Тіркеу

Қажетті уақытта, қажетті жерде – QR-кодтарды орналастыру ерекшеліктері

Жарияланды: 13 тамыз 2016 ж.
Қажетті уақытта, қажетті жерде – QR-кодтарды орналастыру ерекшеліктері

QR-кодтарды жасау және тарату кезінде ескерілуі тиіс екі маңызды параметр - бұл уақыт пен орналасу орны. Неліктен дәл осы параметрлер? Олар жалпы жарнамаға қатысты, тек QR-кодтарға ғана емес. Уақыт маңызды, себебі потенциалды клиенттің жарнамалық ұсынысты оқуға, көруге, тыңдауға уақытын қашан бөле алатынын түсіну қажет, қашан ол қосымша ақпаратты қабылдауға дайын болады. Ал орын маңызды, себебі жарнамалық хабарлама тек дұрыс орналасқан жерде ғана тиімді әрі көрінетін болады.

Егер сіз QR-кодтарды тұтынушылармен байланыс құралы ретінде және тауарлар мен қызметтерді жарнамалауда тиімді пайдалануын қаласаңыз, оларды орналастыру және тарату үшін уақыт пен орынды дұрыс қолдану қажет.

Клиенттеріңізде матрицалық кодты сканерлеуге жеткілікті уақыт бар екеніне көз жеткізіңіз

Клиенттеріңізде матрицалық кодты сканерлеуге жеткілікті уақыт бар екеніне көз жеткізіңіз

Көбінесе адамдар жұмысқа және өз ойларына соншалықты батып кетеді, оларда басын көтеруге уақыты жоқ. Сондықтан QR-кодтарды дұрыс емес уақытта орнату арқылы ашуландырмау өте маңызды. Ең дұрысы, олар адамдар бос және демалып жатқанда, айналасымен араласқан кезде көзге түсетін уақытта «кездесу».

Кодты тарату уақытымен тығыз байланысты және оның орналасу орны

Кодты тарату уақытымен тығыз байланысты және оның орналасу орны

Келесі бірнеше маңызды параметрлерді ескеріңіз:

  1. Кодтарды биік жерлерге орналастырмаңыз, онда тұтынушылар оларды байқамайды.
  2. Кодтарды адамдар көп жиналатын жерлерде таратпаңыз, оларда кодқа жақындап, оны сканерлеуге уақыты және жолы жоқ. Метроға орналастыру – ең жақсы нұсқа емес, бірақ автобус аялдамасында – ең қолайлы! QR-кодтарды көлікте тарату, матрицалық кодтарды кәдімгі мәтіндік хабарландырулар мен жарнамалар орнына орналастырсаңыз, жақсы жұмыс істейді. Бұл жолаушылардың қызығушылығын арттырады.
  3. Егер сіз кодты адамдар көп жиналатын жерге орналастырғыңыз келсе, онда оны мейрамханаларда, кафетерийлерде, супермаркеттерде, дүкендерде, бутиктерде және қонақ үйлерде жасаңыз. Пайдаланушылардың смартфонға қолжетімділігін ескеріңіз. Мұндай матрицалық кодтарда сіз өз өнімдеріңіз бен қызметтеріңіз туралы пайдалы ақпаратты, сондай-ақ жеңілдіктер мен түрлі акцияларды шифрлауды ұсынамыз!
  4. Кодтарды жарнамалық парақшаларға, афишаларға және брошюраларға, журналдарға орналастырыңыз, өйткені оларды тұтынушылар сканерлеуге уақыты болған кезде жиі қарайды.
  5. Матрицалық кодтарды сіздің клиенттеріңізге сыйлай алатын сувенирлік брендтік өнімдерді жасауда пайдаланыңыз.

Қысқаша қорытынды

Егер сіз qr кодын жасау туралы шешім қабылдасаңыз, оларды қайда және қашан тарататыныңызды міндетті түрде ескеріңіз. Осы екі негізгі параметрді дұрыс пайдалану матрицалық кодтардың сканерленуін бірнеше есе арттыруға көмектеседі, демек, осы технологияны қолданудың тиімділігін арттырады.