Тіркеу

Сатуды арттыру үшін пайдалануға болатын 6 эмоция

Жарияланды: 21 маусым 2015 ж.
Сатуды арттыру үшін пайдалануға болатын 6 эмоция

Том Снайдер айтқандай: «Барлық шешімдеріміз эмоцияларға негізделген». Бұлмен дауласу мүмкін емес. Соңғы сатып алуыңызды есіңізге түсіріңіз. Ол қаншалықты рационалды, қаншалықты эмоционалды болды? Шамамен 20% - 80%?

Барлығы сатып алу шешімдерін эмоцияларға сүйене отырып қабылдайды. Егер олар сатып алуды рационалды түрде жасағанын айтса да, бұл дұрыс емес. Антонио Декарт - танымал нейропсихолог - адамдардың сатып алуды эмоцияларға негіздемей жасайтынын айтқан кезде, тек өздерінің шынайы эмоцияларын ақтап, оларды маңызды себептермен және талдаулармен жасыратынын дәлелдеді. Эмоционалды шешімдерге рационалды түсініктеме когнитивті диссонанс теориясына сәйкес жүзеге асырылады. Егер түсінікті тілде айтатын болсақ: мен - ересек және білімді адам - бұл бейсаналы әрекетті жасадым және оны сатып алдым?

Сондықтан эмоциялар - сіздің брендіңіздің тұтынушыларына әсер етудің негізгі тұтқасы. Егер сіз тұтынушыны эмоционалды түрде ұстасаңыз, онда 99,9% ықтималдылықпен ол «сізбен келісім жасайды». Және sms-жіберу - бұл ерекшелік емес!

6 эмоцияның қоспасы немесе сіздің sms-жіберу үшін «жүрекжарататын» мәтінді қалай жасауға болады

Біз sms-жіберу мәтіндерінде қолдануға болатын эмоцияларды екі санатқа бөлдік:

  1. Позитивті, олар әрекет ету ниетін туғызады.
  2. Негативті - адамның сәтсіздік сезіміне қысым жасап, оны болдырмау ниетін туғызады.

Позитивті эмоцияларға мыналар жатады:

  • Ашкөздік («Маған мұны жасау керек, себебі мен сыйақы аламын»).
  • Альтруизм («Маған мұны жасау керек, себебі мен басқаларға пайдалы боламын»).
  • Мақтаныш («Маған мұны жасау керек, себебі мен бірінші болып, басқалардың назарында боламын»).

Негативті эмоцияларға мыналар жатады:

  • Қорқыныш («Маған мұны жасау керек, егер мен жасамасам, онда менің жағдайым қиын болады»).
  • Қызғаныш («Маған мұны жасау керек, егер мен жасамасам, мен екінші боламын»).
  • Ұят («Маған мұны жасау керек, егер мен қазір жасамасам, мен ақымақ көрінемін»).

Сіздің sms-жіберу мәтіндеріңізді құрастыру барысында қолдануға болатын эмоция сіздің сауда ұсынысыңыздың ерекшеліктеріне және мақсатты аудиторияңыздың ерекшеліктеріне байланысты. Сізге клиенттерге жақын нәрсені және олардың «ауыртпалығы» не екенін анықтау қажет.

Таңдалған эмоцияға байланысты хабарламаның мәтінін қалай құрастыруға болады?

Қызғаныш

Сіздің басты мақсатыңыз - клиенттерді біреуге немесе бір нәрсеге «қызғандыру». Бұл эмоция әйелдерге арналған сатуларда өте тиімді жұмыс істейді. Сұлулық саласы, киім интернет-дүкендері, журналдар, косметология, зергерлік бұйымдар, тондар және т.б.

Кеңестер:

  • бәсекелес компаниялардың атауларын пайдаланыңыз, оларды sms-жіберу мәтіндеріңізде тікелей атаңыз;
  • клиенттің досы немесе дос қызында бар нәрсені жоқ болған жағдайда (сіздің өніміңіз бұл қажеттілікті қанағаттандыруы керек);
  • сіздің компанияңыздың бәсекелес компания алдында басты артықшылығын көрсетіңіз, клиент неге сізді таңдауы керек;
  • сөздерді пайдаланыңыз: бәсекелестік, үздік, көшбасшы, соңғы.

Сіздің дос қызыңыз «Gold» дүкенінде сол керемет алтын сақинаны әлдеқашан сатып алды ма? Уайымдамаңыз! «Zlata» зергерлік бұйымдары сізді бәрібір жақсырақ етеді. Сізге - сақиналарға 10% жеңілдік www.zlata.kz

Мақтаныш

Клиенттің ең үздік, бірінші болу және басқалардың назарында болу ниетіне әсер ете отырып, сіз оның ең басты - оның өзін-өзі бағалауға апелляция жасайсыз. Ешкімге құпия емес, біздің ең басты құндылығымыз - өзіміз және біз алдымен өзіміз туралы не ойлайтынымыз. Өз ұсынысыңызбен (sms мәтіні) адамдардың өзін-өзі қабылдауына әсер етіңіз, оларға өздерінің керемет екенін көрсетіңіз, бірақ сіздің өніміңізбен олар одан да жақсырақ болады!

Кеңестер:

  • клиент сіздің өніміңізді сатып алғаннан кейін алатын артықшылықтарын сипаттаңыз (болашақтың керемет көрінісі);
  • даңқты уәде етіңіз;
  • сөздерді пайдаланыңыз: даңқ, имидж, құрмет, бедел, билік, престиж, танымал және т.б.

