Тіркеу

4U техникасының көмегімен смс таратуды радикалды реформалау

Жарияланды: 18 қазан 2015 ж.
4U техникасының көмегімен смс таратуды радикалды реформалау

Смс таратудың тиімділігінің басты критерийі қандай? Сатылымдардың саны және оның ұйымдастырылуынан кейін конверсияның сандық көрсеткішінің артуы! Әлеуетті клиент сіздің өніміңізге немесе қызметіңізге қызығып, сатып алушы болу үшін оның назарын смс мәтінімен дұрыс тарту өте маңызды.

Сіздің мақсатты клиентіңізді қызықтыру үшін бар болғаны 36 секунд бар, бір секунд артық та емес, кем де емес.
Неге дәл 36, неге 30 немесе 40 емес?

Өйткені статистикаға сәйкес, мобильді пайдаланушыға сіздің коммерциялық ұсынысыңыздың құндылығын анықтау үшін 6 секунд жеткілікті, ал шешім қабылдау үшін 30 секунд қажет. 36 саны сіздің смс-маркетингтік кампанияңыздың, смс мәтіні бойынша жұмыстың, әрекетке шақырудың тиімділігінің, арнайы ұсыныстың және қызметкерлердің жұмсаған уақытының тағдырын шешеді!

Сондықтан сізде тек 6 секунд бар екенін түсінуіңіз керек, осылайша смс алушының сізге қоңырау шалуға, сілтеме бойынша өтуге немесе бірден тапсырыс беруге ниетін тудыратын эмоция туғызуыңыз керек.

Әлеуетті клиенттің назарын 6 секунд ішінде қалай аударуға болады?

Мақсатты клиентті 6 секунд ішінде қызықтыру үшін смс таратуда НЕ жазу керек?

Хабарламаңыздың мәтінін тақырып түрінде жазыңыз. Бір хабарламада бар болғаны 70 кириллица таңбасы болғандықтан – бұл ұзындығы бойынша сапалы сатылатын тақырып. Сіз білетін шығарсыз, копирайтерлер әрқашан сатылатын мәтіндеріне тамаша тақырып ойлап табуға тырысады, өйткені тақырыпқа барлық пайдаланушылардың 100% назар аударады. Сондықтан егер сіз смс мәтінін тақырып түрінде жасасаңыз, сіздің коммерциялық ұсынысыңызға клиенттердің назарын аударуға барлық мүмкіндіктеріңіз бар.

Дәл тақырыпта сіз өз ұсынысыңыздың негізгі мәнін, өнімнің ерекшеліктерін хабарлай аласыз. Сонымен қатар, психологиялық тұрғыдан алғанда тақырып жасау жеке смс тарату үшін сатылатын мәтін ойлап тапқаннан әлдеқайда оңай.

Статистика ескертеді: сапалы жазылған тақырып сатылымдарыңыздың конверсиясын 2 есе арттырады.

Смс тарату үшін сатылатын тақырыпты қалай дұрыс жасау керек?

  1. Тақырып пафосты болмауы керек. Ол сіздің ұсынысыңыздың мәнін барынша көрсетуі, нақты, түсінікті, абстрактілі ұғымдарсыз болуы керек. Мұндай сөз тіркестерін қолдануды ұсынбаймыз «Бізбен бірге сіз табысты боласыз!», «Алға жеңістерге», «Біз – ең үздік компания». Мұның бәрі ешқандай мағынасы жоқ сөздер.
  2. Тақырыпта супер тамаша, супер жарқын және супер бірегей сын есімдерді қолданбау керек! Иә, сіз жаңа ғана оқығандай. Хабарлама мәтініндегі әрбір сын есім мағынаға ие болуы және ұсынысыңыздың сапасын көрсетуі, шартты түрде тұтынушының психикасына әсер етуі керек. Сондықтан «ең жақсы», «кәсіби» және «бірегей» сияқты сөздерді мәтіннен бірден алып тастау керек. Басқа брендтерге ұқсауға тырыспаңыз, ерекшеленіңіз! Кейіпкерлерді үнемдеп, тағы бір байланыс деректерін қосыңыз.

Сатылатын тақырыпты жасауға 4U техникасы көмектеседі. Бұл не және оны қалай пайдаланады?

4U техникасы бойынша тақырып жасау

4U техникасы төрт маңызды элементтен тұрады:

  1. Usefulness (пайдалылық)
  2. Ultra specificity (ультраспецификалық)
  3. Urgency (шұғылдық)
  4. Uniqueness (қайталанбастық)

Сапалы тақырып осы төрт элементтің барлығын қамтиды. МІНДЕТТІ ТҮРДЕ! Тек осы жағдайда ол смс алушылардың назарын аударады және оларды қоңырау шалуға / тапсырыс беруге / тіркелуге ынталандырады.

