Тіркеу

Сататын SMS науқанының 8 құпиясы

Жарияланды: 16 ақпан 2015 ж.
Сататын SMS науқанының 8 құпиясы

Сіз смс-маркетингтік науқан жүргізіп жатырсыз ба және оны мүмкіндігінше тиімді ету үшін шешімдер іздеп жатырсыз ба? Клиентпен сенімді қарым-қатынас орнату және оны әлеуетті клиенттен тұрақты клиентке айналдыру жолдарын білмейсіз бе? Смс-тауарларыңыздың нәтижесінде сізге көптеген мобильді пайдаланушылар жүгінгенін қалайсыз ба?

Біз сізге тиімді смс-маркетингтік науқан жүргізуге көмектесеміз. Ол үшін біз СМС-хабарламаларды жақсартуға көмектесетін 8 керемет пайдалы кеңесті жинадық.

СМС-хабарламалардың тиімділігін арттырудың 8 тәсілі:

  1. Хабарлама алушымен өзара әрекеттестікті оңтайландыру. Клиентпен сөйлескіңіз келсе, тым өжетті болмаңыз. Хабарламаны таңертең немесе күндіз жіберген жөн, кешке және демалыс күндері жіберуге болмайды.
  2. Ұсыныстың құндылығы. Тұтынушылар үшін шынымен пайдалы ұсыныстар жасаңыз. Міндетті түрде акцияларды, жеңілдіктерді және бонустарды пайдаланыңыз. Олар клиенттің психикасына керемет әсер етеді және оны сіздің өніміңізді немесе қызметіңізді бірден тапсырыс беруге ынталандырады.
  3. Уникалдыққа назар аударыңыз! Пайдаланушының email-хабарламасында, билбордтарда немесе басқа жарнамаларда кездестіруге болатын ұсыныстарды ешқашан қайталамаңыз.
  4. Хабарламалардың мерзімі. Хабарламаны оқығаннан кейін клиенттің бірден сіздің қызметіңізге немесе өніміңізге жүгіну ықтималдығы жоғары уақытты ойлаңыз. Мысалы, мейрамханалар мен кафелерге түскі уақытта ыстық тағамдарға жеңілдік алу туралы смс жіберу тиімді.
  5. Таратылымнан бас тарту мүмкіндігін қосыңыз. Бұл мобильді пайдаланушының сіздің тарату мазмұныңызға деген сенімін арттырады және оның бұл кезекті спам деп ойлауына жол бермейді.
  6. СМС таратуды жекелендіріңіз. Клиентке аты-жөнімен жүгіну оның өзін-өзі бағалауын арттырады және ақпараттың маңыздылығының әсерін тудырады, бұл сөзсіз пайдаланушының сіздің брендіңізге деген адалдығын қалыптастырады.
  7. Хабарламаңызға купондарды қолданыңыз. Олар сіздің дүкеніңізде, клубыңызда немесе мейрамханаңызда жеңілдік алуға құқық береді. Сондай-ақ QR-кодтарды және қысқа нөмірлерді енгізіңіз. Мұның бәрі клиенттердің сіздің бизнеске қызығушылығын арттырады, әрекетке ынталандырады және сіздің қызметтеріңізге сұранысты арттырады.
  8. Хабарламада байланыс мәліметтеріңізді міндетті түрде көрсетіңіз. Тек нөмірді ғана емес, сонымен қатар мекенжайды және сайтқа сілтемені көрсетіңіз. Клиенттерді ақпарат іздеуге мәжбүрлемеңіз! Сеніңіз, оны ешкім іздемейді. Сіздің хабарламаңызды жай ғана өшіріп тастайды, ал бәсекелес компания байланыс ақпаратын көрсетіп, клиент дәл солардың нөміріне қоңырау шалады. Сондықтан бәсекелестерден бір қадам алда болыңыз және таратуға барлық қажетті ақпаратты бірден қосыңыз.

Бұл кеңестерді қолданғаннан кейін сіздің смс-маркетингтік науқаныңыз мүмкіндігінше тиімді болады және сізге жаңа клиенттерді тартуға көмектеседі деп үміттенеміз! Пайданы арттырыңыз SMS хабарламаларын жаппай тарату арқылы.