Сіз смс таратуларыңыздың тиімділігін қалай тексересіз? А/В тестілеуді қолданып, әр түрлі уақытта жіберудің тиімділігін қадағалап, әрекетке шақыруларды сынап көресіз бе? Ал смс-кампанияларыңыздың нәтижелілігін тексерудің ең тиімді тәсілі қандай екенін білесіз бе?
Өзіңізге адал жауап беру: сіз өз хабарламаларыңызды қуана-қуана оқитын ба едіңіз және жарнамаланған өнімді немесе қызметті өзіңізден сатып алатын ба едіңіз?
Графиктер мен статистика сізге смс тарату тұтынушыларыңызда туғызатын эмоциялардың нақты сапасын анықтауға көмектеспейді. Тек субъективті бағалау.
Біз сізге смс таратуды қызықты етуге, оны энергиямен зарядтауға және мәтін арқылы эмоция тудыруға мүмкіндік беретін 7 тәсілді ұсынамыз!
Сонымен, оқырмандарды смс таратуға «байлап қоюдың» 7 тәсілі:
Статистикаға сенсек, күннің көп бөлігінде біз өзіміз туралы айтамыз. Шамамен 60% уақыт біз өзіміздің қасиеттерімізді мақтаймыз, өз мәселелерімізді талқылаймыз және инстаграмға селфи жариялаймыз. Біз табиғатымыздан эгоцентриктерміз. Бірақ бұл маркетингтік кампанияны жүргізуде ұмытылуы тиіс нәрсе. Сізге, бренд ретінде, өзіңізді ешқашан мақтамауыңыз керек. Смс таратуларда «біз», «біздің», «біздікі» сияқты құрылымдарды пайдалануды ұмытыңыз.
Клиенттеріңіз сіздің өніміңізді немесе қызметіңізді пайдалану нәтижесінде қандай пайда алатынын көрсетіңіз. Тұтынушыларға сіздің тауарларыңыздың қажет екенін түсінуге көмектесіңіз. Олардың өз мәселелерін қалай шеше алатынын, қалауларын қалай қанағаттандыра алатынын, армандарын қалай жүзеге асыра алатынын сіз арқылы жазыңыз. Бірақ бұл өнімді ҰСЫНУШЫ СІЗ екеніңізге емес, ал смс АЛУШЫҒА ол қандай пайда әкелетініне назар аударыңыз. Клиенттеріңізге пайдалы болыңыз - сенімді байланыс орнатыңыз!
Сізде хабарламаңызбен алушыларды қызықтыру үшін бар болғаны 10 секунд бар. Ол үшін хабарлама мәтінінде олардың назарын дұрыс бөлуіңіз қажет. Сондықтан смс құрылымы маңызды.
Формула келесідей: етістік – ұсыныстың мәні – әрекетке шақыру – байланыстар.
Осы 4 тармақта сіз тұтынушыға пайдалы ақпараттың максималды санын бере аласыз және назарын біраз уақытқа шоғырландыра аласыз.
Иә, сіз тұтынушыларға түрлі акциялар, жеңілдіктер және бонустар жібере аласыз. Сізде тамаша адалдық бағдарламалары жасалған болуы мүмкін. Бірақ олар бизнесіңіздің жылжуына кез келген тегін нәрсе сияқты тиімді әсер етпейді. Өнімнің немесе қызметтің бір бөлігін мүлдем тегін ұсынуды ұсынамыз, сонда клиенттер ұсынысты сынақтан өткізуге мүмкіндігі болады. Егер ол шын мәнінде пайдалы болса, онда мұндай «шартты тегіндік» клиенттің өнімді толықтай сатып алу тілегін тудыру триггеріне айналады.
Сіз кешенді түскі астың бірінші тағамын тегін ұсына аласыз; автокөліктің салонын тазалау, автокөлікті жуу үшін; маникюрді, гель-лакпен жабу үшін; бейнетурды, саяхатқа жолдама сату үшін; кітапты, тренингке қатысуға мотивация беру үшін және т.б.
Өкінішке орай, сіздің клиенттер базасында контакті деректері бар әлеуетті клиентке алғашқы смс таратудан өнімді сату мүмкін емес шығар. Сіз мұны сынақ деп ойлайсыз ба? Иә, дұрыс айтасыз. Әрекет етіңіз.
Смс таратуды жалғастырыңыз, бизнесіңіз туралы пайдалы ақпаратпен жаңа хабарламаларды үнемі жіберіңіз. Смс кампанияңызды жүргізу үшін контент-стратегия құрыңыз. Мысалы, бір ай ішінде клиенттеріңізге 5 хабарлама жіберуді жоспарласаңыз. Осылайша, сіздің мақсатты аудиторияға 5 рет қол жеткізуіңіз болады. 3-4 рет хабарласқаннан кейін тұтынушылар өнімді сатып алуға дайын болады.
Бірінші байланыс – сәлемдесу. Клиентіңізбен амандасыңыз, негізгі ерекшеліктеріңіз туралы жазыңыз, кім екеніңізді және не ұсынатыныңызды айтыңыз. Тек осы хабарламада өзіңіз туралы айтуға болады.
Екінші байланыс – тегін пайдалы нәрсе. Тұтынушыға пайдалы нәрсені ұсыныңыз, бұл өнімді немесе қызметті одан әрі сатып алуға қызығушылық тудыруы мүмкін.
