Тіркеу

Клиенттермен тиімді өзара әрекеттестікті кешенді пиар-стратегиясының көмегімен қалай құруға болады?

Жарияланды: 16 шілде 2015 ж.
Клиенттермен тиімді өзара әрекеттестікті кешенді пиар-стратегиясының көмегімен қалай құруға болады?

Тиімді бренд дегеніміз не? Бұл мақсатты аудитория арасында сәттілікке ие, клиенттермен жақсы байланыс орнатқан, сату деңгейі жоғары, нәтижелі жарнамалық кампаниялар арқылы танымал, офлайн да, онлайн да алға жылжитын және оң репутацияға ие компания. Қазіргі уақытта тек қана жұмысын жалғастыру үшін ғана емес, сонымен қатар дамып, бәсекелестерден озып, клиенттердің таңдауына ие болу үшін, сауатты кешенді пиар-стратегиясын жасау және оған сүйену өте маңызды.

Кешенді пиар-стратегия дегеніміз не?

Бұл брендті интернет-маркетинг арқылы онлайн және офлайн (мысалы, мобильді маркетингті пайдалана отырып) жылжыту. Пиар-стратегияның негізгі мақсаты - брендтің тиімділігін арттыру, мақсатты клиенттермен жұмыс жасау және әлеуетті клиенттерді тұрақты клиенттерге айналдыру.

Көптеген жылжыту көздерін пайдалану бизнеске жеңісті артықшылық береді. Себебі мақсатты аудитория интернетте де, офлайнда да болатынына байланысты, барлық мүмкін трафик көздерін қамту арқылы бизнес мақсатты аудиторияның максималды санын тарта алады. Сонымен қатар, пиар-стратегияда бірнеше маркетинг құралдарын және жарнамалық арналарды пайдалану клиенттермен жақсырақ байланыс орнатуға мүмкіндік береді. Әлеуметтік желілерде бір мезгілде алға жылжу, клиенттерді ақпараттандыру үшін смс тарату, корпоративті блог жүргізу - компанияның сәтті дамуының және 21 ғасырдағы клиенттермен нәтижелі өзара әрекеттестіктің кепілі.

Кешенді пиар-стратегия не қамтиды?

1. Social Media Marketing

Әлеуметтік желілерді жылжыту көзі ретінде пайдалану брендке клиенттермен қосымша өзара әрекеттестік береді. Егер сіз тұрақты түрде қызықты, аудиторияңызға маңызды контент жариялап, оқу материалдарымен бөліссеңіз, өз инфографикаңызды жариялап, видео-сабақтар жазсаңыз, сіз біртіндеп әлеуметтік желілердегі компанияңыздың парақшаларындағы оқырмандардан бренд адвокаттарын құра аласыз. Олар сіздің бренд туралы тек оң пікірлер қалдырып, басқа адамдармен белсенді байланыс орнатады. Ең бастысы, әлеуметтік желілердегі компанияңыздың парақшалары әрдайым «тірі» болуы тиіс. Қанша жазылушы бар екені маңызды емес, олардың сапасы, өз тәжірибесімен қаншалықты жиі бөлісетіні, пікірлер қалдыратыны және контентіңізді өз парақшаларында жариялайтыны маңызды. Сонымен қатар, әлеуметтік желілердегі жазылушылар - бұл тек пікірлер көзі емес, сіздің компанияңыз үшін әлеуетті лидтер. Себебі олар сіздің компаниямен қауымдастықтарда «байланыс» арқылы пайдаланушы тәжірибесін алады, олар суық клиенттер емес, сатып алуға дайын.

2. Блог жүргізу

Қазіргі уақытта клиенттерді тарту және олармен байланыс орнату үшін сапалы контент өте маңызды, ал өз корпоративті блогыңызды жүргізу - бұл белсенді пайдаланушыларды және әлеуетті клиенттерді пайдалы материалдар жариялау арқылы қызықтыру мүмкіндігі. Корпоративті блогтағы контент-маркетинг - бұл компанияңыздың сату воронкасына жаңа клиенттерді тартудың маңызды элементі. Мысалы, интернет-пайдаланушының қандай да бір мәселесі бар, ол оны іздеу жүйесіне енгізеді және ұсынылған нұсқалар арасынан сіздің блогыңызды қызықты тақырыптағы мақалаңызбен табады. Егер бұл мақала пайдалы, ақпараттық және клиенттің мәселесінің кем дегенде ішінара шешімін ұсынса, онда кездейсоқ пайдаланушы сіздің блогыңыздың жазылушысы болу ықтималдығы жоғары. Әрі қарай іске кірісетін болады email-тарату және смс маркетинг, олар блогтың жазылушысын сіздің фирманың клиентіне айналдыруға көмектеседі.

