Жарияланды: 19 қаңтар 2016 ж.
QR-код деген не?
QR – quick response, яғни «жылдам жауап» дегенді білдіреді. Бұл екі өлшемді штрих-код негізінде жасалған матрицалық код.
Матрицалық код технологиясы 1994 жылы Жапонияда жасалған, бірақ ол 2000 жылдан бастап мобильді телефондар мен смартфондар санының қарқынды өсуіне байланысты танымал бола бастады, олар бұл кодтарды сканерлеу арқылы таниды. Қазақстанда, Ресейде және ТМД елдерінде матрицалық кодтар 2011 жылы танымал болды. Бұл технология соңғы жылдары кең таралуда, себебі кодтарда көлемді ақпаратты шифрлауға болады, ал штрих-кодтарда минималды ақпарат қамтылады. Бір матрицалық код 7089 таңбалы санды немесе 1450 кирилл әріптік таңбадан тұратын мәтінді қамтиды.
Кодты генерациялау кезінде шифрланған ақпаратты кейін QR-кодтарды оқу үшін арнайы қолданбалар арқылы тануға болады, олар смартфонда немесе планшетте орнатылған болуы керек.
QR-кодтардың негізгі артықшылығы – бұл смартфон қолданушыларымен өзара әрекеттесу мүмкіндігі және оларға қажетті ақпаратты тез жеткізу арқылы компания қызметіне тарту.
QR-кодтардың түрлері
Матрицалық кодтардың екі түрі бар:
- Динамикалық. Олар арқылы бір код жасап, қажетті жаңа ақпаратты үнемі қосуға болады. Олардың арқасында бір бетте мейрамхана мәзірін, байланыс деректерін енгізіп, тауарға тапсырыс беріп, сатып алуды төлеуге болады және т.б. Яғни, мұндай код сайт бетіне сілтеме жасайды, клиент мазмұн мен түрін шексіз рет өзгерте алады. Маркетингтік мақсаттарда белсенді қолданылады.
- Статикалық. Бұл кодтардың бір функциясы бар, оларды өзгертуге болмайды, бір нақты ақпарат орналастырылады. Мобильді қолданушылар үшін ең қарапайым түсінікті.
QR-кодтарды кімдер пайдаланады?
Заманауи мобильді телефон пайдаланушыларының көпшілігі өмірінде бір рет болса да матрицалық кодты сканерлеген, және бұл сан жыл сайын өсіп келеді. Көбінесе кодтарды 25-34 жас аралығындағы адамдар сканерлейді. QR-кодтар жеңілдіктер, акциялар, тауарлар, қызметтер және брендтер туралы қосымша ақпарат іздейтін пайдаланушылар үшін қызықты. Пайдаланушылар кодтарды қызығушылық пен қызық үшін сканерлейді, бұл шифрдың артында не жасырылғанын білгісі келеді.
Маркетингтік стратегияға матрицалық кодтар не үшін енгізіледі?
QR-кодтар іс жүзінде барлық бизнес түрлерінің маркетингтік стратегияларына енгізіледі. Оларды туристік агенттіктер, супермаркеттер, киім дүкендері, электроника, мейрамханалар, кафелер, банктер, жеңілдік купондар қызметтері және т.б. пайдаланады. QR-кодтар – тиімді маркетингтік құрал ретінде қолданылатын бизнес үшін беделді атрибут.
Бұл технология орналастыру үшін қолданылады:
- баспа өнімдерінде (журналдар, буклеттер, газеттер) тауарлар мен қызметтер туралы толық ақпарат беру мақсатында;
- сыртқы жарнамада (баннерлер, плакаттар) жарнамалық ақпаратты толықтыру мақсатында;
- брендтелген өнімдерде (футболкалар, сувенирлер, кесе) брендті насихаттау үшін;
- қоғамдық көліктерде жолаушылардың назарын аудару және оларға тиімді мәміле ұсыну мақсатында;
- кішігірім жерлерде, кинотеатрлар, супермаркеттер, кафелер, мейрамханалар сияқты жаппай жиналатын орындарда;
- визиткаларда өкіл немесе компания туралы қосымша ақпарат беру, байланыс деректерін ұсыну мақсатында;
- акциялар, жеңілдіктер, бонустар, адалдық бағдарламалары және басқа арнайы ұсыныстар қосымша клиенттерді тарту мақсатында;
- электронды билеттерді сату және оларды кассаларда көрсету (кинотеатрлар, концерттер, экскурсиялар, тасымалдау);
- азық-түлік тауарларында қосымша ақпарат беру.
Кодтарды орналастыруға қолайлы орындар:
- Маркетингтік және PR-акциялар
- Сауда, ойын-сауық және кеңсе орталықтары
- Супермаркеттер және дүкендер
- Бағытты аялдамалар
- Фитнес орталықтары
- Түнгі клубтар
- Қонақ үйлер
- Ойын-сауық және сауда орталықтары
- Көрмелер, конференциялар, дөңгелек үстелдер, мастер-кластар және презентациялар
- Жаяу жүргіншілер өткелдері, үлкен жүретін көшелер, ғимараттар, мұражайлар
- Концерт залдары мен стадиондар
- Институттар мен мектептер
- Интернет сайттар
- Әлеуметтік желілер
Матрицалық QR-кодтар қалай қолданылады?
- Негізгі функция - купондар мен жеңілдіктерді ұсыну; арнайы ұсыныстар: жеңілдіктер мен тауарлар, олар тек смартфон арқылы QR-кодтарды табатын және оқитын пайдаланушыларға қолжетімді.
- Өнімдер мен қызметтер туралы ақпаратты қарапайым мәтін түрінде ұсыну.
- Әлеуметтік топқа сілтеме жасау, мысалы, Facebook-те, компания сайтына, тауар сипаттамасы бар бетке сілтеме жасау (осы сілтемелердің арқасында пайдаланушы қажетті сайтқа көптеген таңбаларды қолмен енгізбестен өтеді).
- Ұзын сілтемені шифрлау, web-аналитика қызметтеріне арналған және сілтемелерді қысқарту қызметінде қысқартылған, мысалы, bit.ly-де.
- Өнімді пайдалану бойынша қысқаша нұсқаулық пен компанияның байланыс бөліміне сілтемені кодтау.
- Сайтқа жылдам тіркелу, таратуға жылдам жазылу, байланыс деректерін қалдыру мүмкіндігі.
- Конкурстар өткізу және пайдаланушыларды ең күтпеген жерлерде интерактивке тарту, конкурстардың егжей-тегжейін хабарлау.
- Код арқылы SMS-таратуға жазылу мүмкіндігі.
- Вебинарға, семинарға, тренингке немесе басқа іс-шараға тіркелу.
- Тұтынушылар арасында дауыс беру, мысалы, «жаңа өнімнің дизайнын таңдаңыз». Оффлайнда жаңа қатысушыларды тартудың ыңғайлы құралы. Тұтынушылар үшін брендтің өміріне әсер ету мүмкіндігі инновациялық әдіс болып табылады.
QR-кодты қалай жасауға болады?
Біздің тегін онлайн QR-кодтардың генераторын пайдаланыңыз. QR-кодты дайындау және жасау сізге бірнеше минутты ғана алады.
Есіңізде болсын, QR-код – бұл клиенттерге арналған қосымша ақпарат қана емес, сонымен қатар мақсатты аудиторияға арналған «қақпан». Оның қолданылуы сіздің қиялыңызға байланысты.
Алғашқы QR-кодыңызды жасаңыз – аудиторияның сіздің брендіңізбен өзара әрекетін арттырыңыз!