Сіздің бизнесіңіздің саласына және қойылған мақсаттарға байланысты: клиенттерді ақпараттандыру, брендтің танымалдылығын арттыру, тауарлар немесе қызметтерді жарнамалау, сатуды арттыру, СМС тарату екі түрі болуы мүмкін:
Бұл тұрақты клиенттермен тиімді байланыс үшін тамаша нұсқа. Сіз оларға жаңа ұсыныстар туралы ақпарат бере аласыз, жұмыс уақытын хабарлап, мерекелермен құттықтай аласыз, кездесуге жазып, тіркелу туралы еске сала аласыз және т.б. Ақпараттық СМС тарату банктерге, сұлулық салондарына, автосалондарға, интернет-провайдерлерге және интернет-дүкендерге өте ыңғайлы. Яғни, клиенттерге үнемі қандай да бір ақпаратты хабарлап отыру қажет бизнеске жарайды.
Мұндай смс тарату тауарларыңызды немесе қызметтеріңізді жарнамалау, клиенттерге акциялар немесе арнайы ұсыныстар туралы хабарлау үшін өте ыңғайлы. Жарнамалық таратудың мақсаты – әлеуетті клиентті әрекет етуге шақыру және оны тұрақты клиентке айналдыру. Бұл СМС таратудың түрі барлық бизнес үшін жарайды.
Тұтынушыны қызықтыру оңай – бастысы, дұрыс пайдалану смс-маркетинг.
СМС сатылым мәтінін құрастырудың 9 ережесі
СМС тарату базасы. Оны қайдан алуға немесе қалай өз бетіңізше жинауға болады?
Неліктен мобильді маркетинг кез келген компания үшін қажет?
СМС маркетинг – жарнама бастаушы кәсіпкер үшін