3. Вирустық маркетинг немесе ауыздан ауызға таралу

Соңғы танымал вирустық кампанияны есіңізге түсіріңіз, мысалы, «Ice Bucket Challenge» немесе танымал вирустық ұран, мысалы «Барлығы Coca-Cola болады». Айтпақшы, тағы бір вирустық кампанияның арқасында қазір Coca-Cola қосымша танымалдылыққа ие болуда - атаулы бөтелкелер және олардың иелерінің фотосуреттерін Instagram-да жариялау. Барлық осы вирустық кампаниялар адамдарды қызықтырып, оларды әрекет етуге, талқылауға, әлеуметтік желілерде посттарды бөлісуге, тауарларды сатып алуға және әсерлерімен бөлісуге итермелейді. Бұл бренд туралы ауыздан ауызға таралу маркетингінің пайда болуын ынталандырады. Бір қызықты және пайдалы идея ойлап тауып, оны мақсатты аудиторияға тез жеткізсеңіз - сіздің компания туралы барлығы біледі!

4. Клиенттермен тәулік бойы байланыс үшін смс-маркетинг

Интернет-маркетинг құралдарынан басқа, брендіңіз офлайн да жылжуы өте маңызды, себебі клиенттер уақыттың көп бөлігін желіде емес, «өмірде» өткізеді. Клиенттеріңізбен тәулік бойы байланыста болу үшін смс-таратуды пайдаланыңыз. Смс тарату клиент пен брендтің онлайн өкілеттілігі арасындағы делдал болып табылады. Мысалы, клиент сіздің компанияңыздың блогына кіріп, жазылып, өз байланыс нөмірін қалдырды. Сіз оған блогыңыздың жаңартулары және компания жаңалықтары туралы хабарламаларды тарату арқылы хабарлай аласыз. Әрине, сіз оған поштасына тарату жіберуіңіз мүмкін, бірақ пайдаланушыны хабарландыру қызықтыратынына кепілдік жоқ. Ал хабарламаны ол үлкен ықтималдықпен ашып, оқиды! Сондай-ақ, смс тарату құралы клиенттерді акциялар мен жеңілдікті кампанияларға қатыстыруға және жаңа тауарлар немесе қызметтер, жеткізу шарттары, тапсырыс мәртебесі, жұмыс уақыты туралы ақпарат беруге тамаша мүмкіндік. Хабарламалар таратудың жоғары дәрежедегі даралығы тұтынушылардың брендке қосымша адалдығын қамтамасыз етеді. Сату воронкасында смс маркетинг әлеуетті клиенттерді конвертациялау және қайталама сатылымдарды ынталандыру мүмкін.

5. Бренд репутациясын онлайн басқару (Search Engine Reputation Management)

Онлайн бренд репутациясын басқарудың негізгі міндеті - бренд / өнім туралы белгілі бір бейнені жасау. Мұндай бейне оң немесе теріс болуы мүмкін. Брендтің репутациясы компанияңыздың жұмысының сапасы туралы әлеуметтік дәлелдерді пайдалану, сондай-ақ клиенттердің (оң және теріс) пікірлері арқылы қалыптасады. Интернетте брендтің оң бейнесін жасау оңай емес, ешқашан «жалған» пікірлер сатып алмаңыз және әлеуметтік желілерде жазылушылар санын төлемеңіз, осылайша сіз әлеуетті клиенттеріңізден сенім артпайсыз. Тек қана адал әдістерді пайдаланыңыз, тамаша өнім жасаңыз және клиенттермен әлеуметтік желілер және смс тарату арқылы өзара әрекеттесіңіз.

Қысқаша қорытынды

Компанияңыздың пиар-стратегиясында осы бес тактиканы пайдалана отырып, сіз клиенттермен кешенді өзара әрекеттестік құра аласыз. Бұл сіздің компанияңыздың танымалдылығын арттыруға, ауыздан ауызға таралу маркетингінің пайда болуына және нәтижесінде сатылымдардың едәуір өсуіне алып келеді.

Компанияңызды кешенді түрде алға жылжыту үшін әлеуметтік желілерде жарнаманы, корпоративті блог жүргізуді және смс таратуды пайдаланыңыз. Сізге сәттілік болады!