Сіздің SMS таратуңыздағы күшті іс-қимыл шақыру – жоғары сатуларға кілт. Мүмкін, дәл СТА (call to actions) құрастыру – бұл ең негізгі және сонымен қатар ең маңызды әдіс, конверсияны арттыратын сауатты копирайтинг. Сондықтан оны меңгеру қажет. Ең бастысы, бұл әдіс ешқандай құпия техникаларды қолдануды талап етпейді. Барлығы анық және түсінікті.
Біз сіздер үшін іс-қимылдарға шақыру құрастырудың 11 формуласын дайындадық, оларды дұрыс қолдану сіздің SMS тарату конверсиясын арттырады.
SMS таратуыңыздағы іс-қимыл шақыруларында «қолданыңыз» сөзін қолданыңыз. Бұл тұтынушыға тікелей бұйрық бермейтін жұмсақтықпен ерекшеленеді. Сіз таңдау бересіз: адам қолдануы мүмкін, ал қолданбауы мүмкін. Осы глаголдарға қосымша ретінде қандай да бір тегін нәрсені қолданыңыз. Мысалы:
Бұл глаголды қолданғаннан кейін ұсынысыңыздың ең дәмді жерін сипаттаңыз, сіз SMS таратуды не үшін жасағаныңызды айтыңыз. Мысалы:
Бұл іс-қимылдарға шақырулардың ең қысқа нұсқаларының бірі. Клиентке бірдеңе бастауды ұсына отырып, сіз оған мотивация және жаңалыққа ұмтылу сезімін туғызасыз. Мысалы:
Тұтынушының подсознаниесіне әсер етіңіз және оған бүгін өніміңізді немесе қызметіңізді тапсырыс беруді ұсыныңыз, хабарламаны қосымша бонуспен күшейтіңіз, мысалы, бірегей жеңілдікпен. Мысалы:
Егер сіздің SMS таратудың мақсаты – өнім немесе қызмет туралы ақпарат беру болса, бұл сөз тіркесі қолайлы. Бұл сату воронкасының қосымша таныстыру кезеңі, ол клиенттермен сенімді қарым-қатынас орнатуға көмектеседі. Сіз бірден сатпайсыз, сіз алдымен өніммен танысуды ұсынасыз. Мысалы:
Әртүрлі ивенттерді, тренингтерді, семинарларды, мастер-класстарды, бағдарламаларды және т.б. жарнамалау үшін тамаша нұсқа. Алғашқы кездесуді тегін етіңіз, сонда клиенттерді тарту оңайырақ болады! Мысалы:
Бұл іс-қимылдарға шақыру формуласы бөлшек сауда дүкендері, супермаркеттер, бутиктер, аяқ киім дүкендері және интернет-дүкендер үшін қолайлы. Шектеулі ұсыныс – клиентке тауарды қазір тапсырыс беруге тамаша ынталандыру, әсіресе сіздің тауарыңыз немесе қызметіңіз шынымен де керемет болса. Сіз сондай-ақ «Барлығы (саны) қалды, қазір тапсырыс беріңіз» деп жаза аласыз. Мысалы:
Егер сіз тауарларды жеткізумен айналыссаңыз, тез жеткізу әдісін орнатуды ұсынамыз. Бұл сіздің негізгі артықшылығыңызға айналады. Мысалы:
Қызмет көрсету саласында жұмыс істейтін әртүрлі компаниялар үшін қолайлы іс-қимыл шақыру. Сервис орталықтары, автожөндеу шеберханалары, ақпараттық бизнес, жолаушылар тасымалы және т.б. Клиенттерге қызметтеріңізбен танысуға мүмкіндік беріңіз, бұл тегін болғаны жөн. Тест-драйв – клиенттермен тиімді байланыс орнатудың тәсілі. Мысалы:
Бұл іс-қимылға шақыру моменталды сатуларды арттырады, клиенттерді тиімді бонуспен тартады. Үштік комбо: уақыт шектеуі (бүгін), тегін бонус және сан шектеуі. Мысалы:
Клиенттермен сенімді қарым-қатынас орнатқыңыз келе ме? Осы СТА қолданыңыз. Осылайша сіз тұтынушыларға сізбен жеке байланысуға дайын екеніңізді көрсетесіз. Бұл клиентке бағытталудың шыңы! Мысалы:
Бірнеше SMS-кампания жасаңыз және әртүрлі іс-қимыл шақыруларды тестілеп көріңіз. Қай нұсқа сіздің бизнесіңіз үшін ең тиімді болатынын қадағалаңыз. Сапалы SMS тарату арқылы сатуларды арттырыңыз.