Тіркеу

SMS-тапсырмалардың конверсиясын тапшылық және шұғылдық принциптерін қолдану арқылы арттырудың 6 тәсілі

Жарияланды: 24 наурыз 2023 ж.
SMS-тапсырмалардың конверсиясын тапшылық және шұғылдық принциптерін қолдану арқылы арттырудың 6 тәсілі

Сіз қалай ойлайсыз, жарнамалық хабарламаңызды жібергеннен кейін 2-3 минут ішінде әлеуетті клиенттен қоңырау алу шындыққа сәйкес пе? Иә! Хабарламаңыз оның алушысына тауарды сатып алуға немесе қызметті тапсырыс беруге дереу ниет туғызу үшін, пайдаланушының мінез-құлқына дұрыс әсер ету қажет. Мұны SMS-тапсырмада тауарларға үлкен құндылық беруге мәжбүрлейтін әлеуметтік-психологиялық принципті пайдалану арқылы жасауға болады.

SMS арқылы тұтынушының психологиясына әсер ету тапшылық және шұғылдық принципін қолдану арқылы мүмкін болады.

SMS-маркетингте тапшылық және шұғылдық принциптері нені білдіреді?

Шұғылдық - клиентте шешімді барынша тез қабылдау және дереу сатып алу қажеттілігін туғызатын принцип. Тұтынушыда шұғылдық сезімі ол белгілі бір тауарды өз қажеттілігін барынша тез қанағаттандыру үшін сатып алу қажет екенін түсінгенде пайда болады. Бұл принцип SMS-тапсырмаларда тиімді жұмыс істейді, өйткені ол сіздің әлеуетті сатып алушыңызды қажетті конверсиялық әрекетке мәжбүр етеді.

Тапшылық - клиентте ықтимал жоғалту сезімін тудыратын принцип. Көптеген адамдар бірдеңені жоғалтумен байланысты жағдайлардан аулақ болуға тырысатындықтан, бұл психологиялық әдіс SMS-тапсырмаларда тиімді жұмыс істейді. Тапшылық принципі сіздің ұсынысыңыздың шектеулігін білдіреді. Сізде тауар неғұрлым аз және ол сапалы болса, соғұрлым тұтынушылар арасында оған сұраныс жоғары болады.

Сіздің SMS-тапсырмаларыңызда шұғылдық және тапшылық принциптерін қалай қолдануға болады?

  1. Уақыт шектеулерін пайдаланыңыз

    Клиентте дереу әрекет ету ниетін туғызу үшін, ұсынысыңыздың тек белгілі бір уақытқа жарамды екенін атап өту қажет. Әсіресе егер сіз өзіңіздің акцияңыздың шектеулі уақытқа жарамды екенін атап өтсеңіз, клиентте тиімді ұсынысты жіберіп алу қорқынышын туғызасыз, бұл тұтынушылар арасында ең күшті сезімдердің бірі.

    Сізді «Circus» циркінің бірегей қойылымына шақырамыз! 31 мамырға дейін билеттерді 25% жеңілдікпен сатып алуға болады. Толығырақ тел. 7273573423

  2. Тек біраз уақытқа жарамды тегін жеткізу әдісін пайдаланыңыз

    Мысалы, егер сізде интернет-дүкен бар болса және сіздің SMS-тапсырмаңызда жаңа коллекцияның көйлектерін ұсынсаңыз, барлық Қазақстан қалаларына тегін жеткізу мүмкіндігін атап өтіңіз. Бірақ шұғылдық сезімін туғызу үшін бұл жеткізу тек 3 күнге ғана жарамды екенін атап өту қажет.

    Тек 3 күн! Көктем-жаз 2015 коллекциясынан сәнді дизайнерлік көйлектерді Қазақстан бойынша тегін жеткізу. Толығырақ www.dresses.kz

  3. «Бақытты сағаттар» әдісі

    Клиенттік базаңызға белгілі бір уақытта жарамды арнайы ұсыныс туралы айтыңыз. Сізге ең аз тапсырыс түсетін уақытты таңдап, оны «бақытты сағаттар» деп атаңыз. Мысалы, «Бақытты сағаттар» 00:00-ден 07:00-ге дейін. Осы уақытта екі рет арнайы акция өткізіңіз және тапсырыстар мен қоңыраулар ағынын күтіңіз! Бұл әдіс интернет-дүкендердің, сауда орталықтарының, фитнес-орталықтардың және сұлулық салондарының сайттарына қатысуды арттыру үшін өте жақсы жұмыс істейді.

    12:00-ден 15:30-ға дейінгі «Бақытты сағаттар»! Осы уақытта «Diva» спорт залында жаттықтырушымен жаттығуларға 50% жеңілдік. Сізді күтеміз! Тел. 7273573423

  4. Соңғы мүмкіндік

    Акцияңыздың аяқталатын күні клиенттік базаңызға бүгін тиімді сатып алу мүмкіндігіңіз бар екенін хабарлайтын хабарламалар жіберіңіз. Бұл SMS-маркетингте шұғылдық принципін қолданудың ең тиімді әдісі болып табылады. Ол сөзсіз жұмыс істейді!

    Естеріңізге сала кетейік, бүгін сізде «Grand» мейрамханасының жаңа мәзірінен дәмді тағамдарды акциялық бағамен сынап көруге соңғы мүмкіндік бар. Сізді күтеміз! Мейрамхана көшесі 9.

  5. «Ертеңге» тегін жеткізуді ұйымдастырыңыз

    Бұл әдіс клиенттерде дәл қазір әрекет ету ниетін тудырады. Әсіресе, ол әйелдерге арналған тауарларды сатсаңыз жақсы жұмыс істейді. Оларға әрқашан қалаған блузканы, жаңа әтірді немесе керемет табаны тезірек алғысы келеді. Осыны пайдаланыңыз! Айтпақшы, егер сіз келесі күнге тегін жеткізуді ұсынсаңыз, тауардың бағасын сәл көтеруге болады, оны ешкім байқамайды.

    Өзіңізбен бірге керемет кеш өткізгіңіз келе ме? Бізден қызықты кітапқа тапсырыс беріңіз, ол сіздің күнделікті өміріңізді жандандырады. Сіз оны ертең-ақ ала аласыз! www.books.kz

  6. Қоймаңызда қанша тауар қалғанын нақты көрсетіңіз

    Бұл өте ескі әдіс, бірақ әлі де тиімді. Қоймада қанша тауар қалғанын көрсеткен кезде, бұл клиентте сіздің тиімді ұсынысыңызды пайдалану ниетін тудырады. Өйткені әркім керемет нәрсенің өзіне, ал басқа біреуге емес, берілгенін қалайды!

    Аптаның соңына дейін арнайы бағамен жаңа функционалды Samsung Galaxy s 6 смартфонын сатып алыңыз. Әрбір телефонға қаптама сыйлыққа беріледі. Айтпақшы, қоймада тек 3 модель ғана қалды www.mobile.kz

Конверсияны кейінге қалдырмаңыз

SMS-маркетингтегі конверсияны кейінге қалдыруға болмайды, өйткені содан кейін оны жоғалтасыз. Сондықтан тапшылық және шұғылдық принциптерін хабарламаларыңызда қолданып, нәтижелерді қазір алыңыз!