Тіркеу

SMS-маркетингтің сіз білмейтін 5 ерекшелігі

Жарияланды: 15 наурыз 2015 ж.
SMS-маркетингтің сіз білмейтін 5 ерекшелігі

Адам жаңа іс бастағысы келгенде, ол әдетте қателеседі. Бұл смс-маркетингте де солай болады. Көптеген кәсіпкерлер осы жарнама технологиясының мүмкіндіктерін толық түсінбегендіктен, оны бизнесте қолданғысы келмейді.

Смс-жіберу туралы кейбір стереотиптерді жою үшін біз 5 тармақты дайындадық, оларды оқып шыққаннан кейін сіз смс-жіберу бизнесте тиімді шешім екенін түсінесіз, маркетингтік айла емес.

  1. SMS-жіберу – бұл спам емес

    Көптеген адамдар хабарламаларды клиенттерге жіберуді спам деп санайды. Бірақ бұл олай емес. Көптеген мобильді пайдаланушылар егер хабарламалар қалыпты уақытта және олардың келісімімен келсе, акциялар мен қызықты ұсыныстар алғысы келеді. Смс-жіберу клиенттердің адалдығын арттыру және байланысты жақсарту үшін қолданылады. Оны дұрыс пайдалану ешқашан спам ретінде қабылданбайды.

  2. SMS-жіберуді басқару оңай!

    Сізге қосымша жабдықты орнатудың қажеті жоқ, смс-маркетинг сервистерінің сайттарында барлық қажетті құралдар бар. Айтпақшы, онлайн сервистерден жіберу жүктелген бағдарламалық жасақтамадан әлдеқайда ыңғайлы. Хабарламаларды жаппай жіберумен айналысатын компаниялар дерекқорлардың абсолютті қауіпсіздігін, хабарламаларды жіберудің жоғары жылдамдығын және тұрақты техникалық қолдауды қамтамасыз етеді. Сондықтан техникалық жағын алаңдамауға болады. Оның міндеттеріне және хабарлама мәтініне назар аударыңыз.

  3. Клиенттер хабарламаларды алғысы келеді

    Егер сіз пайдалы ақпарат ұсынсаңыз, жеңілдік купондарын, акцияларды жіберсеңіз және бірегей ұсыныстар жасасаңыз, онда іс жүзінде әрбір адам сіздің жіберулеріңізге қуанады.

  4. SMS-жіберуді көбінесе ірі компаниялар пайдаланады

    Иә, бұл солай. Бірақ смс жіберу шағын және орта бизнес өкілдері үшін де тиімді шешім болып табылады. Сіз өз клиенттеріңізбен үнемі байланыста бола аласыз, жұмыс кестесі, жаңа тауарлар мен қызметтер, қабылдауға жазылу, техникалық тексеруден өту қажеттілігі, онлайн-семинарға тіркелу немесе несие төлеу туралы хабарлай аласыз. Бұл маркетингтік құрал бизнестің барлық түрлеріне жарамды.

  5. SMS-жіберу сіздің бизнесіңізді алға жылжыту үшін ғана емес

    Бұл оның қолданылу түрлерінің бірі. Смс жіберу сіздің компания қызметкерлерінің жұмысын реттеу үшін де қажет. Бұл кестедегі өзгерістер, жаңа тапсырмалар және мысалы, іссапар туралы жылдам хабарлау тәсілі.

Егер сіз СМС маркетингті дұрыс қолдансаңыз, тек клиенттермен байланыс орнатып қана қоймай, бизнесіңіздің ілгерілеуін жеделдетесіз. Жаңа клиенттерді оңай және қуанышпен тартыңыз!