Тіркеу

«Суық» SMS тарату не үшін қажет?

Жарияланды: 5 қаңтар 2016 ж.
«Суық» SMS тарату не үшін қажет?

Дайын телефон нөмірлер базасы бойынша SMS тарату жасап жатырсыз ба және адамдардың көпшілігі оған жауап беруін қалайсыз ба? Бірақ, суық клиенттер мұндай жарнамаларға жиі теріс қарайтынын білгендіктен, уайымдайсыз ба? Уайымдамаңыз! Біз сіздің SMS хабарламаңыздың тек тітіркендірмейтін ғана емес, сонымен қатар тұтынушылардың есінде қалатындай ету үшін не істеу керектігін білеміз!

Суық клиенттермен байланыс жасау қажет, өйткені оларды әлеуетті тұтынушыларға айналдыру керек пе? Бұл жерде дұрыс ұйымдастырылған суық SMS тарату көмектеседі!

Суық SMS тарату – бұл дайын контакті базасы бойынша SMS хабарламаларды тарату, сіз аудиторияға алғаш рет SMS жібергенде. Сіз әлі клиентпен таныс емессіз, ол сіздің бар екеніңізді де білмеуі мүмкін… Мұндай жағдайда сенімді байланыс орнату үшін не істеу керек? Не жазу керек және не туралы жазу керек? Біз бұл сұраққа жауап беруге тырыстық.

Клиенттің қызығушылығын тудырып, сенімін арттыратын «суық SMS» мәтінін қалай дайындау керек?

Клиенттің сенімін суық SMS тарату арқылы қалай арттыруға болады?

1# — Мүмкіндігінше қысқа хабарлама жазыңыз

Сізді білмейтін аудиторияның уақытын бағалаңыз. Адамдардың белгісіз брендтерден жарнамалық хабарламалар алғысы келмейді, сондықтан мұндай таратуды жасаған кезде оны өте қысқа етіңіз. 50-60 таңба жеткілікті.

2# — Жарнамалық ұсынысты сенімді сюжет желісіне сәйкес құрастырыңыз

Бұл нені білдіреді? Бұл сіздің хабарламаңыз мағыналы және элементтердің қатаң ретімен болуы керек: сәлемдесу (компанияның атауы), ұсыныс (клиенттің мәселесін шешу), бонус (негізгі пайда), байланыс деректері. Мұнда копирайтингтің күрделі әдістерін қолданудың қажеті жоқ, мысалы, жеткіліксіздік және жеделдік принципі немесе жарнамалық ұсынысты құрастырудың бірегей технологияларын қолдану. Бұл олай емес. Барлығы қарапайым, анық және түсінікті болуы керек! Сіз клиентке алғаш рет жазып отырсыз және оның санасына қысым жасамай, алдамай жазыңыз. Манипуляция жасамаңыз, конструктивті жазыңыз, яғни, бірден іс туралы айтыңыз.

3# — Жеке ерекшелікті ескеріңіз

Егер сіз өзіңіз суық таратуларыңызға алушылардың контактілерін таңдасаңыз және жай ғана дайын базаны сатып алмасаңыз, онда SMS хабарламада алушының маңызды жаңалықтарын немесе оның сайтына сілтемені қосуды ұсынамыз. Бұл сіздің әлеуетті клиенттің назарын аударуға мүдделі екеніңізді көрсетеді!

4# — Барлығын жеңілдетіңіз

Клиенттеріңіздің тілімен сөйлесіңіз, клише мен тозған қарапайым сөз тіркестерін қолданбаңыз. Хабарламалардың стилімен алушыларды қызықтырыңыз: қарапайым, бірақ дәмді болуы керек. БІЗ сөзін ұмытып, СІЗ есіңізде болсын (әрқашан алушыға назар аударыңыз), риторикалық сұрақтар қойыңыз (клиент ойында оған міндетті түрде жауап береді), тек ЖАЙ сөздерді күрделі формулировкалар мен терминдердің орнына қолданыңыз. Идеал суық хабарлама сіздің ең жақын досыңызбен әңгімеңізге сәйкес болуы керек. Алғашқы хаттан бастап клиенттеріңізге жақын болуға тырысыңыз.

5# — Міндетті түрде тиімді бонус қосыңыз

Бонус – аудиторияның жарнамалық хабарламаларда күткен нәрсесі. Оның үстіне олар әдеттегі бонус емес, керемет, өте пайдалы, барлық аурулар мен мәселелерге арналған ғажайып таблеткаға тең бонус күтеді. Клиенттер бас тартпайтын ұсыныс жасаңыз. Бұл заң «Крестный отец» фильмінде жұмыс істеген және қазір де жұмыс істеп келеді! Таңғажайып жеңілдік – сіздің өнім немесе қызметке тапсырыс беру себебі.

Қорытынды

Белгісіз нөмірлерге суық SMS тарату да жанмен жасалуы керек. SMS алушыларын құрметтеңіз, олардың уақытын бағалаңыз және ең пайдалы ақпаратты ұсыныңыз. Қысқа, тікелей, қарапайым және жеке ерекшелікті бағалайтын болыңыз!