Сіздің хабарламаларыңыз аудитория тарапынан ең жақсы түсіністікке ие болу үшін, оларды нұсқаулық ретінде құрастыру қажет. Нұсқаулықтар немен ерекшеленеді? Қадамдардың аздығы және қарапайымдылығымен. Сіздің SMS таратуларыңыз да осындай болуы керек. Хабарламаларыңызды оқи отырып, клиенттер бірден не істеу керектігін түсінуі керек. Тіпті сіз ядролық физиканы сататын болсаңыз да, қарапайым және түсінікті хабарламалар құру қажет.
Мұны қалай жасауға болады? Біз сізге қарапайым копирайтинг тәсілдерін қолдануды ұсынамыз, мәтінді қабылдауды барынша жеңілдететін SMS таратулар жасау үшін 11 қарапайым копирайтинг ережесін қолданыңыз.
Бұл формула сізге әлеуетті клиентіңізді анықтауға көмектеседі. Бұл әрбір SMS таратуларыңыздың мақсатты аудиториясын анықтаудың белгілі бір тәсілі. Осы сұрақтарға жауап беріңіз:
Нәтижесінде сіз осы формула бойынша бір сөйлемді қалыптастыруыңыз қажет. Мысалы:
Бұл қалыптасқан сөйлем сізге SMS таратулар жасау үшін тірек нүктесі болады. Сіз оны мақсатты аудиторияның қажеттілігін бірден қанағаттандыру үшін хабарламаңыздағы бірінші сөйлем ретінде қолдана аласыз.
Сіз болжау печеньесін бір кездері дәмін татқан шығарсыз. Оның ішінде шағын қағаз бар, онда тек бір сөйлем жазылған. Егер сіз хабарламаңыздың негізгі ойын бір сөйлеммен қалыптастыра алсаңыз, онда сіздің SMS таратуыңыз осы тестен өтеді.
Мысалы, «Менің SMS таратуым еркектерге жақсы автосервис табуға көмектеседі» немесе «Менің жеңілдік купондары қызметім әйелдерге тамаша фитнес табуға көмектеседі».
Әрбір рет хабарлама мәтінін құрастырған кезде, оның негізгі идеясын бір сөйлеммен анықтаңыз.
SMS таратудың мақсаты – сіздің қызметіңіз немесе тауарыңыз туралы барынша қысқа және тез айту. Күрделі кіріспелерді ойлап табуды тоқтатыңыз. Хабарлама алушыны қызықтырмақ болмаңыз, тек нақты ұсыныс жасаңыз. Компанияңызды атаңыз, ұсыныс жасаңыз, бонус ұсыныңыз, байланыс қалдырыңыз. Барлығы осы!
Сіздің SMS таратуларыңыз негізгі сәттерді атап өтуі керек! Белгілі бір сөздерді үлкен әріптермен бөліп көрсетіңіз. «ЖЕҢІЛДІК», «БОНУС», «НАЗАР» сияқты сөздерге акцент қойыңыз. Осылайша сіз өз клиенттеріңіздің хабарламаның шынымен маңызды сәттеріне назар аудартасыз.
Егер сізде күрделі тауар немесе өнім болса, оны қарапайым метафоралар арқылы сипаттауға тырысыңыз. Метафорлар – бұл күрделіні жеңілдетудің формуласы. Сіздің тауарларыңызды немесе қызметтеріңізді бір нәрсеге, процестерге, жұмыс принциптеріне немесе нәтижелерге ұқсас етіп салыстырыңыз.
Мысалы, сіз әлеуметтік желілерде жазылушыларды тарту тренингін ұсынасыз. Бұл процесті Жаңа Жыл мерекесін тойлауға достар шақыру процесімен салыстырыңыз. Достарыңызға дәмділер мен көңілді уәде етсеңіз, олар міндетті түрде келуге шешім қабылдайды. Әлеуметтік желілермен параллель жүргізіңіз: бонусты ұсына отырып, біз әлеуетті жазылушыларды сайтымызға кіруге ынталандырамыз.
Немесе сіз әйелдерге арналған арнайы жасқа байланысты косметика сатасыз. Бұл жағдайда теріні көмектесетін процесті сипаттаңыз: микроорганизмдер бетке түсіп, оған еніп, ішінен пайдалы элементтерді таратады, олар терінің тегістігін және әжімдердің болмауын қамтамасыз етеді.
Сіздің SMS таратуларыңызда клиенттердің түсінігін жақсартатын мысалдарды келтіріңіз. Тауарларыңызды немесе қызметтеріңізді өмірден алынған мысалдармен суреттеңіз. Клиенттеріңіздің табысты тәжірибесін пайдаланыңыз.
Мысалы, егер сіз суши немесе пицца жеткізуді ұсынсаңыз, хабарламаңызға қанағаттанған клиенттің пікірін қосыңыз. Пікірлер жинаудың ыңғайлы тәсілі - Mobizon Формалары!
Жасырынған фразалардың орнына нақты сөздерді жазыңыз, олар клиенттің сіздің тауарыңызды немесе қызметіңізді ойша елестетуге, көруге, естуге немесе сезінуге көмектеседі.
Негізгіні бөліп көрсету үшін SMS таратуларыңызда 1-2-3 тармақтарын пайдаланыңыз. Бұл тізімді сіз ұсынысыңызды сипаттағанда, көрсететін қызметтеріңіз туралы айтқанда немесе байланыс ақпаратын көрсеткенде қолдануға болады.
SMS таратуларыңызда тәртіпті сақтаңыз: өткеннен қазіргіге, аздан үлкенге, жергіліктіден жаһандыққа. Хабарламаларды құру құрылымын анықтаңыз және оны барлық SMS таратуларыңызда сақтаңыз.
Тегін нәрселер – бұл керемет, бірақ «Аз уәде етіп, көп беру» қағидасын ұстаныңыз. Бір бонус жасаңыз, бірақ оның сапасымен клиенттеріңізді таң қалдырыңыз.
Әрекетке шақыруда клиенттеріңізден не күтетіндігіңізді нақты қадаммен жазыңыз. Сілтемеге өтіңіз, телефонға қоңырау шалыңыз, сайтта тапсырыс жасаңыз және т.б. деп нақты көрсетіңіз.
Өте анық, нақты, түсінікті, құрылымды және тағы миллиондаған синонимдер болыңыз! Біз сіздерді SMS таратулардың қарапайым болуына шақырамыз, оларды алушыларға оңай қабылдауға болады. Клиенттер сіздің әрекетке шақыруларыңызды орындайтын болады, тек олар өте түсінікті болғанда ғана. SMS тарату мәтіндерін құрастырғанда осы 11 ережені ұстаныңыз және есте сақтаңыз – гениальность қарапайымдылықта, ал сұлулық гениальностьта!
Қажетті уақытта, қажетті жерде – QR-кодтарды орналастыру ерекшеліктері
SMS таратудың конверсиясын арттыру әдісі ретінде нейропсихология
Сату психологиясы: Роберт Чалдинидің ықпал етудің 5 принципі
QR-кодтарды маркетингтік мақсаттарда стандартты емес қолдану тәсілдері