НЕЙРО префиксоиды қазір керемет танымал болды… Нейромаркетинг, нейропсихология, нейрокопирайтинг… Мұның бәрі не туралы? Тұтынушылардың миы мен сезімдер жүйесіне, сезімдеріне қалай дұрыс әсер ету, клиенттердің эмоцияларына жүгіну үшін қандай сөздерді, әдістер мен айлаларды қолдану керектігі туралы. Өйткені дәл эмоциялар – сатылымның негізі. Қазір тек тиімді ұсыныстар, сапалы өнім немесе тегін жеткізу ғана емес, қазір сіздің сату және клиенттердің эмоцияларын тудыра білуіңіз, брендіңізге деген адалдықты қалыптастыру маңызды.
Егер сіз маркетингтік науқандарыңызда нейропсихологиялық әдістерді қолдансаңыз, әлеуетті және тұрақты клиенттерді жаулайсыз.
Сіз SMS хабарламаларының мәтіндеріне қосатын тозған сөз тіркестерін қолдануды доғарыңыз. Бірегей SMS науқандарын жасаңыз. Ерекше болыңыз. Нейроғылым адамның миы ерекше күтпеген нәрселерге қозғыштықпен жауап беретінін айтады. Coca-Cola компаниясының атауларымен жарнамалық науқанын есіңізде сақтаңыз, жеке бөтелкелер әлеуметтік желілерді жаулап алды.
Эмоционалды маркетинг клиенттерді сатып алуға мәжбүр етеді. Сіздің сайтыңыз эмоция тудыруы керек, сіздің SMS таратуыңыз эмоция тудыруы керек. Қандай эмоция екені маңызды емес. Бұл бақыт, ашу, қобалжу болуы мүмкін. Ең бастысы – клиентті сезінуге мәжбүрлеңіз. Apple өнімдерін есіңізде сақтаңыз. Жаңа iPhone шыққанда әрқашан қуаныш толқыны пайда болады, ал құпия брендте жатыр.
Клиенттер сізден және сіздің өніміңізден немесе қызметіңізден негізгі мәселелерін шешуді, мақсаттарына жетуге немесе ләззат алуға көмектесуді күтеді. Клиенттердің уақытын ысырап етпеңіз, аудиторияның негізгі сұранысын қанағаттандыратын қатты мәтіндерді пайдаланыңыз.
Қорқыныш – адам өміріндегі ең жарқын эмоциялардың бірі. Ол бүкіл денені қоздырады, миды жарып жібереді, қаздың соққыларын және басқа да физикалық реакцияларды тудырады. Клиенттерге сіздің өніміңізді сатып алмаса, не жоғалтатынын көрсетуіңіз керек. Артықшылықтар туралы айтпаңыз, нақты шығындар туралы айтыңыз. Негізгі құндылықтарға қысым жасаңыз: бақыт, қауіпсіздік, жайлылық.
Бағаны өзгертудің тұжырымдамасын өзгертіңіз. Мысалы, «бар болғаны», «тек», «лишь» сөздерін қосыңыз. Мұндай сөздер клиентті бұл арзан екеніне сендіреді.
Нейропсихологияны мақсатты аудиторияңыздың миына әсер ету және клиенттердің сіздің SMS-ке қажетті реакциясын жасау үшін пайдаланыңыз.
Сату психологиясы: Роберт Чалдинидің ықпал етудің 5 принципі
QR-кодтарды маркетингтік мақсаттарда стандартты емес қолдану тәсілдері
QR-кодтар мен штрих-кодтардың айырмашылықтары
QR-код туралы барлық мәлімет: не, не үшін және қалай пайдалану керек?