Тіркеу

СМС сатылым мәтінін құрастырудың 9 ережесі

Жарияланды: 14 қаңтар 2015 ж.
СМС сатылым мәтінін құрастырудың 9 ережесі

Тек қана ойластырылған, жақсы құрастырылған және бірегей SMS хабарламасының мәтіні ғана смс таратудың тиімділігіне әсер етіп, сіздің бизнесіңізге жаңа клиенттерді, сатылымдарды арттыруды және аудиторияның адалдығын қамтамасыз ете алады.

Клиентті қоңырау шалуға, сілтеме бойынша өтуге немесе тапсырыс беруге ынталандыру қиын емес! Ол үшін керемет сатылым мәтінін құрастыру керек.

Осындай SMS хабарламаларын жазуды қалай үйренуге болады, олар шын мәнінде аудиторияны қызықтырып, қажетті әрекетті жасауға итермелейді?

Біз СМС мәтініне тиімді маркетингтік «фишкаларды» енгізуге көмектесетін пайдалы кеңестер жиынтығын жасадық.

SMS хабарламасының мәтінін жақсартудың 9 әдісі:

  1. СМС мәтінінің басында назар аударыңыз

    Сіздің СМС мәтініңіздің басы назар аударғыш болсын, сонда оның соңына дейін оқылу ықтималдығы айтарлықтай артады. Мына сөздер сияқты: «Құттықтаймыз!», «Назар аударыңыз!», «Кеңес!», «Болды!», «Асығыңыз!» оқырманды қызықтырады және оны смс-ті ары қарай оқуға ынталандырады.

  2. Құрметпен жүгініңіз

    SMS хабарламасының мәтінінде есімдіктерді пайдаланыңыз: «Сіз», «Сізге», «Сіздің», ешқашан клиенттермен дөрекілік жасамаңыз. Әрқашан құрмет көрсетіңіз!

  3. Дәл сандарды қолданыңыз

    Дәл сандар әрқашан клиенттердің подсознаниясына әсер етеді. Мәтіндегі статистика мен нақты ақпарат клиентті бірден сендіретін болады.

  4. Caps Lock қолданыңыз

    Осылайша, сіз қажетті сәттерге клиенттердің назарын күшейтесіз. Мысалы, келесі сөздерді бөлектеп көрсету маңызды: «АКЦИЯ», «ЖЕҢІЛДІК».

  5. Кепілдіктер туралы айтыңыз

    Клиенттерге ақшаны қайтаруға немесе, мысалы, тауарды тегін ауыстыруға кепілдік бар екенін смс таратуларда хабарлаңыз. Бұл пайдаланушылардың сенімін арттырады. Мысалы,
    «Қала бойынша пиццаны 10 минутта жеткіземіз! 1 минутқа кешігеміз - бүкіл тапсырыс тегін!».
    Мұндай кепілдікпен, сіз клиенттерді өз қызметіңізді «тексеру» және тапсырыс жасауға ынталандырасыз, сонымен қатар қызметкерлеріңіздің тапсырысты уақытында орындауын қамтамасыз етесіз.

  6. Сұрақ-жауаптар

    Сұрақтар қойыңыз және оларға өзіңіз жауап беріңіз. Иә, бұл формула жұмыс істейді! Бұл ретте клиент сұраққа өз бетінше жауап бергісі келеді, содан кейін сіздің ұсынысыңыз оны жағымды таң қалдыруы мүмкін! Мысалы:
    «Beauty Salon-да маникюр қызметі бүгін қанша тұрады? 900 теңге – гель лакпен қаптау, 200 теңге үнемдеңіз және кремді сыйлыққа алыңыз!»

  7. Уақыт шектеулерін қолданыңыз

    Хабарламада сіз тек өз ұсынысыңызбен әлеуетті клиентті таң қалдырып қана қоймай, оны тауарды сатып алуға немесе қызметке тапсырыс беруге ынталандыруыңыз керек! Мұнда сізге жеңілдік немесе акцияның шектеулі мерзімі көмектеседі.
    «Тек бүгін және тек 00:00-ге дейін АКЦИЯ – «Уход» дүкенінде барлық декоративті косметикаға 40% жеңілдік. Әдемі болуға үлгеріңіз!»

  8. SMS орнына жеңілдік

    Қызметтерге жеңілдіктерді тек жіберген хабарламаларыңызды көрсеткен кезде ұсыныңыз.
    «Бұл SMS-ті көрсетіп, барлық қызметтерімізге 25% ЖЕҢІЛДІК алыңыз».
    Бұл фишка сізге клиентпен жеке байланыс орнатуға көмектеседі.

  9. Бағаларды салыстырыңыз

    Клиентті әрекетке итермелеудің тамаша мотивациясы - бағаның өзгеруі, оның салыстырылуы және ықтимал пайдасы туралы ақпарат. Мысалы,
    «Тілдік тренингке бүгін 15 000 теңгеге тіркеліңіз. Ертең сіз мұны 20 000-ға жасай аласыз. Асығыңыз!»
    Бір хабарламада сіз өз тауарыңыздың немесе қызметіңіздің бағасын тиімді түрде «сатасыз» және клиентті шешім қабылдауға итермелейсіз.