Тіркеу

Сату психологиясы: Роберт Чалдинидің ықпал етудің 5 принципі

Жарияланды: 8 маусым 2016 ж.
Сату психологиясы: Роберт Чалдинидің ықпал етудің 5 принципі

SMS таратудағы сатылымдарыңыздың барынша тиімді болуы үшін мәтінді құрастыруға үлкен жауапкершілікпен қарап, міндетті түрде сату психологиясын ескеру қажет.

Сату психологиясы бойынша ең пайдалы жұмыс – доктор Роберт Чалдинидің «Ықпал ету: сендіру психологиясы» еңбегі. Онда тұтынушылардың санасына әсер етуге және клиенттердің эмоционалды қажеттіліктерін дұрыс қанағаттандыруға көмектесетін негізгі принциптер сипатталған.

Сонымен, SMS таратылымындағы сәтті сатылымдар үшін Роберт Чалдинидің ықпал етудің 5 принципі.

#1. Өзара алмасу

Егер сіз басқа адамға құнды нәрсе ұсынсаңыз, онда ол сізге жауап ретінде бірдеңе беру керек деген сезім пайда болады. Сіз құнды жаңалықтарды таратуды ұсынасыз, клиент онымен өзара әрекеттесу нәтижесінде сізден тауар сатып алады. Бұл принципті барынша дұрыс пайдалану үшін алдымен клиенттерден қандай әрекеттер күтетіндігіңізді анықтаңыз. SMS таратылымының нәтижесінде не алғыңыз келеді: сайтқа тіркелу, сатып алу, қоңырау шалу ма? Әрі қарай, қандай құнды ұсыныс жасай алатыныңызды анықтаңыз.
Маңызды: клиенттердің өмірін жақсартатын ұсыныстар жасаңыз. Тұтынушыларда өзара алмасу тілегін ояту үшін пайдалы болыңыз. Мысалы:

«Beauty» дүкенінде бір косметика бірлігін сатып алушыларға денеге күтім жасауға арналған керемет сыйлықтар береміз. Сіздерді Радужная көшесі, 56 мекен-жайында күтеміз.

#2. Ниеттердің салмақтылығы және дәйектілігі

Клиенттеріңіздің ниеттерінің салмақтылығын атап өтіңіз, бұл тұтынушының осы бейнеге сәйкес болу мотивациясын арттыру үшін қажет. Мысалы, сіз клиентке тауарларыңыз туралы SMS хабарлама жіберіп, бірден бірнеше төлем опцияларын ұсыныңыз, бұл тұтынушының санасына әсер етіп, төлем опцияларының бірін таңдауға мәжбүрлейді. Мысалы:

Интернет-дүкенде «Dress» жаңа көйлектер коллекциясы. Ең жақсыларын таңдаңыз! Төлем ыңғайлы тәсілмен: карта арқылы немесе алған кезде www.dress.com.ua.

#3. Әлеуметтік маңыздылық

Сіздің тауарыңызды немесе қызметіңізді көп адамның таңдағанын атап өту арқылы тұтынушыда әлеуметтік дәлелдер арқылы қосылу тілегін оятасыз. Бұл ықпал ету принципі сайттағы пікірлер сияқты жұмыс істейді. Клиент өнім сапасын растауды іздейді. Мысалы:

«Car» автосалонынан көліктер сатып алыңыз. Тест-драйв сыйлыққа! Бізді 1678 клиент таңдады www.car.com.ua.

#4. Жеке ықылас

SMS таратудағы басты мақсат – клиенттеріңізбен сенімді қарым-қатынас орнату. Клиент сіздің брендіңізге жеке ықылас негізінде тұрақты сатып алушы болатынын байқамай қалады. Сондықтан ақпараттық SMS тарату арқылы компанияңыздың жаңалықтары, жаңа өнімдер туралы хабарлаңыз, жақсы оқиғалармен бөлісіңіз, бизнесіңізге қатысты табыс тарихын айтыңыз. Тауарларыңызды немесе қызметтеріңізді табысты және атақты адамдармен байланыстырыңыз. Мысалы:

Сәнді нөмірлерді «Аврора» қонақ үйінде брондаңыз – жанға жайлы демалыңыз! Бізде атақты адамдар демалады! www.avrora.com.ua.

#5. Бедел

Тұтынушылардың көзінде бизнесіңізге беделділік беріңіз. Мұны SMS таратуға статистикалық деректерді, сарапшылардың ұсыныстарын немесе өнімге қатысты маңызды кеңестерді қосу арқылы жасауға болады. Мысалы:

Маркетинг бойынша сарапшылық блогқа жазылыңыз www.marketing.com.ua және бизнесіңізге пайдалы ұсыныстар алыңыз. Жақында алғашқы тренинг!
Қорытынды: Доктор Чалдинидің осы 5 ықпал ету принципі маркетологтармен ұзақ уақыт бойы қолданылады және ең бастысы – олар нәтиже береді! Неге? Себебі олар аудиторияны эмоционалды деңгейде қызықтырады және олардың подсознаниесіне әсер етеді. Бұл принциптерді SMS таратылымдарына арналған мәтіндер құрастыру үшін пайдаланыңыз және жоғары конверсияға қуаныңыз!