SMS таратудағы сатылымдарыңыздың барынша тиімді болуы үшін мәтінді құрастыруға үлкен жауапкершілікпен қарап, міндетті түрде сату психологиясын ескеру қажет.
Сату психологиясы бойынша ең пайдалы жұмыс – доктор Роберт Чалдинидің «Ықпал ету: сендіру психологиясы» еңбегі. Онда тұтынушылардың санасына әсер етуге және клиенттердің эмоционалды қажеттіліктерін дұрыс қанағаттандыруға көмектесетін негізгі принциптер сипатталған.
Сонымен, SMS таратылымындағы сәтті сатылымдар үшін Роберт Чалдинидің ықпал етудің 5 принципі.
Егер сіз басқа адамға құнды нәрсе ұсынсаңыз, онда ол сізге жауап ретінде бірдеңе беру керек деген сезім пайда болады. Сіз құнды жаңалықтарды таратуды ұсынасыз, клиент онымен өзара әрекеттесу нәтижесінде сізден тауар сатып алады. Бұл принципті барынша дұрыс пайдалану үшін алдымен клиенттерден қандай әрекеттер күтетіндігіңізді анықтаңыз. SMS таратылымының нәтижесінде не алғыңыз келеді: сайтқа тіркелу, сатып алу, қоңырау шалу ма? Әрі қарай, қандай құнды ұсыныс жасай алатыныңызды анықтаңыз.
Маңызды: клиенттердің өмірін жақсартатын ұсыныстар жасаңыз. Тұтынушыларда өзара алмасу тілегін ояту үшін пайдалы болыңыз. Мысалы:
Клиенттеріңіздің ниеттерінің салмақтылығын атап өтіңіз, бұл тұтынушының осы бейнеге сәйкес болу мотивациясын арттыру үшін қажет. Мысалы, сіз клиентке тауарларыңыз туралы SMS хабарлама жіберіп, бірден бірнеше төлем опцияларын ұсыныңыз, бұл тұтынушының санасына әсер етіп, төлем опцияларының бірін таңдауға мәжбүрлейді. Мысалы:
Сіздің тауарыңызды немесе қызметіңізді көп адамның таңдағанын атап өту арқылы тұтынушыда әлеуметтік дәлелдер арқылы қосылу тілегін оятасыз. Бұл ықпал ету принципі сайттағы пікірлер сияқты жұмыс істейді. Клиент өнім сапасын растауды іздейді. Мысалы:
SMS таратудағы басты мақсат – клиенттеріңізбен сенімді қарым-қатынас орнату. Клиент сіздің брендіңізге жеке ықылас негізінде тұрақты сатып алушы болатынын байқамай қалады. Сондықтан ақпараттық SMS тарату арқылы компанияңыздың жаңалықтары, жаңа өнімдер туралы хабарлаңыз, жақсы оқиғалармен бөлісіңіз, бизнесіңізге қатысты табыс тарихын айтыңыз. Тауарларыңызды немесе қызметтеріңізді табысты және атақты адамдармен байланыстырыңыз. Мысалы:
Тұтынушылардың көзінде бизнесіңізге беделділік беріңіз. Мұны SMS таратуға статистикалық деректерді, сарапшылардың ұсыныстарын немесе өнімге қатысты маңызды кеңестерді қосу арқылы жасауға болады. Мысалы: