Матрицалық кодтар маркетологтар мен мобильді пайдаланушылар арасында әлі де пікірталас тудырады, бірақ бұл олардың өзектілігі мен тиімділігін төмендетпейді. Бұл технологияны маркетингтік кампанияларда әртүрлі ерекше және стандартты емес қолдану тәсілдері растайды. Әзірге сіз матрицалық кодтарды жеткілікті скучно қолданған шығарсыз! Ресторан мәзірінде немесе тауарда QR-кодты орналастыру, жеңілдік немесе бонус шифрлау, сайтқа сілтеме жасау? Бұл технологияны одан да креативті түрде енгізуге болады! Әлем бойынша матрицалық кодтарды қолданудың ең жарқын және ерекше мысалдарын қарастырайық.
2010 жылы Ағаштар күні «Agency Magma» басшылығымен бұл жарнамалық кампания басталды, олар «Орталық саябаққа» шамамен 50 арнайы «саябақ» кодтарын орналастырып, оны ерекше интерактивті алаңға айналдырды. Смартфон пайдаланушылары кодтарды сканерлеп, жұмбақтарды шешіп, қызықты фактілерді оқып, бейнелерді қарап, тарихты және жасаушыларды танып, сайттарды қарады. Бұл кампания 14-тен 70 жасқа дейінгі көптеген адамдарды тартты!
«The Free Art and Technology Lab» трафареттерді қолданып, QR-кодтарды асфальтқа салып, оларда адамдар үшін қызықты ақпаратты шифрлады. Кодтарда қызықты мекемелер, қызықты мұражайлар, дәмді кофе, мейрамханалар мен кафелер туралы ақпарат орналастырылды. Мұндай кодтар көптеген келушілердің назарын аударды!
Есіңізде сақтаңыз! Бұл әдісті сауда орталықтарын, мейрамханаларды, туристік фирмаларды және т.б. жарнамалау үшін қолдануға болады. Оригиналды емес пе?«Tesco» дүкендерінен «Homeplus» матрицалық кодтарды қызықты пайдалану тәсілін әзірледі, олар метроға виртуалды дүкендер жасады. Өтіп бара жатқан адамдар смартфон арқылы кодты сканерлеп, осы әрекеттің көмегімен қажетті өнімдерді виртуалды себетке қосып отырды. Одан кейін төлем кредиттік картамен жүзеге асырылды, тауарлар үйге жеткізілді. Сатып алуға уақыты аз адамдар үшін тамаша нұсқа! Матрицалық кодтар тек көңіл көтеру ретінде ғана емес, нақты пайда ретінде де қолданылады.
«LEGO» компаниясы ерекше технологияның арқасында сатылымдарын 49%-ға арттырды: олар нұсқаулық бойынша шынайы QR-кодтарды құрастыруға болатын жинақтарды сатты. Код суретке жиналғаннан кейін оны сканерлеп, компанияның тарихы, басты ойыншықтары, әзірлеушілері, идеялары туралы толық ақпарат алуға болатын.
Матрицалық кодтарды қолдану арқылы әйелдер іш киімін жарнамалау тұтынушыларды таң қалдырды және олардың қызығушылығын тудырды! Билбордтарда модельдердің суреттері болды, олардың денесінің жеке бөліктерінде матрицалық кодтар орналастырылды. Кодты сканерлегеннен кейін телефонда жаңа коллекциядағы іш киімнің жасырулы бөлігі пайда болды. Бұл, сөзсіз, қызықсыз жарнама болған жоқ!
Бұл жай ғана футболкаларға салынған QR-кодтар емес! Польшадағы музыкалық фестивальде компания фестиваль қатысушыларына өздерінің бірегей матрицалық кодтарын жасауға мүмкіндік берді. Мұндай маркетингтік кампания адамдарды ерекше фишканың көмегімен біріктірді, оларды әрекетке тартып, брендпен қарым-қатынасты орнатуға көмектесті. 4 күн ішінде шамамен 5000 код басылды.
Сонымен қатар, матрицалық кодтар түрінде нақты қонақ үйлер, шаш үлгілері жасалады, оларды ғимараттардың төбелеріне орналастырады, сондай-ақ белгілі модельдер немесе брендтердің фотосуреттеріне кодтар қосады, компанияның тарихы және атақты адамдар туралы толық ақпарат алу үшін!
Сонымен, қарапайым qr-кодтар креативті қолданылған кезде шынайы маркетингтік бомбаға айналып, тұтынушылардың тартылу пайызын арттырып, олардың брендпен өзара әрекетін жақсартады.
Біздің сервисімізде өзіңіздің бірегей QR-кодыңызды жасаңыз, мобильді пайдаланушыларды QR-технологиясына стандартты емес көзқараспен таң қалдырыңыз.