Тіркеу

Бизнеске QR-кодтарды қолданудың 12,5 тәсілі

Жарияланды: 18 маусым 2017 ж.
Бизнеске QR-кодтарды қолданудың 12,5 тәсілі

Qr-код – 1994 жылы жапондар ойлап тапқан технология, ол арнайы мобильді қосымшалар арқылы сканерлеуге болатын матрицалық код болып табылады. QR-кодқа кез келген қажетті ақпаратты (мәтін, сайтқа сілтеме, өнімнің сипаттамасы және т.б.) қосуға болатындықтан, бұл технология сауда, өндіріс және логистикамен байланысты түрлі бизнес маркетингтік науқандарды жоспарлау кезінде танымал болып табылады.

Бизнеске QR-кодтарды қолданудың 12,5 тәсілі

Бұл технологияны бизнесте қалай қолдануға болады, ол клиенттерді тартуға және компанияның тауарлары мен қызметтеріне қызығушылық тудыруға қалай көмектеседі? QR-кодтарды пайдаланудың кем дегенде 12,5 тәсілі бар, ең негізгілерін қарастырайық.

Сонымен, QR-кодтарды қолданудың 12,5 идеясы:

  1. QR-кодтарды сыртқы жарнамаға қосу

    Матрицалық кодтарды ашық хаттарға, баннерлерге, постерлерге, парақшаларға қосыңыз, оларды әлеуетті клиенттерге таратыңыз. Оларға тауарлар немесе қызметтерге қосымша жеңілдіктерді, сондай-ақ өнімдеріңіз туралы ақпаратты орналастыруға болады.

  2. Файлдарды жүктеу

    Клиенттермен қарым-қатынас орнатудың тамаша тәсілі – QR-кодты ұсыну, оны сканерлеу арқылы файлды, музыканы, подкастты, бейнені, афишаны жүктеп алуға болады. Бұл тұтынушыға қандай да бір тегін нәрсе беріп қана қоймай, әлеуетті клиентті сіздің компанияңызға қызықтыру үшін қажет.

  3. Сіздің сайтқа немесе сатушы бетіне өту

    QR-кодта URL мекенжайын да шифрлауға болады. Бұл көп беттік немесе бір беттік сайт болуы мүмкін, мысалы, SMS немесе email таратуға жазылу беті. Бұл әдіс клиенттердің байланыс деректерін алу және тиімді коммерциялық ұсыныс жасау үшін қолданылады.

  4. Әлеуметтік желілерге сілтеме қосу

    Егер сізге әлеуметтік желілердегі беттеріңізге және профильдеріңізге көбірек жазылушыларды немесе оқырмандарды тарту қажет болса, QR-кодтарға сілтемелерді шифрлау оларды көбірек көруге көмектеседі. Бұл әдіс күрделі және ұзын сілтемелерді шифрлауды жеңілдетеді.

  5. Конкурстар мен ұтыс ойындарына қатысуға шақыру

    QR-кодта конкурстар мен ұтыс ойындары туралы ақпаратты орналастыруға болатын түрлі науқандарды шифрлауға болады. Мобильді телефон пайдаланушысы кодты сканерлеп, конкурсқа қатысып, виртуалды ұтыс ойындарының қатысушысы бола алады.

  6. Электрондық билеттерді қосу

    Егер сіз билет сатумен айналысатын болсаңыз немесе көлік, экскурсиялар немесе турлармен байланысты болсаңыз, кодтарға электрондық билеттерді қосу клиенттермен байланысты оңтайландыруға, оны жылдам етуге көмектеседі. Сіз кодты тұтынушыға жібересіз, ол оны жүктеп алып, менеджерлерге тікелей телефон экранынан көрсету үшін өз билетін алады.

  7. Визит карточкасына деректер қосу

    Сізде міндетті түрде визит карточкасы бар шығар. Оған QR-кодты қосуға болады, онда сіз туралы және сіздің компанияңыз туралы егжей-тегжейлі ақпаратты, сондай-ақ байланыс деректерін шифрлауға болады, олар сканерлеуден кейін автоматты түрде пайдаланушының телефон кітапшасына қосылады.

  8. Газет және журнал хабарландыруларында орналастыру

    Бұл жарнама әдісі әлі де өзекті. Мақалаларға QR-кодтарды қосымша қосуға болады, оларды сканерлеу арқылы пайдаланушы интернеттегі онлайн басылымдардың беттеріне, сондай-ақ тікелей компаниялардың беттеріне өте алады.

  9. Қосымша ақпарат

    Клиенттермен тиімді қарым-қатынас орнатудың сенімді тәсілі – сіздің компанияңыз, тауарларыңыз және өнімдеріңіз туралы қосымша пайдалы ақпаратты шифрлайтын ақпараттық QR-кодтарды жасау. Бұл артықшылықтар, артықшылықтар, арнайы шарттар, прайс-парақтар және т.б. болуы мүмкін.

  10. Пайдаланушылардың дауыс беруіне қатысу

    Тұтынушылармен жақындасу үшін QR-кодтарды пайдаланушылардың дауыс беру мүмкіндігі ретінде пайдалануды ұсынамыз. Мысалы, сіз ұранды немесе атауды өзгертесіз, өнімдерді сынап жатырсыз, тауарларды салыстырасыз, жаңа өнімнің дизайнын таңдайсыз – аудиторияға кодты сканерлегеннен кейін дауыс беруге қатысу арқылы өздеріне ұнайтын нұсқаны таңдауды ұсыныңыз.

  11. Вирустық кампания жасау

    Егер сіз брендіңіз немесе өніміңіз туралы дүрбелең тудырғыңыз келсе, маркетингтік кампанияңыздың айналасында адамдардың қызығушылығын арттырғыңыз келсе, көпшілік орындарда QR-кодты орналастырып, қызықтыратын керемет әрекетке шақыруды қосып, әлеуетті клиенттерді қызықтыруды ұсынамыз.

  12. Тренингтерге, семинарларға, мастер-кластарға, концерттерге, экскурсияларға және басқа да іс-шараларға шақыру

    Сіз кодта алдағы оқиға туралы ақпаратты: күнін, уақытын, орнын және құнын шифрлай аласыз. Тренинг немесе семинардың қысқаша сипаттамасын қосу арқылы сіз пайдаланушыларды өз іс-шараңызға қызықтырасыз.

  13. Ал 12,5-ші идея…?

    Сонымен, QR-кодтарды қолданудың 12,5-ші тәсілі. Бұл әдіс аудиторияның адалдығын арттыруға және клиенттердің бизнеске деген сенімді қарым-қатынасын қалыптастыруға көмектеседі. Матрицалық кодтарға қанағаттанған сатып алушылардың пікірлерін қосып, «Біздің өнім неге нарықтағы ең танымал екенін біліңіз» сияқты әрекетке шақыруларды орналастырыңыз, бұл сіздің бизнесіңіздің конверсиясын арттыруға көмектеседі!

QR-кодты біздің QR-код генераторы арқылы жасауға және жүктеуге болады.