  • Пайдалылық – смс оқығаннан кейін әлеуетті клиент сіздің өніміңізден қандай пайда алатынын түсінуі керек. Сіздің өніміңіз пайдаланушының қандай мәселесін шешеді? Неліктен ол сізге жүгінуі керек?
    Маңызды: пайдалылықты қолдана отырып, қызметтің өзіне емес, оны сатып алғаннан немесе тапсырыс бергеннен кейін клиенттің алатын пайдасына назар аударыңыз. Туристік компанияның қызметтерін емес, басқа елдерге ұмытылмас саяхаттарды, жаңа әсерлер мен эмоцияларды сатыңыз. Немесе тренингтің өзін емес, клиент алатын және бірден практикада қолдана алатын білімдерді сатыңыз.
  • Ультраспецификалық. Нақты ақпарат қосыңыз. Көбірек нақтылық. Тағы да нақтылық! Өнімнің немесе қызметтің маңызды бөлшектерін, клиенттің шешім қабылдауына әсер ететін сапалық көрсеткіштерді міндетті түрде көрсетіңіз. Бұл материал, сан, салмақ, коэффициент, пайыздар және т.б. болуы мүмкін… Мысалы, электроника сататын болсаңыз, оның жұмысына әсер ететін ең маңызды техникалық сипаттамаларын міндетті түрде көрсетіңіз. Егер сіз шет тілдер мектебін алға жылжытумен айналысатын болсаңыз, мамандарыңыздың біліктілігі, олардың дипломдары мен курстары туралы жазыңыз.
  • Шұғылдық. Клиенттің өніміңізді немесе қызметіңізді пайдалану нәтижесін алатын нақты күнін жазыңыз. Айтпақшы, нақты күн!
  • Қайталанбастық. Қағаз бен қалам алып, дәл қазір өніміңіздің немесе қызметіңіздің 10 негізгі артықшылығын өзіңіз жазыңыз. Солар туралы смс тарату тақырыбында жазыңыз. Егер бірден 10 ұсыныс ойыңызға келмесе, өніміңізді жетілдіру қажет екенін ойлаңыз.

4U техникасы бойынша смс тарату үшін тақырыпты жасау мысалы

Әйелдер киімінің интернет-дүкенінің тауарын сатасыз деп елестетейік.

Бастапқы ақпарат «Интернет-дүкендегі әйелдер киімі».

  • Пайдалылықты қосыңыз. «Интернет-дүкеннің киімінде әрдайым керемет көріну үшін қалай?» Біз киім сатпаймыз, ал клиенттеріміздің киімде қалай көрінетінін сатамыз. Қосымша риторикалық дилемма қою үшін сұраулы сөйлемді пайдаланамыз?
  • Ультраспецификалықты қосыңыз. «Интернет-дүкеннің киімінде 24 сағат және 7 күн бойы қалай керемет көрінуге болады?» Біз нақты сандарды қостық, пайдалылыққа назар аудардық.
  • Шұғылдықты қосыңыз. «Интернет-дүкеннің киімінде 24 сағат және 7 күн бойы ертеңгі таңнан бастап қалай керемет көрінуге болады?» Біз мерзімдерге назар аудардық. Неге «Ертеңгі таңнан бастап», өйткені бізде, мысалы, тауарларды супер жылдам жеткізу бар. Бірақ бұл келесі тармақта.
  • Қайталанбастықты қосыңыз. «Интернет-дүкеннің киімінде 24 сағат және 7 күн бойы ертеңгі таңнан бастап қалай керемет көрінуге болады? Ең стильді заттарды бір күн ішінде жеткізу!» Біз негізгі артықшылықты қостық – жылдам жеткізу!

Мұндай тақырыпқа тек байланыс деректерін қосу ғана қалады – «және клиенттер қанағаттанған»!

Немесе басқа мысал. Сіз такси қызметтерін сатасыз. Бастапқы ақпарат: «Такси».

  • Пайдалылықты қосыңыз. Такси қызметтері не үшін қажет? Клиенттер межелі жерге тез жетуі үшін. «Такси «Taxi» - бізбен бірге сіз барынша тез жетесіз».
  • Ультраспецификалықты қосыңыз. Неге біз? «Такси «Taxi» - сапалы сервис, оның арқасында сіз барынша тез жетесіз».
  • Шұғылдықты қосыңыз. Қалай тез? «Такси «Taxi» - сапалы сервис, оның арқасында сіз межелі жерге максимум 25 минутта жетесіз».
  • Қайталанбастықты қосыңыз. Басқа такси қызметтерінен сіздің такси қызметіңіздің айырмашылығы неде? «Такси «Taxi» - сапалы сервис, оның арқасында сіз межелі жерге максимум 25 минутта жетесіз. Автокөлікті күту 8 минуттан аспайды».

Смс тарату мәтіндерін тақырып түрінде жазыңыз. Смс алушылардың назарын өніміңіздің немесе қызметіңіздің пайдалылығына, оның негізгі артықшылықтары мен қайталанбастығына аударыңыз! Қысқа болыңыз және бір уақытта барынша толық болыңыз!

Смс-маркетингтік кампанияларыңызда 4U техникасын қолданыңыз, жоғары конверсиялы смс таратуларын жасаңыз!