Тіркеу

QR-кодтар мен штрих-кодтардың айырмашылықтары

Жарияланды: 2 сәуір 2016 ж.
QR-кодтар мен штрих-кодтардың айырмашылықтары

QR-кодтарды бизнесте қолданбас бұрын, оларды қарапайым штрих-кодтардан несімен ерекшеленетінін түсіну қажет.

Штрих-кодтардың екі түрлі технологиясы бар

  1. Тауарларды ғаламдық планеталық нөмірлеу жүйесі. Әр тауардың өзінің ерекше штрих-коды (уникалды нөмірі) бар. Осы нөмірдің арқасында өнім туралы барлық ақпаратты интернеттен әлемнің кез келген нүктесінен алуға болады.

  2. Сандарды «таяқшаларға» айналдыру технологиясы, бұл өнімге, елге немесе жабдыққа қарамастан нөмірлерді оқу және тану мүмкіндігін береді. Штрих-кодтарда ұйымның ұлттық коды, өндірушінің коды, тауар коды және бақылау цифры шифрланады.

  3. QR-кодтар технологиясы үлкен көлемдегі ақпаратты шифрлауға мүмкіндік береді

    QR-кодтың штрих-кодтан айырмашылығы

    Матрицалық кодтың штрих-кодтан басты айырмашылығы - шифрланған ақпарат көлемі. QR кодта қарапайым мәтіндік ақпаратты, визитканы шифрлау, интернет бетіне сілтемені шифрлау мүмкіндігін көрген шығарсыз. Бұл үлкен көлемдегі ақпаратты шифрлау мүмкіндігі матрицалық кодтар технологиясын сауда және клиенттерді тарту бойынша жарнамалық кампаниялар үшін қолайлы етті.

    Егер штрих-кодтарда «таяқшалар» шифрланса, QR-кодтарда – «квадраттар» шифрланады. Штрих-кодтар өнімдер мен тауарларды нөмірлеу үшін ғана қолданылады, ал qr-кодтар – әмбебап құрал болып табылады. Екі өлшемді штрих-код (QR-код) тек нөмірлерді ғана емес, басқа қажетті ақпаратты да шифрлауға мүмкіндік береді.

    QR-кодтарға жиі кодталатын мәліметтер:

    • Мәтіндік ақпарат. Кодты сканерлегеннен кейін мобильді телефон экранында QR-кодта шифрланған мәтін пайда болады. Кез келген (үлкен және кіші) мәтінді сканерленетін «квадрат» түрінде бейнелеуге болады.
    • Визитка. Визитка жасап жатқаныңызды көрсеткенде, QR-код арнайы түрде ұйымдастырылады. Екі өлшемді кодты оқитын бағдарлама кодтың қай бөлігінде фамилия, телефон, мекенжай немесе сайт орналасқанын алдын ала біледі. Бұл ыңғайлы әдіс, өйткені кодты сканерлегеннен кейін барлық визитка деректері автоматты түрде мобильді телефондағы контактілерге көшіріледі. Сонымен қатар, сіз бірден қоңырау шала аласыз, смс немесе email жаза аласыз.
    • Веб-бетінің мекенжайы. Екі өлшемді кодты сканерлегеннен кейін пайдаланушы бірден сайтқа өтеді, онда жарнамалық ақпарат, тапсырыс қабылдау беті немесе жазылу формасы орналасуы мүмкін, мысалы.
    • Жеңілдіктер, арнайы ұсыныстар, бонустар, акциялар. Кодтарда клиенттерге пайдалы болатын акциялық ұсыныстар туралы ақпарат шифрланады. Мұндай кодтар көбінесе адамдар жиналатын орындарда, супермаркеттерде, дүкендерде, мейрамханаларда, кинотеатрларда орналастырылады.

    QR-код жасау және оны сақтау үшін біздің онлайн QR-код генераторымызды пайдалануға болады.

    QR-кодтарда көп көлемді ақпаратты шифрлау мүмкіндігі оларды түрлі мақсаттарда барлық бизнес түрлеріне пайдалануға мүмкіндік береді, бұл оларды қарапайым штрих-кодтардан ерекшелендіреді.