Тіркеу

СМС-хабарламада жиі жасалатын қателіктер қандай?

Жарияланды: 24 наурыз 2015 ж.
СМС-хабарламада жиі жасалатын қателіктер қандай?

Неліктен смс-хабарлама сауатты және ойластырылған болуы керек?

Адамдарда сіздің бизнесіңіз туралы жақсы әсер қалыптастыру үшін, сіздің тауарларыңыз бен қызметтеріңіз туралы ақпарат тек жарнамада ғана емес, сонымен қатар вирустық маркетинг арқылы да таралуы үшін компанияның имиджін құрумен қатар, оны қолдау қажет. Тек сапалы жарнама, лайықты қызметтер, кепілдіктер және жоғары деңгейдегі қызмет көрсету сіздің бизнесіңізді бәсекелестердің арасында бірінші орынға шығара алады.

Жарнама бұл жерде басты орын алады. Негізінен, жарнамалық науқандарды жүргізу кезінде көптеген кәсіпкерлер назарды санға аударады, бұл сапаға зиян келтіреді. Бұл дұрыс емес! Себебі дәл хабарламаның ойластырылуы, сурет немесе әуен жарнаманың адамға әсерін анықтайды.

Егер сіз пиар-компанияңыздың нәтижелі болуын, сіздің қызметтеріңіз бен тауарларыңыз үшін төлеуге дайын клиенттерді тартуды қаласаңыз, онда сауатты жарнама жасау өте маңызды. Бұл смс хабарламасы сияқты маркетингтік құралға да қатысты.

Клиентке хабарлама жіберуден оңай не болуы мүмкін деп ойлайсыз ба? Мәтінді жаздыңыз, хабарлама тарату қызметін пайдаландыңыз, және бәрі дайын – тартылған клиенттердің саны шектен шығады. Ал олай емес! Тек дұрыс жасалған жарнамалық хабарлама мәтіні клиенттерді қызықтырып, оларды әрекет етуге ынталандыра алады.

Сіз осындай хабарламалар жасауды үйренгіңіз келетіні сөзсіз! Сондықтан біз кәсіпкерлер мен бизнес иелерінің хабарламаларда жіберетін негізгі қателіктер тізімін жинадық. Оларды болдырмай, сіз сауатты мәтін құрастырып, өзіңіздің әлеуетті клиенттеріңізді қызықтыра аласыз!

Жарнамалық хабарламаларды таратудың жиі жасалатын қателіктері:

  1. Хабарламада бірнеше тауарлар мен қызметтер туралы айту. Тек бір ұсыныс есте сақтаңыз! Әйтпесе клиент сіздің ұсынысыңыздың мағынасын жоғалтады.
  2. Аудиторияны алдын ала мақсатты етіп белгілемей хабарламаларды жіберу. Хабарламаларды тек мақсатты клиенттерге жіберу керек! Уақытыңызды қызметтеріңізге мұқтаж адамдарды іздеуге жұмсаңыз, содан кейін ғана бірегей ұсыныстар жасаңыз.
  3. Жарнамалық хабарламаларды жиі жіберу. Бұл ұялы телефон пайдаланушылары тарапынан спам ретінде бағаланады. Аптасына бір хабарлама жеткілікті болады.
  4. Грамматикалық және пунктуациялық қателер. Олар клиентке тіпті қарапайым іс – хабарламалар жіберуге – жауапсыз қарайтыныңызды бірден айтады. Сеніңіз, бұл сенім тудырмайды. 10 секунд жұмсап, мәтінді қайта оқып шығыңыз!
  5. Адамның атына бағытталмаған хабарламаларды жіберу. Адамдар тобына емес, нақты адамға жүгіну арқылы клиентпен диалог орнатпайсыз. Пайдалы кеңес! Жоспарланған хабарламаны жібергенде мәтінде «Құрметті Сергей!» сияқты қателердің болмауын алдын ала тексеріңіз.
  6. Хабарламаларды жіберуден бас тарту мүмкіндігінің болмауы. Осылайша, сіз клиенттердің адалдығын жоғалтасыз.
  7. СМС мәтінінде әрекетке шақырудың болмауы. Хабарлама алған адам не істеу керек? Дұрыс! Қажетсіз хабарламаны өшіру. Әрекетке шақырусыз хабарлама – бұл нәтижелерді әкелмейтін бос инвестиция.
  8. Типтік хабарламалар. Оларға ешкім назар аудармайды, тек «Жою» түймесін автоматты түрде басады. Тұтынушыны қызықтыратын нәрсені ойлап табыңыз.
  9. Ұзын күрделі сөйлемдер. Олар мәтінді қабылдауды қиындатады. Қысқа және нақты жазыңыз!

Әлеуетті клиентке құрметпен қараңыз!

Қателіктері жоқ және сізді тітіркендірмейтін сауатты хабарлама мәтінін құрастыруға уақыт жұмсасаңыз, сіз қазірдің өзінде 50% табысқа жетесіз! Қалған 50% - бұл сіздің ұсынысыңыздың бірегейлігі және оның аудиторияға қажеттілігі.

Бірден клиенттермен сенімді қарым-қатынас орнатыңыз, сапалы және «дәмді» хабарламалар жіберіңіз!