Том Снайдер айтқандай: «Барлық шешімдеріміз эмоцияларға негізделген». Бұлмен дауласу мүмкін емес. Соңғы сатып алуыңызды есіңізге түсіріңіз. Ол қаншалықты рационалды, қаншалықты эмоционалды болды? Шамамен 20% - 80%?
Барлығы сатып алу шешімдерін эмоцияларға сүйене отырып қабылдайды. Егер олар сатып алуды рационалды түрде жасағанын айтса да, бұл дұрыс емес. Антонио Декарт - танымал нейропсихолог - адамдардың сатып алуды эмоцияларға негіздемей жасайтынын айтқан кезде, тек өздерінің шынайы эмоцияларын ақтап, оларды маңызды себептермен және талдаулармен жасыратынын дәлелдеді. Эмоционалды шешімдерге рационалды түсініктеме когнитивті диссонанс теориясына сәйкес жүзеге асырылады. Егер түсінікті тілде айтатын болсақ: мен - ересек және білімді адам - бұл бейсаналы әрекетті жасадым және оны сатып алдым?
Сондықтан эмоциялар - сіздің брендіңіздің тұтынушыларына әсер етудің негізгі тұтқасы. Егер сіз тұтынушыны эмоционалды түрде ұстасаңыз, онда 99,9% ықтималдылықпен ол «сізбен келісім жасайды». Және sms-жіберу - бұл ерекшелік емес!
Біз sms-жіберу мәтіндерінде қолдануға болатын эмоцияларды екі санатқа бөлдік:
Сіздің sms-жіберу мәтіндеріңізді құрастыру барысында қолдануға болатын эмоция сіздің сауда ұсынысыңыздың ерекшеліктеріне және мақсатты аудиторияңыздың ерекшеліктеріне байланысты. Сізге клиенттерге жақын нәрсені және олардың «ауыртпалығы» не екенін анықтау қажет.
Сіздің басты мақсатыңыз - клиенттерді біреуге немесе бір нәрсеге «қызғандыру». Бұл эмоция әйелдерге арналған сатуларда өте тиімді жұмыс істейді. Сұлулық саласы, киім интернет-дүкендері, журналдар, косметология, зергерлік бұйымдар, тондар және т.б.
Сіздің дос қызыңыз «Gold» дүкенінде сол керемет алтын сақинаны әлдеқашан сатып алды ма? Уайымдамаңыз! «Zlata» зергерлік бұйымдары сізді бәрібір жақсырақ етеді. Сізге - сақиналарға 10% жеңілдік www.zlata.kz
Клиенттің ең үздік, бірінші болу және басқалардың назарында болу ниетіне әсер ете отырып, сіз оның ең басты - оның өзін-өзі бағалауға апелляция жасайсыз. Ешкімге құпия емес, біздің ең басты құндылығымыз - өзіміз және біз алдымен өзіміз туралы не ойлайтынымыз. Өз ұсынысыңызбен (sms мәтіні) адамдардың өзін-өзі қабылдауына әсер етіңіз, оларға өздерінің керемет екенін көрсетіңіз, бірақ сіздің өніміңізбен олар одан да жақсырақ болады!
Жаңа Audi R8. Сіз ең керемет көлікті жүргізетін ер адам ретінде даңққа ие боласыз! Жай ғана көлік емес, престиж таңдаңыз www.autosalon.kz
Бұл эмоциямен өте абай болу керек. Өйткені кім өзіне ұялып қалуды ұнатады? Ешкім! Бірақ егер сіздің өніміңіз немесе қызметіңіз ұсынысы арқылы бұл сезімді мұқият тудырсаңыз, онда бұл эмоция клиентте дәл қазір жақсырақ болу ниетін туғызады.
Жазға дейін арықтау мүмкін болмай жатыр ма? «Жіңішке болу» дұрыс тамақтану курсына келіңіз, бұл қателіктерден аулақ болуға және ақыры жіңішке болуға көмектеседі! Сайтта тіркелу www.skinny.kz
Клиенттерде ашкөздік сезімін туғыза отырып, сіз оларды үлкенірек нәрселерді қалауға итермелейсіз: көп ақша, мансаптық өсу, даңқ, материалдық заттар. Сіз негізгі инстинктке - бірінші болу, көшбасшы болуға апелляция жасайсыз.
Жыл сайынғы қосымша кіріс алғыңыз келе ме? «Bank» банкі: ақшаңызды 27% жылдық табысқа салыңыз, тиімді инвестициялаңыз! www.bank.kz
Адамдарға өзара көмек көрсету мүмкіндігін сезіндіру. Мысалы, екі тауар сатып алсаңыз, біреуі сізде қалады, ал екіншісі балалар үйіне, қарттар үйіне, ауруханаға, мұқтаж адамдарға жіберіледі деген акцияны өткізіңіз. Шын мәнінде, барлығы басқаларға көмектескісі келеді, өйткені бұл ізгі ниетті, тек қосымша мүмкіндік пен мотивация қажет.
1500 бала балалар үйінде аяқ киімге мұқтаж. Жақсылық жасаңыз: «Shoes» дүкенінен екі жұп аяқ киім сатып алыңыз, екінші жұп компания арқылы балаларға беріледі. Біз өзара қолдауды бағалаймыз www.shoes.kz
Бұл ең айқын және күшті сезім, ол өте қуатты мотиватор болып табылады. Теріс ұсыныстарды пайдалана отырып, сіз адамды дағдарыс жағдайына тартасыз және оны проблеманың шешімін сатып алуға мәжбүр етесіз.
Тіс емдету немесе пломба қою үшін стоматологияға бару шешімсіздігіңіз қанша уақытқа созылуы мүмкін? Қазір шешім қабылдаңыз, «Dent» компаниясында сау күлкіңізді сақтаңыз www.dent.kz
Нысана аудиториясына дәл түсу үшін міндетті түрде орындау керек 11 әрекет
Клиенттерді көбірек сатып алуға итермелейтін смс тарату үшін НЛП-ның 5 құралы
СМС-хабарламада жиі жасалатын қателіктер қандай?
SMS-маркетингтің сіз білмейтін 5 ерекшелігі