Тіркеу

Наурыз айында SMS-хабарламалар жіберуге арналған 10 себеп

Жарияланды: 28 ақпан 2019 ж.
Наурыз айында SMS-хабарламалар жіберуге арналған 10 себеп

Достар, Mobizon-мен бірге көктемді қарсы аламыз! Алда жылы күндер, сатып алу белсенділігінің артуы және SMS-хабарламаларға арналған көптеген қызықты себептер бар! Өз бизнесіңіздің табыстылығын арттыратын, жобаларды ілгерілету бойынша белсенді жұмыс жасайтын және тиімді жарнамалық науқандарды іске қосатын уақыт келді.

Тәуекелден қорықпаңыз, жаңалықтарды сынап көріңіз және клиенттеріңізбен әрекеттесіңіз. Аудиторияңызға жақын болыңыз және брендке деген адалдықты, сіздің компанияңызға оң көзқарасты және белсенді сатылымдарды алыңыз!

2019 жылғы наурыз айындағы SMS-хабарламалар үшін ақпараттық себептер:

  • 3 наурыз

    Жазушының дүниежүзілік күні.
    Әрине, құттықтаулар үшін себеп өте сирек кездеседі, бірақ егер сіздің бизнесіңіз баспахана немесе полиграфия болса, клиенттеріңізге міндетті түрде жазу керек. Сонымен қатар, бұл мереке кітап дүкенінде, Интернет-кітапханада немесе мектеп мекемесінде қызықты акция үшін жақсы себеп бола алады.

  • 4 наурыз

    Масленица басталуы.
    Бұл жылы дәмді мереке наурыз айының басында атап өтіледі. Еске саламыз, мереке бір аптаға созылады, демек, кафелер, мейрамханалар және кондитерлік дүкендер оңай жаңа құймақ мәзірін енгізіп, құймақ торттарын қос бағамен сатып, масленица жарнамалық науқанын ұйымдастыра алады!

  • 6 наурыз

    Халықаралық тіс дәрігері күні.
    Стоматологтармен немесе тіс емханаларымен жұмыс істейсіз бе? Клиенттер мен әріптестеріңізді шұғыл түрде құттықтаңыз! Тіс дәрігерлері SMS арқылы шынайы құттықтауларды қуана қабылдайды. Шығармашылық танытып, аудиторияның сіздің брендке адалдығын арттырыңыз.

  • 8 наурыз

    Халықаралық әйелдер күні.
    Барлығы сүйетін мереке, оған көптеген бизнес иелері алдын ала дайындала бастайды. Бірнеше апта бұрын маркетингтік акцияны ойластыруды және, әрине, тек жарнамалық қана емес, құттықтау хабарламасын жіберуді ұсынамыз. Әйелдерге көңіл бөлу және шығармашылық тәсіл клиенттеріңіздің жүректерін жібітіп, сіздің бизнесіңізді ұзақ уақыт бойы есінде сақтайды.

  • 9 наурыз

    Ди-джейдің дүниежүзілік күні.
    Түнгі клубтар, барлар және би алаңдары бұл мерекені атап өтуге дайындалып жатыр! Бастарды күшейтіңіз және мерекелік кештің егжей-тегжейін ойластырыңыз, мұндай себептерді жіберіп алмаңыз.

  • 15 наурыз

    Тұтынушылардың құқықтарын қорғаудың дүниежүзілік күні.
    Бұл себептен үлкен мереке немесе акция жасау екіталай, бірақ өндірістік орындарыңыз бойынша шағын экскурсия өткізуге немесе өнімдеріңізді дәмін татуға болады. Клиенттер сіздің компанияңызда олардың құқықтарына құрметпен қарайтынын білуі керек.

  • 17 наурыз

    Әулие Патрик күні.
    Соңғы жылдары бұл мерекені барлық жастар компаниялары, киім дүкендерінен бастап барлар мен кинотеатрларға дейін жақсы көреді. Әулие Патрик күні Ирландиямен, жасыл түсті цилиндрлермен, парадтармен және атақты үш жапырақты бедемен байланысты. Көңілді және жарқын кеш ұйымдастыру үшін себеп керек болса – мұны себебіңізге қосыңыз!

  • 21 наурыз

    Наурыз.
    Наурыз айы бізді жаңару, көктем, қонақжайлылық және жарқын ойлар мерекесімен қуантады. Наурыз – ұлттық дәстүрлерді еске түсіру, мұқтаждарға көмек көрсету және бір-біріңізбен жақсылықпен бөлісу уақыты. Бұл әмбебап себеп кез келген маркетингтік науқанда тамаша жұмыс істейді, өйткені Наурызды бәрі жақсы көреді!

  • 22 наурыз

    Такси жүргізушісінің халықаралық күні.
    Бұл күні такси қызметтері өз қызметкерлерін құттықтап қана қоймай, клиенттер үшін шағын жеңілдіктер немесе бонустық акцияларды ұйымдастыра алады. Тұрақты жолаушылардан сіздің компанияңыздың жұмысы туралы пікір қалдыруды, әлеуметтік желілерде қажетті хэштегтерді қоюды немесе ұтыс ойынына қатысуды сұраңыз. Себебіңізді толық пайдаланыңыз!

  • 27 наурыз

    Театрдың дүниежүзілік күні.
    Бүгінгі таңда заманауи театрлық қойылымдар тек зейнеткерлік жастағы интеллигенция арасында ғана емес, жастар мен тіпті жасөспірімдер арасында да танымал. Тамаша себеп жаңа аудиторияға арналған маркетингтік науқанның негізі бола алады және театрға жаңа келушілер мен жанкүйерлерді тартады.