Тіркеу

9 сиқырлы сөздер мен сөз тіркестері, олар СМС таратуға клиенттердің сенімін арттырады

Жарияланды: 10 қыркүйек 2015 ж.
9 сиқырлы сөздер мен сөз тіркестері, олар СМС таратуға клиенттердің сенімін арттырады

Смс тарату – бұл сөздермен ойнаудың ерекше тәсілі. Ондағы сөздер неғұрлым жарқын, дәмді және сапалы таңдалған болса, клиенттердің хабарламаға назар аудару мүмкіндігі соғұрлым жоғары болады. Сонымен қатар, сөздер ерекше емес, әсерлі болуы керек, сонымен бірге СМС тұтынушыға сенім тудыруы маңызды. Егер ол:

  • өнімді немесе тауарды көрмесе;
  • сатушының, менеджердің немесе клиенттерге қызмет көрсету өкілінің жүзін көрмесе;
  • сіздің компанияңыздың шынымен бар екендігін білмесе?

Иә, мұны бір хабарлама арқылы жасау оңай емес, бірақ мүмкін емес ештеңе жоқ. Сізге тек хабарлама алушылар сіздің жарқын, дәмді және сапалы таңдалған сөздеріңізге сенетініне көз жеткізу керек!

СМС таратудың сенімді коммуникациясын құрудың негізгі ережесі: сіз сапалы ақпарат, қызықты және пайдалы мазмұн ұсынуыңыз керек.

Әрине, клиенттеріңізді жеңілдіктер мен арнайы ұсыныстармен толтыру оңайырақ, бірақ бұл олардың адалдығына әсер етудің бір ғана тәсілі. Тұтынушылармен өзара әрекеттесу, акциялар мен бонустардан басқа, оларға пайдалы ақпараттық және жарнамалық хабарламаларды жіберсеңіз, нәтижелі болады.

Сондықтан бүгін біз сіздерге СМС таратуларда қолданылатын, клиенттердің сенімін арттыратын 9 сөз бен сөз тіркестерін дайындадық.

Сонымен, хабарлама алушылардың сеніміне әсер ететін 9 сиқырлы сөз бен сөз тіркестері:

1. Сенім туралы тура айтыңыз

Клиенттеріңізге бизнесіңізге сенуге болатынын айтыңыз. Бұдан оңай не болуы мүмкін? Жазыңыз:

  • бізге сеніңіз;
  • бізге сенеді;
  • бізге сеніңіз;
  • нәтижелерге/фактілерге/сандарға сенуге болады;
  • бізге сенуге болады.

Мысал:

Wedding: сіздің тойыңызды толық ұйымдастыру. Біз ең ертегідей армандарды орындаймыз! Нәтижелерге сенуге болады: 5 жыл ішінде біз 75 той ұйымдастырдық. www.wedding.kz

2. Құзыреттілік туралы жазыңыз

СМС таратуларда «құзыреттілік» ұғымын қолданыңыз. Тұтынушылар тек кәсіпқойлармен жұмыс жасағысы келеді! Жұмыстың кәсібилігі аудиторияның сенімін тудырудың ең қуатты тәсілі болып табылады. Мысал:

«English» курстарындағы ағылшын тілін тез оқыту курсы. Тілді 3 айда үйреніңіз. СМС көрсеткен адамға 15% жеңілдік. Оқытушылардың құзыреттілігі сертификаттармен және Англияда тағылымдамадан өтуімен расталған www.english.kz

3. Клиенттерге қамқорлық көрсетіңіз

Әрқайсымыз біреу бізге қамқорлық жасағанын қалаймыз. Клиенттерге қамқорлық көрсететін компания немесе бизнес болыңыз, тіпті СМС таратуларда да. Хабарламаларда «қамқорлық» сөзін қолдана отырып, тұтынушылардың сенімін арттырыңыз. Мысал:

«Каско» автострахование қызметінің сізге және сіздің жақындарыңызға қамқорлық жасау – басты басымдық. Әрқашан қауіпсіздікте болыңыз! Бұл СМС-ті көрсетіп, автострахование қызметіне 20% жеңілдік алыңыз. www.kasko.kz

4. High quality product

Клиенттеріңізге «жоғары сапа» сөз тіркесін пайдалану арқылы сенім ұялатты. Бұл сапаны растайтын фактілермен дәлелдеу өте маңызды. Бос сөз болмаңыз. Мысал:

«Nova» студиясындағы кәсіби визажистер қызметі. Тек бізде әлем чемпионаттарының жеңімпаздары жұмыс істейтіндіктен кез келген күрделіліктегі макияжды ең жоғары сапада орындау. www.nova.kz

