Сіз тұтынушыларыңыздың санасын басқарасыз ба? Жауап бермеуіңізге де болады, өйткені жауап бәрібір анық.
Иә, сіз клиенттеріңіздің санасын басқарасыз. Ішкі болмысыңыз қарсыласса да, бұл шындық екенін мойындаңыз. Ең болмағанда, өйткені сіз, сөзсіз, сатып алушылардың назарын аударуға тырысасыз. Сіз жеңілдіктерді, есте қаларлық ұрандарды, ұтылмайтын акцияларды, сатылымдарды және клиенттің сізден сатып алғысы келетін ынталандыру үшін басқа да маркетингтік әдістерді қолдана аласыз.
Манипуляция – бұл әсер ету емес, бұл клиенттеріңізбен қарым-қатынас жасаудың әдісі ғана.
Клиенттермен өзара әрекеттесу мүмкіндігінше тиімді болу үшін тек тексерілген байланыс әдістерін қолдану керек. Осындай әдістердің бірі – НЛП.
НЛП (нейролингвистикалық бағдарламалау) – әрқайсымыздың өмірімізді және айналамыздағы шындықты қалыптастыратын адам әлемінің моделін түсінуге көмектесетін технология.
НЛП құралдарын түсіну – бизнесіңіздің маркетингтік науқанының сәттілігінің кепілі.
НЛП көмегімен сіз клиенттеріңізге қажетті реакцияларды тудыра аласыз, олардың эмоцияларын басқара аласыз, жаңа сенімдер, құндылықтар жасай аласыз және брендіңізге қатысты жағдайларды басқара аласыз.
Сіздің мақсатты аудиторияңызды НЛП тұрғысынан талдап, оның негізгі құндылықтары мен қажеттіліктерін анықтай отырып, сіз мақсатты аудиторияңыздың сұраныстарына дәл сәйкес келетін бірегей сауда ұсынысын жасай аласыз және әлеуетті клиенттеріңіздің 99,9% тарта аласыз.
«НЛП» атауында «лингвистикалық» бөлігі бар болғандықтан, НЛП мәтін жазуда пайдалы болуы мүмкін екені түсінікті болады.
Сөз – адамдар арасындағы және бренд пен клиент арасындағы қарым-қатынастағы негізгі ықпал ету құралы. Дәл осы сөздің көмегімен сіз тұтынушыңызда сіздің компанияңыздың қызметтерін пайдалануға және өнімді сатып алуға деген ниет тудыруыңыз мүмкін.
Сондықтан сөздерді қолданумен байланысты барлық маркетингтік құралдар бизнестің конверсиясын арттыру үшін НЛП техникасын қолдана алады.
Сіздің мақсатты аудиторияңыздың сенімдерін, олардың әлемге көзқарасын, мінез-құлқы мен уәждерін қалыптастыратын сенімдерін біле отырып, сіз смс-хабарламада клиенттеріңіздің негізгі сенімдеріне жүгіне аласыз. Сондай-ақ сіз жаңа сенімдер жасай аласыз және оларды тарату үшін бірнеше сөйлем түрінде жасай аласыз.
Мысалы, Google компаниясының негізгі сенімі: «Бірдеңені жақсы жасау керек, бірақ оны өте жақсы жасау керек» олардың істейтін жұмыстарының сапасына жүгінеді. Мұны барлық қызмет пайдаланушылары бағалайды.
Смс-хабарламада жазылған «Біздің клиенттеріміз бәрінен де маңызды» сияқты сенім бірден хабарлама алушының адалдығын арттырады және оның брендіңізге деген сенімін арттырады.
Сіздің мақсатты аудиторияңыздың негізгі құндылықтарын смс-хабарламаның негізгі хабарымен біріктіріңіз. Егер сізде тренажер залы болса және сіз смс арқылы абонементтерді сатып алуға жеңілдік жарнамаласаңыз, онда сіз дене шынықтыру жүктемелері арқылы спорттық дене бітімін сақтау және 40 жастан кейін де сау болу құндылығына баса назар аударуыңыз керек.
Егер сізде тамаша пісірілген тағамдар сатылатын кофехана-кондитерлік дүкен болса, онда клиенттеріңізді керемет күнді хош иісті кофеден және сіздің мекемеңіздегі дәмді тоқаштан бастауды ұмытпаңыз. Өйткені дәл сізде клиенттер ең қарапайым нәрселерден бақыт сезімін сезінеді.
Бұл әдісті клиент сіздің өніміңіз немесе қызметіңіз арқасында алатын артықшылықтар контекстінде қолданыңыз. Хабарлама мәтінінде клиентке не ұсынатыныңызды (ол алатын артықшылықтарды) және сіз одан не күтетінін тікелей жазыңыз. Мысалы, қала бойынша кез келген жерге тегін жеткізуге назар аударыңыз – бұл, сөзсіз, сіздің брендіңіз үшін тұтынушыға үлкен пайда. Ал орнына клиенттің досының байланыстарын сұраңыз. Бұл әдіс екі билет бір бағасына немесе шақырылған досы үшін 50% жеңілдік қағидасы бойынша да тамаша жұмыс істейді. Сіздің өніміңіздің немесе қызметіңіздің құндылығына және win-win контекстіндегі ынтымақтастыққа жүгіну. Біз сізге таңғажайып жеңілдік береміз - сіз бізге тағы бір клиент бересіз!
Смс-хабарлама алушыда жағымды эмоциялар тудыру үшін тек позитивті етістіктерді қолданыңыз. Міндетті түрде жағымсыз етістіктерді «не» бөлшегі бар жағымды етістіктермен ауыстырыңыз. Бұл алдыңғы сөйлемде жасалғандай. «теріс» сөзі «жағымсыз» сөзімен ауыстырылған. Осылайша, сіз адамның оң жақ ми сыңарына әсер етесіз және жағымды эмоциялар мен реакцияларға жүгінесіз. Жазу: «Иә, ең жақсы көлікті таңдау оңай емес, бірақ Владимирскаядағы біздің автосалонда бәрі мүмкін!» машинаны таңдау қиын деп жазудың орнына. Осылайша, сіз адамға автосалоныңызға қоңырау шалу туралы шешім қабылдау үшін қажетті реакцияны алдын ала қосасыз.
Смс-хабарлама алушыда қажетті әрекетті жасауға деген ниет тудыру үшін себеп пен салдарды саналы түрде бұзыңыз. Барлығына белгілі «Жақсы үй шаруасындағы әйелдер Tide таңдайды» жарнамасы. Ал егер үй шаруасындағы әйел нашар болса, ол басқа кір жуғыш ұнтақты таңдай ма? Мұнда себеп пен салдардың бұзылуы бар, ол брендке пайдасын тигізді. Әйелдердің жақсы үй шаруасындағы әйел болғысы келетін тілегіне жүгіну оларда дәл осы ұнтақты сатып алу ниетін міндетті түрде ынталандырады. Бұл әдісті хабарламалар тарату мәтінін жасағанда қолданыңыз.
Ең бастысы, әрқашан клиенттеріңіз туралы ойланыңыз және бизнес акулалары емес, адам болып қала беріңіз!
Өз ережелеріңіз бойынша ойнауды, бизнесте биіктерге жетуді және тек тиімді смс хабарламаларды жасауды жалғастырыңыз.
Смс-хабарламада осы 5 НЛП құралын дәл қазір қолданыңыз және клиенттеріңізді жаңа күшпен бизнесіңізге тартыңыз!