QR-кодтарды жасау және тарату кезінде ескерілуі тиіс екі маңызды параметр - бұл уақыт пен орналасу орны. Неліктен дәл осы параметрлер? Олар жалпы жарнамаға қатысты, тек QR-кодтарға ғана емес. Уақыт маңызды, себебі потенциалды клиенттің жарнамалық ұсынысты оқуға, көруге, тыңдауға уақытын қашан бөле алатынын түсіну қажет, қашан ол қосымша ақпаратты қабылдауға дайын болады. Ал орын маңызды, себебі жарнамалық хабарлама тек дұрыс орналасқан жерде ғана тиімді әрі көрінетін болады.
Егер сіз QR-кодтарды тұтынушылармен байланыс құралы ретінде және тауарлар мен қызметтерді жарнамалауда тиімді пайдалануын қаласаңыз, оларды орналастыру және тарату үшін уақыт пен орынды дұрыс қолдану қажет.
Көбінесе адамдар жұмысқа және өз ойларына соншалықты батып кетеді, оларда басын көтеруге уақыты жоқ. Сондықтан QR-кодтарды дұрыс емес уақытта орнату арқылы ашуландырмау өте маңызды. Ең дұрысы, олар адамдар бос және демалып жатқанда, айналасымен араласқан кезде көзге түсетін уақытта «кездесу».
Келесі бірнеше маңызды параметрлерді ескеріңіз:
Егер сіз qr кодын жасау туралы шешім қабылдасаңыз, оларды қайда және қашан тарататыныңызды міндетті түрде ескеріңіз. Осы екі негізгі параметрді дұрыс пайдалану матрицалық кодтардың сканерленуін бірнеше есе арттыруға көмектеседі, демек, осы технологияны қолданудың тиімділігін арттырады.
SMS таратудың конверсиясын арттыру әдісі ретінде нейропсихология
Сату психологиясы: Роберт Чалдинидің ықпал етудің 5 принципі
QR-кодтарды маркетингтік мақсаттарда стандартты емес қолдану тәсілдері
QR-кодтар мен штрих-кодтардың айырмашылықтары