Үшінші байланыс – негізгі ұсыныс. Мұнда клиентке барлық артықшылықтары мен пайдасы бар ұсыныстың мәні және әрекетке шақыру жазылуы керек. Қосымша жеңілдік немесе бонус қосыңыз. Смс-ке әлеуметтік дәлелдерді: қанағаттанған клиенттердің пікірлерін, аудиторияның сенімін арттыру үшін фактілер мен сандарды қосыңыз.
Төртінші байланыс – бизнесіңізге байланысты кез келген қызықты ақпарат. Бұл компания жаңалықтары, бизнес саласындағы жаңалықтар, ауа райы, анекдоттар болуы мүмкін. Не болса да, хабарлама алушылар үшін қызықты болуы керек!
Бесінші байланыс – алғыс. Клиентті таңдағаны үшін, тегін нәрсені пайдаланғаны үшін немесе өнімді толығымен сатып алғаны үшін алғысыңызды білдіріңіз. Маңызды: бұл хабарламада келесі ұсынысты жасауға да болады.
Мақсатты аудиторияны мұқият талдау жасап, оның негізгі қорқыныштарын анықтауыңыз қажет. Бірақ бұл сіздің клиенттеріңіздің шынымен қорқатын нәрселері болуы керек. Маңызды: клиенттеріңізге өнімдеріңізді сату үшін осы қорқыныштарды пайдаланыңыз. Автокөлік иелері жол апаттарынан қорқуы мүмкін, сақтандыруды ұсыныңыз. Әйелдер шаш түсі өзгергенде жұмсақ және жылтыр болмай қалады деп қорқады, аммиаксыз тамаша құралдар мен бояуларды ұсыныңыз. Тіс ауруы бар адамдар шын мәнінде дәрігерлерден қорқады, оларға мүлдем ауыртпайтындай қызметтер мен ауырсынуды басатын инъекцияларды ұсыныңыз.
Хабарламаларды тарату қызықты етудің ең жақсы тәсілі - тұтынушыларыңыздың пікірін сұрау. Оларға смс кампаниясы, ұсынатын қызметтеріңіз және сервистің сапасы туралы пікір қалдыруын сұрап хабарлама жіберіңіз. Сіз жоғары сапалы кері байланыс аласыз, бизнестің жұмысын оңтайландыруға мүмкіндік аласыз. Сонымен қатар, тұтынушылардың пікірін бағалайтыныңызды көрсетесіз. Сіздің міндетіңіз – пікірлерде клиенттер өнімдеріңіздің жоғары сапасына таңқалғаны және оны пайдалану кезінде ләззат алғаны туралы айтуына қол жеткізу.
Ерекшелік: жаңа өнім шығаратын болсаңыз, клиенттік базаға смс тарату арқылы хабарлаңыз. Клиенттерге өнімде не ұнайтынын немесе нені өзгерту керектігін сұраңыз. Осылайша, тұтынушыларға өнімді жасауға қатысуға мүмкіндік бересіз, бұл сіздің бизнесіңіздің клиентке бағдарлануының шыңы!
Сіздің компанияңыздың ерекшелігі сіз тек қызметтеріңізді сатумен ғана шектелмей, адамдар үшін қызықты болуында. Сондықтан айына кемінде бір рет қызықты нәрселермен, пайдалы ақпаратпен және қызықты мәліметтермен хабарламалар жіберіңіз. Егер сіз шет тілдер мектебінің иесі болсаңыз, шетел сөздерінің тізімін, шағын смс сөздігін жасаңыз. Егер бизнесіңіз экскурсиялар немесе саяхаттармен байланысты болса, елдер, мәдениеттер және тарихи ескерткіштер туралы қызықты ақпаратпен хабарламалар жіберіңіз. Бағдарламашыларға қызметтерді сататын болсаңыз, бағдарламалау тілдері туралы айтыңыз. Немесе тренингтермен айналысатын болсаңыз, мотивациялық тарату жасаңыз. Клиенттерге көліктегі/құралдағы/ас үй комбайнындағы қандай да бір мәселені өз бетінше шешудің лайфхактарын жіберіңіз.
Нұсқалар көп болуы мүмкін. Ең бастысы – пайдалы болыңыз. Белсенді сатылымдармен және өз өнімдеріңізді тықпалаумен ғана емес, клиенттерге қамқорлық жасайтын және олардың уақытын бағалайтын компания болуды мақсат етіңіз.
Кез келген жағдайда (тіпті бизнесте де) адам болып қала беріңіз, эмоционалды смс таратулар жасаңыз, аудиторияңызды қызықты және пайдалы хабарламалармен қызықтырыңыз. Ең жақсы және ең табысты компаниялардың басты мақсаты – тұтынушыларға қызмет көрсету, тек сату және пайда табу емес. Клиенттерге пайдалы болыңыз, олардың өмірін жеңілдетіңіз және қызықты етіңіз. Клиентке бағдарланған бизнес құрыңыз - және сізге бақыт та, жоғары конверсиялар да, пайда да болады!
9 сиқырлы сөздер мен сөз тіркестері, олар СМС таратуға клиенттердің сенімін арттырады
Супер смс тарату жасау үшін төрт копирайтинг формуласы
СМС-маркетингтегі клиентке бағдарлану немесе бизнесіңіздің дамуы үшін 7 тренд
Клиенттермен тиімді өзара әрекеттестікті кешенді пиар-стратегиясының көмегімен қалай құруға болады?