Кез келген бизнес, қызмет саласына қарамастан, хабарлама жіберу арқылы жарнаманы бастамас бұрын нысана аудиториясын талдау керек. Егер сіздің өніміңіз немесе қызметіңіз планетадағы әр адамға қажет деп ойласаңыз, сіз қатты қателесесіз. смс-тарату арқылы барынша көп өтінімдер, қоңыраулар мен тіркеулер алу үшін, нысана аудиторияңызды мүмкіндігінше тарылту өте маңызды, бұл клиенттерді тартуға кететін шығындарды азайтады. Сіздің әлеуетті клиенттеріңіздің қажеттіліктерін, басымдықтарын және тілектерін біліп, оларға "одан бас тартуға болмайтын ұсыныс" жасай аласыз.
Сонымен қатар, сіздің нысана аудиторияңыздың ерекшеліктерін түсініп, хабарламалар тарату үшін мәтіндер жасауға мүмкіндік аласыз, бұл тұтынушылардың сұранысына дәл келеді.
Сұрақтарға жауап беріңіз: сіздің нысана аудиторияңыздың орташа жасы қандай, жынысына байланысты потенциалды клиенттерді бөлу маңызды ма, сіздің потенциалды клиентіңіз немен айналысады?
Сіздің нысана аудиторияңыз қайда тұрады? Олар ақпарат көздеріне үнемі қол жеткізе ала ма? Климат және табиғи жағдайларға байланысты қандай қажеттіліктері бар?
Тұтынушының қызығушылықтарын түсіну үшін, бұл смс тарату мәтіні арқылы қажетті жерге "қысым" жасауға көмектеседі, күнделікті не істейтінін, бос уақытын қайда өткізетінін және немен айналысатынын білу маңызды. Сіздің нысана аудиторияңыздың қызығушылықтарын білу сіздің өніміңізді немесе қызметіңізді тек сату ғана емес, сонымен қатар олардың нақты қажеттіліктері мен эмоционалдық сұраныстарына байлау арқылы сату мүмкіндігін береді.
Сіздің потенциалды клиенттеріңіздің бақытты болуына не кедергі? Олардың өмірінде қандай қиындықтар бар, оларды не қанағаттандырмайды және неге? Осы сұрақтарға жауап бергеннен кейін, сіздің өніміңіз немесе қызметіңіз осы мәселелермен күресуге қалай көмектесетінін талдаңыз.
Бұл тармақ алдыңғы тармаққа қосымша. Сіздің нысана аудиторияңызға қандай шешім қажет екенін түсіну үшін клиенттің бұрын сынап көрген шешімдері неге көмектеспегенін талдау қажет. Мұнда сіздің потенциалды клиентке көмектеспеген бәсекелестеріңіздің барлық ұсыныстарын талдап, тұтынушының негізгі қажеттілігін қанағаттандыру үшін не өзгерту керектігін түсіну өте маңызды.
Бұл сізге клиентке мәселені шешудің ең қолайлы нұсқасын ұсынуға көмектеседі.
Нысана аудиториясына ауру арқылы ғана емес, сонымен қатар позитивті эмоциялар арқылы да әсер етуге болады. Мысалы, клиенттердің армандарын сіздің тауарларыңыз бен қызметтеріңіз арқылы жүзеге асыруды сипаттау арқылы. Осылайша, сіз смс мәтінін дұрыс құрастыру арқылы клиенттеріңізбен эмоционалды жақындықты орната аласыз. Сондықтан сіздің нысана аудиторияңыздың жүрегімен не қалайтынын ойланыңыз.
Аудиторияңыз сөйлейтін тілді талдай отырып, оны смс тарату мәтінін құрастыру кезінде қолдана аласыз. Егер сіз студенттерге жүгінсеңіз, олар сөздерінде смайл, лайкать, круто сияқты сөздерді қолдануы мүмкін. Сіздің нысана клиентіңіздің тілімен хабарлама жаза отырып, сіз оған тағы бір қадам жақындайсыз.
Бұл тармақпен жұмыс істей отырып, сізге өніміңізді немесе қызметіңізді оңтайландыруға және нысана аудиторияңыздың ең қажетті ұсынысын жасауға көмектесетін көптеген түсініктер келеді.
Бұл тармақты орындау сіздің нысана аудиторияңызға қалай жүгіну керектігін түсіну үшін қажет. Егер сіздің нысана аудиторияңыздың негізі шығармашылық ойлауға ие әйелдер болса, оларға эмоционалды көзқарас қажет. Егер аналитикалық ойлайтын ер адамдар болса, оларға рационалдық арқылы, яғни ұсыныста сандар мен фактілерді қолдану арқылы жүгіну керек.
Бұл сіздің өніміңіз немесе қызметіңіз үшін ең жоғары бағасын қоюға болатынын түсіну үшін қажет. Сіздің нысана аудиторияңыздың қаржылық мүмкіндіктерін біле отырып, сіз тек ақылға қонымды бағаны ғана емес, сонымен қатар смс таратуда ең тиімді жеңілдіктер мен акцияларды ұсына аласыз.
Смс тарату мәтіні кездейсоқ жазылмайды! Мақсатты ұсыныс жасау үшін нысана аудиторияңызды құрылымды түрде талдау керек. Сіздің клиент аватарыңыздың ерекшеліктерін толық түсінгеннен кейін ғана смс тарату мәтінін дайындауға кірісу керек.
Ал сіздің нысана аудиторияңызға қызықты болатын ұсынысты қалай жасау туралы, мақаладан оқыңыз 9 ереже сату мәтінін құрастыру.