5. Тауарларыңыз бен қызметтеріңіздің баға тиімділігін растаңыз

Компанияңызда «тиімді баға», «әділ баға», «ыңғайлы баға», «минималды баға» бар екенін жазыңыз. Әрине, егер бұл шын мәнінде солай болса. Мұндай сөз тіркестері арқылы сіз клиенттерді компанияңызбен ынтымақтастықтың тиімді екеніне сендіріп, мәміле жасаудың дұрыстығына қатысты күмәндерін азайтасыз. Мысал:

«Jeans» джинсы киімдерінің интернет-дүкені – айдың соңына дейін барлық тауарларға 30% жеңілдік. Бізде ең тиімді баға. Стильді киініңіз! www.jeans.kz

6. Теріс сөз құрылымдарын қолданыңыз

Яғни, сіздің бизнесіңіз туралы «Ешқашан» сөзін оң мағынада қолданыңыз. Мысалы:

  • бұрын ешқашан айтылмаған;
  • ешқашан тәжірибемен бөліспеген;
  • ешқашан кешікпеген;
  • ешқашан алдамаған;
  • ешқашан елемеген;
  • ешқашан есепте алдамаған.

Жаңа стильді қысқы етіктерді сатып алдыңыз ба? «Shoes» дүкенінде аяқ киімге 45% дейін жеңілдіктер. Біз клиенттерімізді ешқашан есепте алдамаймыз! www.shoes.kz

7. Жарқын оң сипаттамаға ие «Әрқашан» сөзін қолданыңыз

«Әрқашан» сөзін қолданып, қорғаныс, сенімділік және тұрақтылық сезімін тудырыңыз. Жазыңыз:

  • әрқашан ең жақсысы;
  • әрқашан бірінші кеңес тегін;
  • әрқашан тек сапалы.

«Bowl» клубында екінші сағатты тапсырыс бергенде боулинг ойынының бірінші сағаты әрқашан тегін! Достарыңызбен және отбасыңызбен көңілді уақыт өткізіңіз! Жолдарды брондау веб-сайтта www.bowl.kz

8. Кешірім мен кешірім сұрау сөздерін қолданыңыз

Хабарламаңызды «Кешіріңіз» немесе «Кешірім сұраймыз» сөздерінен бастаңыз. Сеніңіз, мұны аз адамдар жасайды. Бұл әрекет клиенттерге сіздің уайымыңызды және оларға деген қамқорлығыңызды көрсетеді. Сіз кез келген ұсақ-түйекке кешірім сұрай аласыз: тұтынушының уақытын алдыңыз, қоңырауға ұзақ жауап бердіңіз, жеткізуді кешіктірдіңіз. Ең клиентке бағытталған компания болыңыз. Мысал:

Уақытыңызды алғанымыз үшін кешірім сұраймыз. Бірақ біз сіздің асқазаныңызды сақтап, түскі үзілісте тоқ болуыңызды қалаймыз. «Сafe» кафесіндегі түскі мәзірге 30% жеке жеңілдік. Обеденная көшесі 8.

9. Жақсарту

Хабарлама алушыларды сіздің тауарды пайдалану немесе қызметті алу нәтижесінде қалай өзгеретінін және жақсаратынын хабарлаңыз. Сондай-ақ, осы тармаққа басқа жақтан қарауға болады. Сіздің компанияңызда/сервисіңізде/бизнесіңізде жүзеге асырылатын және клиенттерге қызмет көрсетуді жақсарту үшін жасалған өзгерістер туралы айтыңыз. Мысал:

Қуанышты хабар! «Start» спорт залына жаңа неміс жабдықтары енді ғана әкелінді. Енді жаттығулар әлдеқайда тиімді өтеді! Осы оқиғаға байланысты бір жаттықтырушымен бір жаттығу сыйлыққа. Жазылу телефоны: 77273573423.

Қысқа қорытынды

Тұтынушылардың сіздің бизнесіңізге деген сенімін арттыру үшін осы 9 сөзді және сөз тіркестерін пайдаланыңыз. Қосымша сізге СМС таратуларда әлеуметтік дәлелдер мен клиенттердің пікірлерін қолдануды ұсынамыз. Ақпаратты кешенді түрде беру ғана СМС алушылардың максималды адалдығын қалыптастыра алады.

Айрықша белгі: клиенттердің сенімін тудыратын сөздерді күнделікті сөзіңізге енгізіңіз. Сонда СМС таратуларда оларды қолдану сізге оңайырақ болады.