QR-кодтарды бизнесте қолданбас бұрын, оларды қарапайым штрих-кодтардан несімен ерекшеленетінін түсіну қажет.
Тауарларды ғаламдық планеталық нөмірлеу жүйесі. Әр тауардың өзінің ерекше штрих-коды (уникалды нөмірі) бар. Осы нөмірдің арқасында өнім туралы барлық ақпаратты интернеттен әлемнің кез келген нүктесінен алуға болады.
Сандарды «таяқшаларға» айналдыру технологиясы, бұл өнімге, елге немесе жабдыққа қарамастан нөмірлерді оқу және тану мүмкіндігін береді. Штрих-кодтарда ұйымның ұлттық коды, өндірушінің коды, тауар коды және бақылау цифры шифрланады.
Матрицалық кодтың штрих-кодтан басты айырмашылығы - шифрланған ақпарат көлемі. QR кодта қарапайым мәтіндік ақпаратты, визитканы шифрлау, интернет бетіне сілтемені шифрлау мүмкіндігін көрген шығарсыз. Бұл үлкен көлемдегі ақпаратты шифрлау мүмкіндігі матрицалық кодтар технологиясын сауда және клиенттерді тарту бойынша жарнамалық кампаниялар үшін қолайлы етті.
Егер штрих-кодтарда «таяқшалар» шифрланса, QR-кодтарда – «квадраттар» шифрланады. Штрих-кодтар өнімдер мен тауарларды нөмірлеу үшін ғана қолданылады, ал qr-кодтар – әмбебап құрал болып табылады. Екі өлшемді штрих-код (QR-код) тек нөмірлерді ғана емес, басқа қажетті ақпаратты да шифрлауға мүмкіндік береді.
QR-код жасау және оны сақтау үшін біздің онлайн QR-код генераторымызды пайдалануға болады.
QR-кодтарда көп көлемді ақпаратты шифрлау мүмкіндігі оларды түрлі мақсаттарда барлық бизнес түрлеріне пайдалануға мүмкіндік береді, бұл оларды қарапайым штрих-кодтардан ерекшелендіреді.
QR-код туралы барлық мәлімет: не, не үшін және қалай пайдалану керек?
«Суық» SMS тарату не үшін қажет?
4U техникасының көмегімен смс таратуды радикалды реформалау
СМС-маркетингтік науқандарды ұйымдастыру кезінде А/Б тестілеудің пайдасы