Тіркеу

Әлеуметтік дәлелдер клиенттерді сендіру әдісі ретінде

Жарияланды: 7 шілде 2015 ж.
Әлеуметтік дәлелдер клиенттерді сендіру әдісі ретінде

Әлеуметтік дәлелдерді қолданудың маңызы қандай?

Жарнама көп болғандықтан қазіргі адамдар жарнамалық беттерге, баннерлік жарнамаларға және әлеуметтік желілердегі жарнамалық посттарға өте скептицизммен қарайды. Тіпті жарнамалық хабарламаларды да клиенттермен байланыс арнасы ретінде емес, маркетингтік сатудың тағы бір әдісі ретінде қабылдайды. Сіздердің әлеуетті және тұрақты клиенттеріңізді тек тауарларды сатпайтыныңызды немесе қызметтерді жарнамалайтыныңызды, бірақ сіздер үшін өте пайдалы компания бола алатыныңызды қалай сендіресіз? Клиенттеріңізді лендингтеріңізде, жарнамалық посттарыңызда және хабарламалар таратқанда алдамайтыныңызды қалай дәлелдейсіз?

Сіз әлеуметтік дәлелдерді қолданып, клиенттеріңізге брендтің негізгі корпоративтік құндылықтарын көрсетіп, олардың адалдығыңызға сендіре аласыз, компаниямен ынтымақтастықтың қауіпсіздігін растай аласыз және осының арқасында сайттың сатылымдарын және конверсиясын арттыра аласыз!

Әлеуметтік дәлелдерді қолданудың негізгі принципі - бұл басқа клиенттердің оң тәжірибесін көрсету. Егер сіз әлеуетті клиенттеріңізге басқа адамдардың сіздің тауарларыңыз бен қызметтеріңізден бақытты болғанын айтсаңыз, оларды шешім қабылдауға итермелейсіз. Неге? Себебі адамдар бұрын басқа адамдар сәтті жасаған нәрсені ғана жасайды!

Бұл жерде «үлкен сандардың қауіпсіздігі» идеясы қолданылады, оның мәні көп адамның қате әрекеттерді қайталамайтынында. Мысалы, егер сізге бір мейрамхананы 5 досыңыз ұсынса, онда сіз сол жердің асханасын көруге барасыз. Немесе егер сіз интернет-дүкеннен ұялы телефон сатып алсаңыз және басқа модельдерден көп позитивті пікірлер көрсеңіз, сіз дәл сол гаджетті таңдауға шешім қабылдайсыз.

Сіздің смс таратуларыңыз үшін біз әлеуметтік дәлелдердің 3 ең тиімді тәжірибесін дайындадық, олар сіздің клиенттеріңіздің сенімін арттыруға көмектеседі.

#1. Пікірлерді қолдану

Әлеуметтік дәлелдердің ең қуатты формаларының бірі - пікірлер. Онда компанияның қызметтерін немесе тауарларын бұрын пайдаланған адамдардың нақты тәжірибесі көрсетіледі. Сіз смс таратуларда екі түрлі пікірлерді пайдалана аласыз: мәтіндік формат немесе видео-пікірге сілтеме. Видео-пікірге сілтемені тек сіздің әлеуетті клиентіңіздің роликті көруге уақыт жұмсайтынына сенімді болған кезде ғана қолдану керек. Мәтіндік пікірлермен жұмыс істеу әлдеқайда оңай. Клиенттеріңіздің ең жарқын пікірлерін таңдап, оларды смс таратуға енгізіңіз.

Пікірдің тиімді болуы үшін келесі критерийлер сақталуы керек:

  • пікір мәтінінде сіздің мақсатты клиенттеріңіздің барлығын алаңдататын негізгі мәселе сипатталған;
  • мәселенің нақты шешімі сипатталған;
  • пікірді копирайтер емес, әлеуметтік желілерде, мобильді телефон арқылы табуға болатын нақты клиент құрастырған.

Сіздерге кез келген бизнеске жарамды және смс таратулар үшін қолдануға болатын стандартты тиімді пікір моделін ұсынамыз:

«Мен компания А-ға (компания атауы) жүгінбес бұрын, менде Б мәселесі болды («мақсатты аудиторияның ауруы»). Компания А-ға (компания атауы) үлкен рахмет, енді мен Б туралы ойламаймын («мақсатты аудиторияның ауруы»), себебі менде В бар (мәселенің шешімі)». Мысалы,

«Dent» компаниясына жүгінгенімде, менде кариес болды. «Dent»-ке рахмет, маған терең фторлау жасады, енді тістерім жақсы! Екатерина, 28 жаста. Сіз де сау тістерді қалайсыз ба? Телефон арқылы жазылыңыз 7273573423.

2. Сандарды қолдану

Тағы бір тиімді әлеуметтік дәлел - бұл сандар. Сіз смс таратуларда клиенттеріңіздің қанша пайызы тауарларыңызға және қызметтеріңізге риза болғанын, қанша тауар сатқаныңызды, белсенді сатулар аптасынан кейін қанша тауар қалғанын, клиенттеріңіз сіздің сервиспен жұмыс істеу арқылы қанша пайда тапқанын және т.б. нақтылаңыз. Сандық мәліметтерді қолданудың негізгі идеясы - сандар арқылы әлеуетті клиентке сізбен жұмыс істейтін адамдардың санын және сіздің компанияның тәжірибесін көрсету. Мысалы,

150765 адам қазірдің өзінде «Alfa»-ның жылдам интернетін пайдаланып жатыр. Енді сіз де пайдаланыңыз! Осы айдың соңына дейін қосылып, интернетті 65 күн тегін пайдаланыңыз www.alfa.kz.

3. Бұқаралық ақпарат құралдарында еске алу

СМИ-дегі еске алу клиенттердің адалдығына және сеніміне үлкен әсер етеді. Сіздің бизнесіңіз туралы неғұрлым көп мамандандырылған газеттер, журналдар және теледидар арналары айтса, сіздің брендіңіздің тұтынушылардың көзіндегі «ұпайлары» соғұрлым көп болады. Мысалы,

Сіз корпоративтік дамуды біз сияқты бағалайсыз ба? Командалық тренингке қазір тіркеліңіз тел. 7273573423. Бізге «Лайкни» және «ЦукербергПозвонит» өкілдері келеді.

Қысқа қорытынды

Смс таратуларда әлеуметтік дәлелдердің осы үш тәжірибесін сынап көріңіз, бизнесіңізге ең қолайлысын таңдаңыз және жарнамалық хабарламалардың конверсиясын арттырыңыз! Клиенттеріңізді дұрыс әрекетке итермелеңіз.