Тіркеу

Сіздің бизнесіңізге арналған 11 түрдегі SMS-тауарлар

Жарияланды: 8 қазан 2020 ж.

Сіз ойлайсыз ба, SMS тарату тек үш түрден тұрады: жарнамалық, ақпараттық және құттықтау? Иә, бұл клиенттермен байланысудың және тұтынушыларды тартудың негізгі әдістері.

Бірақ көпшілік арнайы SMS-кампаниялардың кем дегенде 11 түрі бар екенін білмейді, олардың арқасында сатуды нақты арттыру және әлеуетті клиенттерді тұрақты клиенттерге тиімді түрде айналдыру мүмкін болады.

Сонымен, сатылымдарды реттеуге көмектесетін 11 түрдегі SMS-тауарлар:

Сіздің бизнесіңізге сатуды реттеуге көмектесетін 11 түрдегі SMS-тауарлар

1 Тақырыптық SMS тарату

Тауарыңыз немесе қызметтеріңіз туралы ақпаратпен, сіз тарататын мазмұнмен байланысты тақырыптық хабарламаларды тарату қажет. Бұл таныстыру түрдегі SMS тарату. Ол тұтынушылардың сіздің брендке тартылуын арттыруға және өніммен танысуға көмектеседі.

Мысалы, сіз жаттығу залында қызмет көрсетесіз. Онда сізге дұрыс тамақтану, тиімді жаттығулардың атаулары және арықтау туралы мифтер жайлы бірнеше тақырыптық таратулар жасау қажет. Бұл таратудың мақсаты: клиенттерге барынша пайдалы болу.

2 Құттықтау тарату

Сіз жаңа лид алдыңыз. Ол әлеуметтік желілерден немесе сайтта тіркелу нәтижесінде болуы мүмкін және т.б. Немесе клиент жазылу формасы арқылы SMS таратуға жазылды. Әлеуетті клиентке бірден құттықтау хабарламасын жіберіңіз. Оны жылы қабылдап, жаңа лиға деген шынайы қуанышыңызды көрсету қажет. Бұл кезде құрғақ «Жазылғаныңыз үшін рахмет» жазбай, қосымша бонус қосыңыз, өніміңіздің артықшылықтарын көрсетіңіз, осылайша тұтынушыға алдын ала күту жасаңыз!

3 Байланысты хабарламалар сериясы

Клиентті сіздің бизнесіңізге барынша тарту, оның қызығушылығын арттыру және оны суықтан ыстыққа айналдыру үшін байланысты хабарламалар тізбегін пайдаланыңыз. Құттықтау SMS-тан бастаңыз, содан кейін екі тақырыптық хабарлама жасаңыз, содан кейін жарнамалық бонуспен SMS, алғыс хабарламасы және т.б.

4 Тұрақты клиенттерге арналған SMS тарату

Кез келген жағдайда сіздің қызметтеріңізді тұрақты пайдаланатын және сіздің тауарларыңызды сатып алатын клиенттер бар, оларды жеке SMS таратумен қуаныштырыңыз! Бұл сатылымдарды, сайтқа кіруді және аудиторияның белсенділігін одан әрі арттыру үшін қажет. Сіздің бизнесіңізге барынша тартылған клиенттердің жеке тізімін дайындаңыз және олар үшін SMS таратуларында ең құнды және белгісіз ақпаратты, бірегей жеңілдіктер мен кеңестерді беріңіз.

Маңызды: Бұл хабарлама осы клиентке арналған, себебі ол сіздің сеніміңізді және үлкен орналасуды лайықты екенін баса айтыңыз. Мұны «Бұл хабарлама тек сіз үшін, біздің ең қызығушылығы бар клиентіміз!» деген фразаны қолдану арқылы жасауға болады.

5 Белсенділікті арттыру тарату

Бұл түрдегі SMS тарату жақында алған жаңа клиенттер үшін қолданылады. Оларды сатып алуға ынталандыру үшін жеке SMS тарату жасаңыз. Оған қанағаттанған клиенттердің пікірлерін, өнім туралы қысқаша ақпаратты, клиенттердің сәтті оқиғаларын және тегін ұсыныстарды қосуға болады.

6 Қайта тартатын SMS тарату

Бұл SMS кампанияның мақсаты – сіздің хабарламаларыңызға ешқандай жауап бермеген алушыларды қайта тарту. Мұндай клиенттерге тек қызықты хабарламалар әсер етеді, мысалы, «Бүгін біз сізбен қоштасуымыз керек» деген сөздермен. Және қосымша бірегей жеңілдік қосыңыз, белсенді емес клиенттерді қайта тарту үшін.

7 Іс-шараға шақыру тарату

Егер сіз тікелей іс-шараларды, тренингтерді, кездесулерді, конференцияларды ұйымдастырсаңыз, онда бұл түрдегі тарату сіздің маркетингтік кампанияңыздың негізгі құралдарының бірі ретінде болуы керек. Іс-шара, спикерлер, өткізілетін орын, бірегей артықшылықтар туралы ақпаратты таратыңыз, конференциядан кейін қосымша материалдар туралы ақпаратты жіберіңіз.

8 Аяқталмаған сатып алуларға арналған SMS тарату

Интернет-дүкендер үшін керемет нұсқа болып табылатын SMS кампанияларының жеке түрі. Клиенттер жиі тауарды себетке қосады, бірақ сатып алмайды. Сізге тауарды ұмытып кеткені туралы SMS ескерту жасауды және оны сатып алуға қосымша ынталандыруды ұсынамыз. Бұған қосымша 10% жеңілдік көмектеседі.

9 Қосымша сату SMS тарату

Бұл хабарламада клиентке жасаған сатып алуы үшін алғыс айтыңыз және…. Негізгі өнімге жұптасатын тағы бір тауар немесе қосымша қызметті ұсыныңыз. Қосымша сатуды өте қызық клиентке жасаңыз!

10 Бақытты ұйымдастыру SMS тарату

Біз бұл түрдегі SMS таратуды алғыс хабарлама деп атаймыз. Клиентке деген сеніміңізді баса айтыңыз, сатып алу үшін алғыс айтыңыз, тұтынушымен қарым-қатынасқа мән беріңіз!

11 Ескерту SMS тарату

Тұрақты қажет тауарлар немесе қызметтерді сату үшін тамаша нұсқа. Бұл SMS таратуларда клиенттерге сіздің өніміңіздің жақында қажет болатынын ескерту керек. Мысалы, автошеберханалар үшін: клиенттерге жазғы шиналарды қысқыға ауыстыру туралы ескерту; сұлулық салондары үшін: бет тазалау процедурасын жасау қажеттілігі туралы ескерту; тренингтер үшін: келесі іс-шараның күнін алдын ала хабарлау және т.б. Ең бастысы – келісімшарт жасалғанға дейін екі апта бұрын SMS ескерту жіберіңіз. Бұл сіздің клиенттеріңізге деген адалдықтың шыңы!

Қорытынды

SMS тарату стандартты болмауы мүмкін және болу керек! Тек клиенттер үшін әдеттегі емес хабарламалар олардың назарын аударады және сіздің бизнесіңізге деген сенімділік тудырады. Әртүрлі SMS-таратуларды сынап көріңіз, олардың тиімділігін анықтаңыз және тек ең жақсы құралдарды қолданыңыз!