Егер сіз SMS-маркетингпен айналысуды жоспарлап отырсаңыз, ең бірінші қажет нәрсе - клиенттердің телефон нөмірлерінің базасы. Оны жинау немесе толықтыру үшін сіз Mobizon Формаларын қолдана аласыз.
Енді осы қадамдардың әрқайсысын толығырақ қарастырайық.
Біз бұл процесті барынша ыңғайлы етіп жасадық, біздің әрбір қолданушымыз оны оңай атқара алады. Мысалы, сайт үшін жазылым формаларын жасау үшін сізге бағдарламалауды білу қажет емес - формалар қарапайым визуалды конструкторда жасалады.
Ең қажетті формалардың дайын шаблондары бар - жазылымға тіркелу, кері байланыс, іс-шараға тіркелу. Шаблондарды өз қажеттіліктеріңізге қарай реттеп, пайдаланыңыз.
Телефон нөмірлерін жинау кезінде олардың растауын форманың баптауларында қосуды өте ұсынамыз. Клиентке көрсетілген нөмірге кодпен SMS келеді, оны форма өрісіне енгізу керек, содан кейін ғана нөмір расталған болып саналады. Бұл сізден кішкене қосымша шығындарды талап етеді (кодтармен SMS жіберу үшін), бірақ таратылым базасына тек тексерілген және нақты клиенттердің нөмірлері кіреді.
Формаларды орналастыруға болады:
Нөмірлерді жинаудың бір ғана тәсілімен шектелмеңіз, оларды біріктіріңіз, ең қолайлы және тиімділерін іздеңіз.
Ақырында, ең маңызды сұрақ - клиенттерді SMS-тарқатылымға жазылуға қалай ынталандыру керек. Міне бірнеше тәсіл:
Бизнеске QR-кодтарды қолданудың 12,5 тәсілі
11 қарапайым копирайтинг формулалары сіздің SMS таратуларыңыз үшін
Қажетті уақытта, қажетті жерде – QR-кодтарды орналастыру ерекшеліктері
SMS таратудың конверсиясын арттыру әдісі ретінде нейропсихология