізге уақытша тестерлер, тұрақты кездесулер, тәулік бойы техникалық қолдау, сыйлықтар, мерекелермен құттықтаулар және т.б. болуы мүмкін. Өнімдеріңіз немесе қызметтеріңіз ПАЙДАЛЫ болуы керек! Клиенттерге қолдау немесе жеткізу қызметін қалай оңтайландыруға болатынын, клиенттермен тезірек қалай байланысуға болатынын, ең пайдалы смс тарату қалай жасау керектігін ойлаңыз. Сіздің міндетіңіз - тек клиенттің үмітін ақтау ғана емес, оны асыру! Zappos, Virgin Atlantic бизнесті қалай жүргізетініне және Форд компанияны құрған кезде қандай принциптерді басшылыққа алғанына назар аударыңыз. Сәтті бизнес - бұл клиенттер мен әлемге орны толмас пайда әкелу!
Бизнес дамытқанда, стратегиялық жоспарлау және жарнамалық құралдарды таңдауда міндетті түрде «Неге?» деген сұраққа жауап беріңіз, осылайша саналы шешім қабылдауға болады. Осылайша сіз тек бір сәттік пайданы қанағаттандырып қана қоймай, бірнеше қадам алда боласыз. Бұл сұрақты үнемі қолданыңыз, соның ішінде смс тарату жасағанда. «Неге мен бұл ұсынысты қолдандым? Неге мен контактілерді дәл осы жерге орналастырдым? Неге клиентке бұл хабарламаны оқу керек?»
Әртүрлі жарнамалық құралдарды үнемі тексеріп, смс тарату, лендингтер және email-кампанияларды А/В тестілеуден өткізіп, қай құралдың тиімді екенін және үлкен нәтижелер әкелетінін білу үшін үнемі тестілеңіз. Смс кампанияларды үнемі сынап, әрекетке шақыру, жіберу уақыты, негізгі пайда, назар аудару сөздері мен контактілерді өзгертіңіз. Жарнамаға салынған трафик пен қаражатты босқа жұмсамаңыз. Бета-тестерлер арқылы бизнес пен маркетингтік стратегияңызды дамытыңыз.
Қазір клиенттеріңізге үнемі қызықты болу үшін сіз және сіздің командаңыз үнемі дамып, оқып, өнімдеріңіз бен қызметтеріңізді оңтайландыруыңыз қажет. Қызметкерлеріңіздің біліктілігін арттыру курстарынан өткенін, тренингке қатысқанын, тауарларды жақсарту туралы жаңалықтарды хабарламалар арқылы тұрақты түрде хабардар етіңіз.
Компанияңыздың қызметін біртіндеп қайта құрып, заманауи бизнес және маркетингтік стратегияларды дамыту тенденцияларына ілесіңіз. Әрдайым клиенттеріңізбен бірге болыңыз, оларды компанияның ең кішкентай жаңалықтарымен де хабардар етіңіз. Клиентке бағдарланған бизнес болу үшін, ең алдымен, әрбір тұтынушыңызға дос болуыңыз қажет. Мұны, соның ішінде смс тарату арқылы жасауға болады.
Клиенттермен тиімді өзара әрекеттестікті кешенді пиар-стратегиясының көмегімен қалай құруға болады?
Әлеуметтік дәлелдер клиенттерді сендіру әдісі ретінде
Сатуды арттыру үшін пайдалануға болатын 6 эмоция
Нысана аудиториясына дәл түсу үшін міндетті түрде орындау керек 11 әрекет