Жаңа Audi R8. Сіз ең керемет көлікті жүргізетін ер адам ретінде даңққа ие боласыз! Жай ғана көлік емес, престиж таңдаңыз www.autosalon.kz

Ұят

Бұл эмоциямен өте абай болу керек. Өйткені кім өзіне ұялып қалуды ұнатады? Ешкім! Бірақ егер сіздің өніміңіз немесе қызметіңіз ұсынысы арқылы бұл сезімді мұқият тудырсаңыз, онда бұл эмоция клиентте дәл қазір жақсырақ болу ниетін туғызады.

Кеңестер:

  • сіздің өніміңіз немесе қызметіңіз көмегімен шешілетін өткен қателіктерге апелляция жасаңыз;
  • клиент сіздің өніміңізді сатып алмаса, туындайтын жағымсыз және тынышсыз болашақ көрінісін сызыңыз;
  • сөздерді пайдаланыңыз: қате, сәтсіздік, құлдырау, болдырмау.

Жазға дейін арықтау мүмкін болмай жатыр ма? «Жіңішке болу» дұрыс тамақтану курсына келіңіз, бұл қателіктерден аулақ болуға және ақыры жіңішке болуға көмектеседі! Сайтта тіркелу www.skinny.kz

Ашкөздік

Клиенттерде ашкөздік сезімін туғыза отырып, сіз оларды үлкенірек нәрселерді қалауға итермелейсіз: көп ақша, мансаптық өсу, даңқ, материалдық заттар. Сіз негізгі инстинктке - бірінші болу, көшбасшы болуға апелляция жасайсыз.

Кеңестер:

  • сіздің өніміңіз немесе қызметіңізді пайдалану арқылы клиент алатын жеке пайдасын атап өтіңіз;
  • нақты сандарды пайдаланыңыз: пайда қандай болады, егер сіздің бизнесіңіз қаржымен байланысты болса, пайыздық кіріс қандай болады;
  • ең табысты клиенттеріңіздің жарқын оқиғаларын сипаттаңыз: оларда қандай нәтижелер болды;
  • сөздерді пайдаланыңыз: пайда, кіріс, тиімді, бірегей және т.б.

Жыл сайынғы қосымша кіріс алғыңыз келе ме? «Bank» банкі: ақшаңызды 27% жылдық табысқа салыңыз, тиімді инвестициялаңыз! www.bank.kz

Альтруизм

Адамдарға өзара көмек көрсету мүмкіндігін сезіндіру. Мысалы, екі тауар сатып алсаңыз, біреуі сізде қалады, ал екіншісі балалар үйіне, қарттар үйіне, ауруханаға, мұқтаж адамдарға жіберіледі деген акцияны өткізіңіз. Шын мәнінде, барлығы басқаларға көмектескісі келеді, өйткені бұл ізгі ниетті, тек қосымша мүмкіндік пен мотивация қажет.

Кеңестер:

  • хабарламада акцияңыздың мақсатын, миссиясын жазыңыз, басқаларға неге көмектесу қажет екенін сипаттаңыз;
  • компания құндылықтарына назар аударыңыз;
  • сөздерді пайдаланыңыз: көмек, пайда, көмектесу, дамыту, беру.

1500 бала балалар үйінде аяқ киімге мұқтаж. Жақсылық жасаңыз: «Shoes» дүкенінен екі жұп аяқ киім сатып алыңыз, екінші жұп компания арқылы балаларға беріледі. Біз өзара қолдауды бағалаймыз www.shoes.kz

Қорқыныш

Бұл ең айқын және күшті сезім, ол өте қуатты мотиватор болып табылады. Теріс ұсыныстарды пайдалана отырып, сіз адамды дағдарыс жағдайына тартасыз және оны проблеманың шешімін сатып алуға мәжбүр етесіз.

Кеңестер:

  • ауырсыну мен әрекетсіздіктің бағасына назар аударыңыз, келесі сұрақтарды қою арқылы: «Сіздің шешімсіздігіңіз қанша уақытқа созылуы мүмкін?», «Сіздің әрекетсіздігіңіз мәселені шешуге көмектеседі ме?»;
  • әрекетсіздік жағдайында мүмкін болатын салдарға назар аударыңыз, егер адам сіздің өніміңізді сатып алу туралы шешім қабылдамаса, не болуы мүмкін екенін сипаттаңыз;
  • мүмкін болатын жоғалтуларды сипаттаңыз;
  • сөздерді пайдаланыңыз: жоғалту, ұтылыс, залал, салдар, баға.

Тіс емдету немесе пломба қою үшін стоматологияға бару шешімсіздігіңіз қанша уақытқа созылуы мүмкін? Қазір шешім қабылдаңыз, «Dent» компаниясында сау күлкіңізді сақтаңыз www.dent.kz

Қысқаша түйін

  1. Сіздің мақсатты аудиторияңызда ең үлкен әсерді қандай эмоция туғызатынын анықтаңыз.
  2. Жоғарыда келтірілген ұсыныстарға сәйкес сату мәтінін жазыңыз. Сіздің ұсынысыңызбен клиенттеріңізге көз жасын төгіп, олардың жүректерін жиі соғып, жан-дүниесіне әсер етіп, дереу әрекет етуге шақырыңыз!
  3. Біздің сайтта хабарламалар жіберу ұйымдастырыңыз.
  4. Жоғары сату көрсеткіштеріне қуанасыз.

Сізге сәтті эмоциялық sms-жіберулер тілейміз!